Pencacai PR Kecut Telur… Sivaji The Boss Cool Jer… Apa Kes?

Tinggalkan komen

Pencacai Pakatan Anak Haram Jadah Serang Ceramah Zulkifli Noordin

Buletin Utama merupakan saluran berita yang paling digeruni oleh Pakatan Rakyat dek kerana banyak menelanjangkan kepincangan parti tersebut serta kecelaruan pemimpin mereka. Malam tadi Buletin Utama menyiarkan insiden serangan semasa Zulkifli Noordin sedang memberi ceramah mengenai pendedahan fitnah Anwar terhadap Najib…

Rupa-rupanya pencacai pakatan anak haram ni kecut telur, bila Zulkifli Noordin berterusan menelanjangkan sivaji the boss mereka iaitu Anwar dalam siri ceramahnya… Mengapa mereka harus kecut telur, sedangkan Sivaji The Boss pujaan mereka tetap cool…

eXception juga hairan yang teramat sangat. Mengapa Anwar tetap cool dan steady walaupun Zulkifli Noordin membogelkannya dalam ceramah? Setelah disiasat… Inilah rahsia Anwar yang tidak ‘KECUT TELUR’ apabila konspirasinya dalam merencanakan fitnah terhadap Datuk Seri Najib dibongkar…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Rahsia Anwar tidak kecut telur... telurnya panjang dan lambat mengecut...

Rahsia Anwar tidak mudah ‘KECUT TELUR’ adalah kerana ‘TELURNYA PANJANG’ dan lambat ‘MENGECUT’

Advertisements

Apabila Masjid Dijadikan Macam Hotel

8 Komen

Pengikut PAS & PKR Kurang Ajar. Jadikan Masjid Tak Ubah Macam Hotel & Rumah Tumpangan

Beginilah rupanya keadaan Masjid Kuala Kubu Baru. Apabila puak-puak PAS & PKR menjadikan rumah Allah yang suci ini tak ubah seperti rumah tumpangan. Boleh buat sesuka hati mereka. Inikah Islam PAS? Ini baru penamaan calon. Belum lagi pilihanraya yang sebenar. Aku Pasti ramai lagi pengikut-pengikut HAM-PAS akan menyerang masjid-masjid sekitar Hulu Selangor dan dijadikan rumah tumpangan mereka…

MasyaAllah… Macam ni ke rupanya orang yang dikatakan memperjuangkan Islam. Tetapi pada masa yang sama menghina Rumah Allah… Alangkah sedihnya apabila melihat keadaan masjid sebegini…

Kepada Tok Garu Nick Ajisz, aku nak tanya… Berdosakah hukumnya jika mengotorkan dan menghina rumah Allah sebegini? Aku pasti Nick Ajisz akan senyap sambil bukak kitab Karut-Marut sambil cuba mencipta fatwa-fatwa yang memesongkan akidah…

Khalid Gagap, mengapa tak disediakan rumah tumpangan kepada pencacai-pencacai nko? Tak mampu ke?? Ataupun rumah-rumah tumpangan serta hotel adalah untuk mereka yang berpengaruh sahaja?

Wahai pencacai PAS sekelian. Buka mata korang semua… Buka hati… Tengoklah… Ini bukan gambar super impose… Ini bukan rekaan…

P/S: Terima kasih kepada Shamsul Azra

Antara penipuan dan fitnah yang sering disogokkan oleh penyokong pembangkang

Tinggalkan komen

Aku selalu melayari forum-forum yg banyak dipenuhi puak-puak penyokong PAS ni. Kadang-kadang suka menipu dan mereka-reka cerita… Ada yang menunjukkan bukti gambar la… So di sini aku nak story kat korang semua apa modal-modal cerita penyokong pembangkang ni membuatkan ramai percaya….


Mereka akan mengatakan bahawa kereta ini kepunyaan pemimpin BN yang dibeli dengan harga RM 38 juta. Padahal nilai dan gambar pun main sumbat je.


Mereka akan mengatakan banglo mewah ini kepunyaan pemimpin UMNO yang bernilai RM 45 juta. Padahal ni banglo kepunyaan Mawi. Harga dia pun tak sampai pun sampai puluhan juta.


Mereka juga akan menyatakan bahawa helikopter ini milik Menteri UMNO. Dan ianya berharga RM 800 juta. Padahal gambar pun kadang-kadang main sumbat jer. Harga pun main letak.

Jadi aku nak ingatkan kepada blog surfer di luar sana. Tengok boleh, tapi percaya jangan…

Akan tetapi apabila disiarkan gambar banglo bekas ADUN PAS. Pasti ramai penyokong PAS kata itu helah BN dan UMNO. Dan juga ada yang mengatakan ADUN tu ada perniagaan sendiri jadi tak salah mempunyai banglo mewah sebegitu.

Inilah hakikat penyokong pembangkang. Mereka lebih tertarik kepada penipuan, tetapi enggan menerima kebenaran. Mereka bebas mengutuk dan mencerca pemimpin UMNO, tetapi mereka akan marah dan naik angin apabila pemimpin kesayangan mereka dicerca dan dikutuk. Mereka anggap pemimpin mereka itu suci, maksum dan pemimpin UMNO kotor, jijik dan layak dicerca dan dikutuk. Malah mereka menjadikan fitnah itu satu halal. Bagi mereka tidak salah memfitnah pemimpin UMNO. Tak berdosa. Fitnah tetap fitnah, dosa tetap dosa…. Siapa PAS mengatakan fitnah bukan satu dosa? Siapa PAS mengatakan menipu tak berdosa? Siapa PAS mengatakan Allah mencarut? Itulah matlamat PAS memenuhi Konsep Menghalalkan cara mereka…

Kenapa Apakah?

Tinggalkan komen


Lagu ni aku nak tujukan kepada semua penyokong pembangkang yang berhimpun kat depan bangunan SPRM serta yang akan melakukan perhimpunan haram Mansuhkan ISA dan Mansuhkan PPSMI… Diharap anda terhibur hendaknya…

Kenapa Apakah

Apa yang kau pandang
Nampak macam semacam
Apa yang kau jeling
Mata kau yang juling
Kenapa apakah, apa yang ada
Apa yang kau jerit
Suara yang perit
Suka jadi lalang
Asyik kena goyang
Angin yang hilang
Tegak kau berdiri
Macam dah tak ada, maruah rupa

( korus )
Sesat kau berjalan
Balik kepangkal jalan
Orang tua masih ada
Jangan malu bertanya
Yang dulu dah terlepas
Yang datang jangan melepas
Dari dah tak ada
Asal tak kedana

Tak esok tidak lusa
Melayu tak ganti muda
Mati tua jadi kuda
Kepala jadi kuda
Yang tua berkarat
Yang muda melarat
Hidup pun merempat
Kenapa apakah
Apa yang ada
Kenapa apakah…
Yeahhhh!…

Pesanan aku, janganlah jadi lalang, jadilah pokok buluh, kuat mana angin takkan rebah tunduk ke bumi…. Yang dah sesat jauh tu balik lah semula ke pangkal jalan… Lagu ni ada maksud tersirat, kepada orang melayu renung-renungkanlah…