Kelantan Bakal Membina Stesen Angkasa Lepas Di Bulan??

Tinggalkan komen

Kelantan Bakal Membina Stesen Angkasa Lepas Di Bulan??

Bila orang kata pilihan raya bulan 3, Pas Kelantan umum nak buat stadium islam…..
Bila orang kata pilihan raya bulan 6, Husam umum nak bina lebuh raya prepaid…..
Bila orang kata pilihan raya bulan 11, Husam umum pula nak bullet train…..Tidak mustahil bila orang kata pula pilihan raya awal tahun depan, Husam akan umum pula nak bina stesen angkasa lepas…kah…kah….kah….kah…kah…..Bina stesen angkasa lepas untuk tinjau balak dan lombong-lombong apa yang ada di angkasa lepas ???” – kata, rbfonline.net

Mari kita lihat projek-projek hasil daripada idea Husam.
Projek yang pertama ialah Jihad Ternak, disebabkan sunnah Rasulullah maka program menternak kambing jamnapari pun dilancarkan. Majlis pelancarannya dibuat di Perdana Resort dan pada program itu ditunjukkan baka kambing beserta dengan kandang pasang siap.Namun kesudahannya amat menyayat hati, pemimpin Pas bergaduh dengan rakan kongsinya, Datuk Amin Pepet sehingga berlaku kes tembak dan jihad ternak terus hilang ditelan zaman.

Projek yang kedua ialah Koridor Depu. Projek ini dilancarkan pada tahun 2007 ketika Kerajaan Pusat sedang sibuk melancarkan prgram koridor ekonomi di seluruh negara.Sebaik sahaja dilancarkan, hampir di seluruh pelusok negeri ini penuh dengan billboard Kelantan Koridor Depu tetapi sekarang senyap begitu sahaja.Mungkin Haji Zaidi, orang kanan Husam boleh jawab kenapa sampai sekarang masih berlonggok lagi benih depu yang dibawa masuk dari negara jiran di satu kawasan di Salor.

Projek yang ketiga ialah stadium. Idea untuk membina stadium baru ini ketika Kelantan sedang hebat dalam Liga Bola Sepak Negara. Kelantan juara adalah disebabkan pengurusannya hebat. Pengurusan adalah dari idea orang UMNO, Tan Sri Annuar Musa.Maka dengan itu, Pas perlu mengambil kesempatan dalam kegilaan bola ini dengan mengumumkan pembinaan stadium baru di kawasan sempadan antara Ketereh dan Kok Lanas.Cadangannya pembinaan bermula Mac, kemudian ditangguh kepada Ogos dan sekarang September, tidak ada sebatang tiang pun dicacak di lokasi itu.Ini contoh kegilaan Husam. Kegilaan ini dinamakan kegilaan sebabak-sebabak. Bila ada babak baru maka muncullah idea baru. Dan dengan itu Husam akan dikenang sampai bila-bila kerana mempunyai idea yang hebat biarpun tidak pernah dilaksanakan.

Selepas, program Jihad Ternak, Koridor Depu, pembinaan stadium, lebuh raya rakyat dan terbaru, keretapi laju maka tidak mustahil stesen angkasa lepas dibina di negeri ini.Mungkin selepas ini Husam akan mengumumkan bahawa pihaknya sedang berbincang dengan kerajaan Rusia untuk membeli Soyuz.Maka dengan cerita keretapi laju dan stesen angkasa bersama dengan Soyuz maka diharapkan kita mengenali siapa Husam Musa. Idealis yang maha hebat di Kelantan, penulis hanya tersenyum. ~Wan Jijah

Masih ada lagi yang percaya dengan janji-janji manis Husam Musang Berbulu Ayam ni?? Bab berlakon memang pandai… Bab menabur janji memang pandai… Tapi bab melaksanakan… Bermacam-macam alasan… Pusing sana… Pusing sini… Lepas tu salahkan Kerajaan Persekutuan pula… Mereka yang berjanji macam-macam tapi bila gagal melaksanakan mereka salahkan orang lain… Cukup mudah… Itu belum lagi perintah Malaysia… Agaknya bila perintah Malaysia, macam-macam lagi la kita boleh nampak…

Sedangkan masalah air bersih kat Kelantan masih tidak ada jalan penyelesaian, mahu buat projek lain pula… Jadi kepada Rakyat Kelantan, masih korang percaya dengan janji melangit Kerajaan PAS Kelantan ni?? Ayuh!! Kita ubah!! Tukar kerajaan Barisan Nasional pada PRU 13 nanti… Kita test sepenggal ok??

Sumber: Anti Semua Salah UMNO – ASSU

Advertisements

Kopi O Percuma Untuk Rakyat Kelantan. Terima Kasih Pok Nik.

Tinggalkan komen

Kopi O Percuma Untuk Rakyat Kelantan. Terima Kasih Pok Nik.

Menteri Besar Kelate merangkap Mursyidul HamPAS merangkap Tok Garu merangkap Wali Selipar… Hari ini ingin melakukan kebajikan dengan mengagihkan kopi o percuma kepada rakyatnya…

Kopi O percuma itu akan diagihkan melalui air paip di rumah masing-masing… Rakyat Kelantan hanya perlu tadah dan menikmatinya…

Rasanya mungkin agak pahit sedikit sebab berselut dan berkarat, tetapi jika dicampur dengan gula atau susu… Ianya pasti berasa enak sekali…

Apapun mari kita saksikan video flip-flop berkenaan masalah air kat Kelantan ni…

Waaahhhh!! Betul ke kerajaan pusat sekat peruntukan kat Kelantan??

Hummm… Bagaimana dengan maklumat di bawah ini??

Sekiranya korang ragu-ragu dengan maklumat di atas ini…

Korang boleh hubungi sendiri Jabatan Audit Negara

Jangan lupa tanyakan sekali berapa banyakkah hasil derma setiap ceramah PAS yang telah diaudit oleh Jabatan Audit Negara…

Jika Jabatan Audit kata ianya tidak diaudit, korang faham-faham sahajalah mana duit tu pergi…

He he he he he he he…

Artikel Berkaitan:

Berita Yang Harakah Sembunyikan Sampai Bila-Bila!!

Harakah Diarah Padam Berita Berkaitan Hudud?

Tinggalkan komen

Harakah Diarah Padam Berita Berkaitan Hudud?

Hairan bin ajaib…

Harakah yang dianggap telus oleh kalangan pencacai PAS telah memadamkan satu berita dari lamannya…

Mengapa berita tersebut dipadamkan??

Apakah PAS takut ‘tembelang’ sebenar terbongkar??

Apakah nasib Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, Datuk Abu Bakar Chik nanti??

Adakah beliau akan dipecat seperti Datuk Hassan Ali??

Atau digantung tak bertali seperti Ustaz Nasharudin Mat Isa??

Sumber:

Pimpinan PAS digesa waspada jawab isu hudud

Versi Cache:

Pimpinan PAS digesa waspada jawab isu hudud

Hukum Boleh Berubah-Ubah Ikut Nafsu Pemimpin PAS??

Tinggalkan komen

Hukum Boleh Berubah-Ubah Ikut Nafsu Pemimpin PAS??

KOTA BHARU 7 Ogos – Pas Kelantan tidak menafikan adalah haram mengundi golongan yang menentang Islam pada dasarnya namun ia dibolehkan bagi menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang diterajui UMNO.

Ketua Dewan Ulama Pas Kelantan, Datuk Mohamad Daud berkata, hukum itu boleh berubah mengikut keadaan dan waktu tertentu.

Beliau mendakwa, dalam situasi sekarang, dasar kerajaan BN jelas bercanggah dengan tuntutan agama dan ia sepatutnya ditolak walau dengan apa cara sekalipun.

“Kita sedia maklum UMNO dan BN menolak perjuangan Islam, tolak hukum hudud selain banyak kepincangan yang berlaku dalam pemerintahannya seperti rasuah, salah guna kuasa dan sebagainya.

“Maka, Pas yang memperjuangkan Islam mesti tolak kerajaan yang membenarkan kemungkaran berlaku. Untuk itu, kita memang tidak mampu melainkan dengan adanya pakatan pembangkang seperti sekarang.

Kah kah kah kah… Pemimpin PAS sudah lalok… Lalok sebab kemaruk undi kafir…

Hukum boleh ubah-ubah ikut selera dan nafsu serakah pemimpin PAS…

Patutlah hukum hudud versi PAS berbeza dengan hukum hudud Al-Quran…

Patutlah dalam hudud PAS menakrifkan mendatangi wanita selain isterinya melalui jalan belakang sebagai liwat…

PAS sudah jadi parti tunggang-langgang… Hukum Islam boleh kasi tukar-tukar macam sesumpah…

Hudud Tidak Ada Dalam Dasar Pakatan Rakyat?

Tinggalkan komen

Hudud Tidak Ada Dalam Dasar Pakatan Rakyat?

Walaupun PAS berkeras untuk melaksanakan undang-undang hudud di Kelantan, tetapi ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi jaminan kepada masyarakat Cina bahawa undang-undang kontroversi itu tidak ada tempat sama ada dalam konsensus atau dasar Pakatan Rakyat.

Semasa berdialog dengan lebih 200 pemimpin masyarakat daripada
kira-kira 65 persatuan dan dewan perniagaan Cina di Subang Jaya malam tadi, ketua pembangkang itu berjanji untuk menyampaikan kebimbangan masyarakat berkenaan mengenai perkara itu kepada parti Islam tersebut.

Anwar mengulangi bahawa Pakatan berfungsi atas dasar bahawa sebarang keputusan mesti mendapat konsensus kesemua ketiga-tiga parti komponennya dan mengikut perlembagaan persekutuan, atau jika tidak, ia tidak akan dilaksanakan.

Katanya, apabila orang bertanya tentang pendiriannya mengenai undang-undang hudud, beliau memberitahu mereka bahawa pendirian PKR dan Pakatan Rakyat adalah untuk menyokong perlembagaan.

“Tetapi apabila orang bertanya pendirian peribadi saya sebagai seorang Muslim, ini adalah satu soalan ‘tricky’. Jika anda menjawab ‘tidak’, maka anda mati. Tetapi jika anda menjawab ‘ya’, maka tajuk berita New Straits Times esok akan menjadi ‘Anwar sokong undang-undang hudud’,” katanya.

Sebagai seorang Muslim, ahli parlimen Permatang Pauh itu berkata, beliau mesti menerima Al-Quran yang memperuntukkan undang-undang hudud. Tetapi pelaksanaan dan konsensus Pakatan mengenainya adalah isu yang berasingan.

Menjawab komen dari hadirin bahawa pemimpin PAS perlu memahami bahawa undang-undang hudud terus menjadi kebimbangan masyarakat tersebut, Anwar memberi jaminan beliau akan sampaikan mesej itu kepada Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat dalam mesyuarat Pakatan yang dijadual hari ini (Rabu). – MBIKINI

Mungkin Nik Aziz sudah nyanyuk… Barangkali dia lupa kenyataan Anwar pada tahun lepas ini… Sampai kini dia masih dok mainkan isu hudud sedangkan Anwar sendiri kata ianya tidak ada dalam dasar PR…

Maka tak lain tak bukan, isu hudud hanyalah mainan politik PAS sahaja… Sekadar penyedap rasa… Penyejuk halwa telinga… Hakikatnya… PAS mempermainkan hudud dengan menjadikannya sebagai modal politik… PAS tidak menunjukkan keikhlasan dalam perlaksanaan hudud tersebut.

Cybertrooper PR Langgar Fatwa Hj Hadi??

Tinggalkan komen

Cybertrooper PR Langgar Fatwa Hj Hadi??

Akhirnya pencacai DAP tak kira Facebooker dan Blogger melanggar fatwa Presiden PAS, Haji Abdul Hadi Awang. Masih ingatkah semasa cctv rakaman video seks Anwar tersebar Haji Hadi pernah mengeluarkan ‘fatwa’ mengatakan “Kita berpegang kepada konsep empat saksi yang adil dalam kes zina dan liwat. Video tidak boleh jadi saksi sebab video ini besi, dia tiada mata dan telinga,”

Gara-gara kes seorang pegawai Polis mengamuk di dalam sebuah hotel, ramai blog milik Pakatan Anak Haram jadah seperti Milo Suam, Amenoworld dan Anak Sungai Derhaka cuba menjadi jaguh mengulas video tersebut dengan penuh emosi… Sungguh pelik… Mengapa mereka boleh percaya lelaki di dalam CCTV itu ialah pegawai polis?? Mungkin juga UMNO yang cari lelaki yang mempunyai persamaan dengan pegawai polis itu… eXception tidak percaya sama sekali, lelaki di dalam cctv dan pegawai polis tersebut adalah orang yang sama… Sebab lelaki di dalam CCTV perutnya buncit, manakala pegawai polis tersebut perutnya tidak buncit… Malah video cctv ini juga kabur dan jelas ianya video yang di edit dan dihasilkan oleh UMNO… Mengapa blogger PR percaya?? Blogger PR perlu mengemukakan 4 orang saksi yang tidak FASIK… Cina pekerja hotel ni tak boleh dijadikan saksi kerana cina ni kafir dan FASIK…

Jika mereka percaya dengan cctv pegawai polis yang mengamuk ini, sepatutnya mereka WAJIB mempercayai insan di bawah ialah Anwar Bin Ibrahim….

Tetapi sungguh menghairankan mereka tidak percaya dengan rakaman cctv skandal seks Anwar, tetapi mereka mempercayai rakaman cctv pegawai polis mengamuk. Tetapi mereka telah melanggar fatwa Presiden PAS secara mereka tak sedar… Maka jelas semua cybertrooper PR yang percaya akan video ini telah jatuh KUFUR, mengikut ajaran PAS…

Inilah sikap double standard pencacai DAP… Apabila satu-satu perkara tidak menyebelahi mereka. Mereka akan keluarkan fatwa-fatwa sesat berputar-belit untuk meyakinkan pengikutnya… Seboleh-boleh mereka menafikan segala bukti-bukti yang ditunjukkan atas alasan ianya rekaan UMNO… Malah UMNO juga yang mengupah lelaki yang menyerupai Anwar berlakon di dalam rakamn cctv skandal china doll…

Namun, apabila satu-satu isu menyebelahi mereka. Mereka melupakan terus fatwa-fatwa sebelum ini dikeluarkan oleh Ulamak PAS… Mereka lupa akan kenyataan putar belit mereka tentang rakaman cctv Anwar… Demi keghairahan menjadi jaguh… Tapi sayang… Dek kerana mengejar populariti dan fulus… Mereka sebenarnya mereka telah tersilap langkah… Sila satu langkah lagi… CHECKMATE!!

Blogger yang melanggar fatwa Hj Hadi

Tiada senjata ditemui pada Pegawai yang mengamuk itu kata Timb. Ketua Polis N9.

CCTV berjaya rakam Polis mengamuk di Seremban

Isu polis mengamuk – PISTOL BUKAN SENJATA?

Nota: Kepada pencacai DAP sekelian, jika korang boleh percaya cctv amuk dalam hotel… Mengapa korang begitu berat sekali hendak percaya cctv skandal china doll dalam bilik hotel??

Elemen Kristianisasi Meresap Ke Dalam PAS??

3 Komen

Elemen Kristianisasi Meresap Ke Dalam PAS??

Tahukah korang, simbol apakah yang Mursyidul Am PAS tunjukkan??

Sila lihat video di bawah…

Simbol jari yang ditunjukkan oleh Mursyidul Am PAS ini adalah simbol untuk mengesahkan kepercayaan dan keimanan dalam Jesus Christ yang mati disalib.

“Christians believe that crossing one’s fingers is to affirm one’s faith in Jesus Christ who died on a Cross (thus crossed fingers) in Israel under Roman rule. Crossing one’s fingers may have been used as a secret sign amongst Christian believers, especially during persecution.”

Nampaknya PAS sudah berjaya mengasimilasikan ajaran Kristian ke dalam parti tersebut… Masih Islamkah Nik Aziz??

Jika korang masih ragu-ragu, korang boleh rujuk pada link di bawah:

13 Ways To Improve Your Luck on Friday the 13th

What is the meaning of crossed fingers?

Keep your fingers crossed

Older Entries