Islam Cara PAS!! Tanah Dirampas!! Madrasah Dirobohkan!!

Tinggalkan komen

PAS Kedah Guna Taktik Mafia Rampas Tanah & Roboh Madrasah

Jika dulu semasa Kerajaan Negeri Terengganu merobohkan markas PAS di Kampung Bujal, mereka (puak-puak PAS) menyalak mengatakan UMNO Roboh Masjid Bujal… Walaupun ianya takdelah rupa macam masjid pun… Malah bangunan tersebut belum diwartakan sebagai surau hatta masjid oleh Kerajaan Negeri Terengganu ketika itu… Kerja merobohkan dibuat atas sebab masjid sedia ada tidak terletak jauh dan bangunan tersebut tidak mendapat tauliah Jabatan Agama Islam negeri tersebut…

Kini PAS pula mengambil langkah ala MAFIA dengan bertindak merampas dan berniat untuk merobohkan Madrasah Salihiah Kanchut, Alor Setar untuk membina pusat membeli belah di atas tapaknya… Tidak ada tanah lainkah PAS Kedah nak buat? Inilah tindakan MAHAZALIM oleh PAS yang bertindak atas dasar MATLAMAT MENGHALALKAN CARA…

Tindakan PAS Kedah adalah serupa dengan tindakan Zionis di Israel yang merampas tanah penduduk Palestin dan membina penempatan haram untuk rakyat Israel… Lebih-lebih lagi dikatakan bahawa pusat membeli belah itu nanti 90% adalah milik pemaju manakala 10% lagi milik PKNK… Lebih menambahkan panas di hati lagi… Pemaju adalah kafir harbi cina dari Penang…

Ini baru tanah madrasah, esok lusa jika lepas PRU13 Kedah masih di bawah PAS… Satu negeri Kedah dijualnya kepada kafir harbi cina Pulau Pinang… Sedikit demi sedikit tanah di Kedah bakal dirampas oleh PAS Kedah bila terus memerintah lepas PRU13 nanti… Kemudian dijual kepada kafir harbi… Hinggalah satu negeri Kedah habis dijual….

Kepada rakyat negeri Kedah, jika korang rasa nak bagi Kedah secara percuma kepada kafir harbi cina di Penang… Silakan memangkah PAS lagi dalam PRU13 akan datang… InsyaAllah… Apa yang eXception katakan ini mungkin jadi kenyataan…

Sumber: Selamatkan Madrasah Salihiah Kanchut!

Advertisements

Ayuh Ber-HIMPUN Hari Ini!!

Tinggalkan komen

Perhimpunan Sejuta Ummah Selamatkan Aqidah

Ayuh sahabat-sahabat sekelian kita turun ke Stadium Shah Alam hari ini untuk menyertai HIMPUN… Tak perlu korang takut, sebab perhimpunan ini merupakan perhimpunan aman… Dijamin bebas dari halangan pihak Polis… Tetapi tak tau la kot kerajaan negeri arahkan Polis menghalang pulak…

Kita tinggalkan sementara perbezaan fahaman politik kat rumah… Korang hadir ke stadium bukan kerana UMNO… Bukan kerana PAS… Bukan kerana PKR… Bukan kerana DAP… Ehhh… DAP Islam kerr?? Korang semua hadir adalah sebagai UMAT ISLAM yang berjuang mahu menyelamatkan aqidah umat Islam yang lain…

Bagi yang meminggirkan perhimpunan HALAL ini, eXception tak boleh nak kata apa sebab korang memang suka benda yang haram macam khinzir, arak dan BERSIH… Apapun eXception doakan supaya umat Islam yang enggan menyertai HIMPUN atas dasar politik sempit atau atas kerana tunduk kepada kafirin… Mudah-mudahan Allah bukakan pintu hati anda untuk menyertai HIMPUN… Tak perlu takut kepada kafirin… Terutama sekali dengan DAP yang jelas menentang HIMPUN tetapi menyokong BERSIH…

Kepada yang mengatakan bahawa HIMPUN ini anjuran UMNO, ternyata anda silap… Jika benar ianya anjuran UMNO, kami sudah pasti mengadakan HIMPUN ini di Stadium Bukit Jalil yang lebih besar dan luas… Atau di PWTC yang selesa dan berhawa dingin… Tetapi ianya dianjurkan oleh UMAT ISLAM yang sayangkan Agama dan Umatnya…

PAS Sesat!!. Kafir Harbi Dibiar Mencemar Kesucian Rumah Allah…

Tinggalkan komen

Kafir Harbi Dibiar Masuk Ke Rumah Allah Tanpa Menutup Aurat Terlebih Dahulu. PAS Memang Celaka!!

Tak tau apa nak jadi dengan PAS. Lepas satu… satu hal… Kafir harbi dibiar mencemarkan kesucian rumah Allah… Demi membodek parti kafir harbi, PAS sanggup menjemput si kafir harbi masuk ke dalam Surau Al-Huda, Kajang.

Si kafir harbi ni sudahlah tak pernah mandi wajib. Pulak tu spesis yang makan haiwan najis mughalazah, iaitu babi… Sudahlah tak menutup aurat sebagai menghormati kesucian rumah Allah, dibiarkan pula kafir harbi ini memberikan tazkirah…

Tazkirah kepala bapak dia!! Aku tak tau apa niat PAS menjemput si kafir harbi bernama Teoh Nie Ching (MP DAP Serdang) masuk ke dalam masjid. Tidak bolehkah dibuat di luar masjid sahaja?

Demi politik dan undi kafir, PAS sanggup menghina kesucian rumah Allah… PAS jemput kafir harbi masuk ke dalam masjid. Tidakkah PAS berasa berdosa kerana mencemarkan kesucian rumah Allah?

Kepada Jabatan Agama Islam Selangor, anda WAJIB BERTINDAK TANPA MEMILIH BULU!! Tindakan PAS jelas mencemar kesucian rumah Allah…

DAP anti Islam, kenapa PAS masih belum sedar?

2 Komen


Beberapa kenyataan pemimpin DAP yang didakwa menghina Islam telah menyinggung perasaan umat Islam di negara ini.

Terbaru ialah tindakan Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi yang mengaitkan syariah Islam sebagai ekstremisme sementara Exco Selangor, Ronnie Liu campur tangan dan mempertikaikan tindakan pihak berkuasa tempatan merampas arak di kedai serbaneka di kawasan penduduk majoriti Islam.

Pemimpin utama DAP hanya berdiam terhadap kenyataan tersebut. Maka tercetus persoalan apakah parti itu yang memperjuangkan gagasan Malaysian Malaysia bersikap anti Islam?

Persoalan itu berbangkit kerana sebelum ini banyak tindak tanduk dan kenyataan DAP termasuk di laman-laman web dan blog yang mengguris perasaan orang Islam.

Mungkin atas dorongan politik, penghinaan terhadap Islam, institusi raja dan orang Melayu oleh sebahagian bukan Islam atas nama individu juga menjadi-jadi. (Anehnya tiada tindakan tegas daripada kementerian Dalam Negeri yang lebih banyak memberi peringatan dan amaran).

Isyarat yang diterima oleh umat Islam terutama selepas pilihan raya umum ke-12, DAP makin tidak menjaga sensitiviti umat Islam.

Parti lain dalam pakatan pembangkang iaitu Pas dan PKR (parti pelbagai kaum yang diketuai oleh Anwar Ibrahim) tidak berupaya mengawal DAP yang jauh lebih dominan dan berani. Para pemimpin Pas tunduk walaupun perasaan ramai ahlinya bergelora mahu membela kepentingan Islam. Mungkinkah Pas sedang bertukar ideologi menjadi parti liberal Islam atau sememangnya pengaruh Anwar sudah meresap kuat dalam parti itu?

Bayangkanlah jika pembangkang memerintah negara, Islam akan terus diperlekehkan dan Pas dengan dayus hanya mampu memerhati. Pada Awang, adalah kurang waras, jahil dan kurang beriman bagi mana-mana orang Islam untuk menyokong parti yang secara terang-terang dan tersirat mahu melemahkan Islam, yang menjadi teras negara ini.

Kalau selama ini ada banyak pihak yang senada dengan DAP menuduh Melayu sebagai ancaman, sebenarnya merekalah ancaman terbesar yang mesti ditentang habis-habisan. Kalau di negara barat sekalipun, sesiapa sahaja yang menghina Islam menerima tamparan hebat oleh golongan minoriti Islam. Itu belum keadaannya di negara-negara Islam lain seperti di dunia Arab dan Indonesia yang akan merusuh. Tetapi di Malaysia, percaturan politik menyebabkan sesetengah umat Islam dilihat menjadi bacul dan boleh dihina sesuka hati.

Sudah sampai masanya umat Islam mesti bersatu dan bangkit hadapi ini semua. Para pemimpin Islam mana-mana parti janganlah berlembut lagi. Apakah mereka akan bertanggungjawab jika tanah air ini menjadi seumpama Palestin ditindas oleh Yahudi suatu hari nanti? Petunjuk ke arah itu sudah jelas. Awang setuju dengan Presiden Perkasa, Ibrahim Ali bahawa jika penghinaan terhadap Islam tidak dibendung ia dikhuatiri mencetuskan ketegangan kaum dan agama.

Perkembangan terbaru ini mengesahkan lagi bahawa DAP adalah parti ekstrem yang hanya memperjuangkan kepentingan kaum itu dan bukan kepentingan rakyat Malaysia seperti yang selalu dilaung-laungkan.

Kalau Pas dianggap dayus, apa lagi boleh diharapkan kepada PKR yang sudah menjadi seumpama musuh dalam selimut kepada umat Islam.

Kerajaan pimpinan PKR di Selangor bukan sahaja tunduk kepada DAP malah banyak isu seperti projek penternakan babi besar-besaran dan cadangan mahu mengagihkan wang zakat kepada bukan Islam, menampakkan kepentingan Islam terhakis dengan mudahnya.

Apa makna menjadi orang Islam jika kita tidak tahu dan tidak berani mempertahankan kepentingan Islam sedangkan penganut agama lain jauh lebih agresif di tanah air ini yang Islam adalah agama rasmi? Lebih baik kita berdoa agar dicabut nyawa kita daripada membiarkan Islam terus dihina.

Sumber: Utusan Malaysia Online

Kenapa puak-puak jumud PAS ni masih belum menyedari? Ataupun masih lena dibuai mimpi indah tidur sebantal dengan DAP? Adakah tidak PAS sedar, ketika sedang lena diulit mimpi, dalam diam DAP cuba menghunus pisau untuk menikam PAS dari belakang? PAS semestinya sedar, tetapi kepentingan politik melebihi kepentingan mempertahankan maruah Agama Islam. PAS sibuk melaung-laungkan TAKBIR, pada masa yang sama DAP pula melaung-laungkan TAKE BEER!! Adakah PAS kisah semua itu, sudah pasti PAS tidak kisah. Cita-cita PAS bukan menegakkan Agama Islam. Itu hanya retorik semata-mata untuk menarik pengundi kalangan orang Islam. PAS berlagak di sebalik jubah dan serban serta kepura-puraan tawaduk kononnya akulah lebih Islam… Akulah golongan yang pasti dimasukkan ke dalam syurga… Tetapi pada masa yang sama sikap PAS cukup berbeza dari penerapan di dalam Islam. Di dalam Islam kita dianjurkan untuk bersangka baik sesama manusia, berkata-kata sesuatu yang elok-elok, tidak memusuhi sesiapa… Tetapi sikap PAS yang suka memaki hamun, memfitnah, bersangka buruk serta memusuhi sesama Islam tetapi bersubahat dengan kafir harbi yang dalam diam mempunyai niat menjahanamkan Islam. PAS hanyalah sebuah parti politik. Retorik PAS yang mengatakan Politik adalah sebahagian dari Agama Islam. PAS harus sedar politik adalah bersifat keduniaan. Politik ialah perjuangan kita di dunia. Politik tidak boleh dicampur aduk dengan Agama Islam. Tetapi harus seiring. Ingatlah, tiba masanya PAS takkan bangkit dari lena lagi apabila pisau DAP tercacak dibelakang nanti…