Rafizi Bakal Menelan Maki Hamun Azmin??

1 Komen


SPRM Tutup Kes Shahrizat… Kes Azmin Dibuka Semula…

Apabila Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia semalam mengeluarkan kenyataan bahawa Datuk Seri Shahrizat Jalil tidak terlibat dalam kes membabitkan syarikat milik suami beliau NFCorp dan kes tersebut ditutup, Rafizi Ramli adalah orang yang paling berduka cita kerana hajat beliau untuk memfitnah Ketua Pergerakan Wanita tersebut tidak berjaya.

Apa yang terjadi sebaliknya ialah, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah membuka semula kertas siasatan terhadap Timbalan Presiden PKR Azmin Ali yang dikatakan mempunyai harta melebihi pendapatan sekitar tahun 1995.

Azmin yang dikatakan pada ketika itu memiliki rumah, kereta dan aset bernilai lebih dari satu juta Ringgit Malaysia, selain itu beliau juga dikatakan mempunyai wang tunai serta cek bernilai sepuluh juta Ringgit Malaysia.

Rafizi yang juga adalah Pengarah Strategi PKR kali ini tersalah strategi dalam usaha untuk menjatuhkan bekas senator tersebut, tapi Allah maha kaya, setiap kebaikan pasti akan dibalas dengan kebaikan dan begitu juga dengan keburukan, ianya pasti akan dibalas dengan keburukan.

Keburukan yang Sangkakala maksudkan disini ialah, Rafizi memfitnah Shahrizat dan kini Shahrizat didapati tidak bersalah dan kini apa yang terjadi ialah Azmin Ali pula yang akan didakwa semula oleh SPRM.

Dalam keadaan ini Rafizi sudah pasti akan di maki hamun oleh Azmin kerana kebodohannya membuka pekong yang akhirnya membawa kepada siasatan semula kes beliau dan turut sama akan diheret oleh SPRM, sudah pastilah Anwar Ibrahim, jadi pengarah strategi ini boleh dikatakan gagal dalam menjalankan tugas yang diberi oleh ketua pembangkang tersebut.

Sumber: SANGKALAJARI9: AZMIN ALI MAKI HAMUN RAFIZI RAMLI

Benarkah Aishah Bertemu Datuk Seri Sharizat Untuk Minta Lembu??

2 Komen

Benarkah Aishah Bertemu Datuk Seri Shahrizat Untuk Meminta Lembu??

Benarkah penyanyi Aishah ini bertemu dengan Kak Ijat semata-mata kerana mintak Kak Ijat support lembu??

Benarkah penyanyi Aishah ini bertemu dengan Kak Ijat semata-mata kerana mintak kondo dari Kak Ijat??

Benarkah penyanyi Aishah ini pernah berkahwin di Thailand??

Macam-macam la ko kelentong orang Aishah…

Dulu dapat biasiswa suruh belajar kat New Zealand supaya bawak balik ijazah…

Bukan suruh ko bawak balik ‘FAN CLUB’!! Tongong!!…

Kes artis di dalam PR cuba mengelentong dah banyak didedahkan termasuklah seorang ostad kumpulan Rock…

Kununnya tak mengaku berkahwin lebih dari satu…

Tapi bapak mertuanya pula mengaku anaknya berkahwin dengan ostad celop ni…

Kali ni Aishah plak nak nak kelentong… Sudah-sudahlah tu…

Selanjutnya korang boleh baca di sini: Aishah berbohong dalam ceramah PAS