Khalid Gereja Laknatullah ni tak habis-habis dengan tipu-dayanya. Bacalah artikel dalam Lidah Rasmi Syaitan ni: Khalid cadang orang ramai mendalami maksud ‘Allah’ Malah anak haram ni bersungguh-sungguh mahu mengatakan kalimah Allah itu mempunyai maksud yang berbeza-beza… Adakah anak gampang ni tau kalimah Allah itu tidak ada maksud lain? Allah tetap Allah… Tiada maksud disebalik kalimah itu. Umat Islam seluruh dunia juga mengungkap kalimah Allah bukan berdasarkan maksud dalam bahasa masing-masing.

Malah anak haram ini merujuk Rasulullah S.A.W menggunakan nama Allah di setiap surat Baginda S.A.W yang diutuskan kepada raja-raja bukan Islam. Tapi tahukah anak gampang ni ceritera sebenarnya? Rasulullah S.A.W mengutuskan surat kepada raja-raja kafirin adalah untuk mengajak raja-raja tersebut berpaling kepada ajaran Islam dan menyembah Allah. Di dalam surat Baginda S.A.W, ada juga menyebut ungkapan, ‘Bismillahirrahmanirrahim’ yang bermaksud, ‘Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang’. Tetapi Khalid Gereja yang gampang ni tak nak ceritakan dengan sepenuhnya… Hanya cerita sekerat-sekerat. Jika tak percaya sila masuk blog ini untuk membaca kandungan Surat Rasulullah SAW. Kepada Najasyi, Raja Habsyah

Khalid Gereja juga pandai mengungkap ayat-ayat Al-Quran sekerat-sekerat. Ayat Al-Quran apabila di baca sekerat-sekerat maknanya akan jadi berlainan… Ini sudah memesongkan akidah Umat Islam sendiri. Serupalah jika kita mengungkap kalimah ‘La Ilaha Ilallah’ yakni ‘Tiada Tuhan Melainkan Allah’. Jika kalimah tersebut, kita sebut sekerat, contohnya, ‘La Ilah’ yang membawa maksud ‘Tiada Tuhan’, sudah pastinya boleh menjejaskan akidah Umat Islam.

Kepada Khalid Anak Gampang, jika anda tidak faham Islam ala Melayu. Aku lagi tak faham Islam sekerat-sekerat Ala PAS…

Khalid Anak Gampang, berhentilah dari menyesatkan akidah Umat Islam…