Pakatan Rakyat Tuduh Peneroka Felda Rompak Duit Rakyat??

Tinggalkan komen

Pakatan Rakyat Tuduh Peneroka Felda Rompak Duit Rakyat??

Selepas gagal meraih sokongan dari majoriti kalangan peneroka Felda… Kali ini Suara Pakatan Rakyat menuduh pula peneroka Felda sebagai PEROMPAK DUIT RAKYAT…

Barangkali Pakatan Rakyat terlupa siapa sebenarnya yang rompak duit rakyat…

Barangkali Pakatan Rakyat terlupa siapa sebenarnya yang bawak lari RM 3 bilion duit rakyat ke luar negara??

Barangkali Pakatan Rakyat terlupa Felda mempunyai keluasan ladang sawit yang terbesar…

Barangkali Pakatan Rakyat terlupa bahawa kita menggunakan hasil minyak sawit dalam kehidupan…

Barangkali Pakatan Rakyat cuba mengaburi mata rakyat kononnya Felda hendak bangkrap…

Sedangkan mereka tahu Felda merupakan lubuk duit bagi mereka…

Felda bakal bangkrap atau Pakatan Rakyat yang bakal BANGKRAP??

Kepada peneroka Felda, tidakkan anda terasa nak saman Pakatan Rakyat kerana menuduh anda semua ROMPAK DUIT RAKYAT??

Baca sini: Peneroka Perompak Duit Rakyat

Gempar!! Pendatang Asing Memiliki Rumah Agam Mewah!?

Tinggalkan komen

Pendatang Asing Mampu Memiliki Banglo Mewah Hasil Menyonglap Wang Rakyat?

Bila korang terbaca tajuk kat atas ni sahaja mesti korang akan salahkan BN… Tapi kali ni tuduhan korang silap, pasal pendatang asing ni bukan dari BN hatta UMNO sekalipun… Pendatang asing ini merupakan catur di dalam PKR yang kuat mengampu Anwar dan kuat juga membuat fitnah…


Dalam dok buat fitnah terhadap Sharizat, dia tak sedar bahawa cybertrooper BN sentiasa memerhatikan gerak langkahnya… Dan… Gerak langkah pendatang asing ni akhirnya berjaya membongkar satu rahsia… Rupa-rupanya pendatang asing ni kaya… Mampu memiliki sebuah rumah agam yang besar…


Mereka dok menyalak macam anjing nampak setan semasa isu NFC hangat diperkatakan… Jadi bagaimana dengan rumah agam ni? Milik siapakah? Siapakah pendatang asing itu?

Selanjutnya:

Antara dua darjat:-Saifudin kaya melata,rakyatnya miskin hina!
CILI KASI TARUK! WAHAI SAIFUDDIN NASUTION, KENAPA KAU NI JENIS DOUBLE STANDARD EK?
GEMPARRR..!!! MAHLIGAI EKSKLUSIF SAIFUDDIN MUKA BERLUBANG TERBONGKARRR..!!!

Nota: Inilah hasil Kerajaan Berkebajikan yang mana kkebajikan tembolok sendiri dijaga tetapi kebajikan rakyat tak terbela… Kerajaan Berkebajikan ini sebaiknya ditukar kepada Kerajaan Berkebanjingan… Kerana mereka dalam dok seronok songlap duit rakyat, boleh mendendangkan fitnah kepada BN dan UMNO songlap duit rakyat…

Layakkah DAP Mentadbir Malaysia?

2 Komen

BN Sumbang Pembangunan Untuk Rakyat. DAP Minta Sumbangan Dari Rakyat?


DAP Tidak segan silu meminta sumbangan dari rakyat

DAP semakin hari semakin nazak, kini dah mula pandai meminta derma dan sumbangan dari rakyat. Apa sudah jadi? Ini ke parti yang kita nak mentadbir Malaysia? Berbanding dengan kerajaan Barisan Nasional yang kita sedia maklum banyak memberi sumbangan berbentuk pembangunan kepada rakyat jelata.

Nampak gayanya DAP ibarat anjing kurap yang tersepit. Mana pergi sumber-sumber kewangan dari kantung-kantung Kerajaan Pulau Pinang dan Selangor? Masih belum cukupkah? Inikah parti yang menjadi harapan rakyat?


Anak gampang di atas dengan muka tak bersalah cuba ‘menyamun wang rakyat’

Pemimpin harapan rakyat ialah pemimpin yang berkemampuan memberikan sumbangan kepada rakyat tidak kira dari segi pembangunan atau lain-lain yang menguntungkan rakyat. Pemimpin haprak bagi rakyat ialah pemimpin yang tahunya dok mintak derma ke hulu-ke hilir. Sebagai contoh ialah PAS. Setiap kali ceramah, pasti akan menadah tangan meminta sumbangan dari rakyat. Apa punya jenis pemimpin ni?


PAS, lepas ceramah menghentam kerajaan BN kononnya merompak wang rakyat, kemudian melakukan perkara yang sama ‘menyamun wang rakyat’ jugak

Jadi fikir-fikirkanlah, pemimpin mana yang sebenar-benarnya ‘MEROMPAK WANG RAKYAT!!??’