Sumbang Mahram. Pemimpin Kanan Parti Pembangkang, Anak Ditahan.

Tinggalkan komen

Sumbang Mahram. Pemimpin Kanan Parti Pembangkang, Anak Ditahan.


Gambar sekadar hiasan

JERANTUT: Seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang dan anak lelakinya ditahan bagi membantu polis berhubung satu kes sumbang mahram.

Pemimpin utama sebuah parti baru itu bersama anak lelakinya yang berumur 14tahun ditahan reman pada 22 Ogos lepas bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.

Mereka dibebaskan pada Isnin.

Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut DSP Zakaria Kasim, mangsa, 15, melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lepas di sebuah pusat bersalin di Cheras, Kuala Lumpur.

“Kedua-dua suspek, bapa dan anak itu bagaimanapun dibebaskan semalam atas jaminan pihak polis,” katanya kepada Bernama di sini, Selasa.

Beliau berkata, polis juga mengambil sampel DNA kedua-dua suspek dan keputusannya dijangka diketahui dalam tempoh seminggu.

Suspek yang juga saudara terdekat kepada seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang tanah air, pernah bertanding pada pilihan raya umum ke-12.

Bagaimanapun, suspek yang bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri di Pahang pada pilihan raya umum lepas itu kalah kepada calon Barisan Nasional. – BERNAMA

Hah!! Kalo dah nama Pakatan Rakyat tu memang tak lepas dari maksiat…

Dengan kes liwat coffee boy laa…

Dengan kes kongkek China Doll laa…

Dengan kes kongkek bini member laa…

Dengan kes blowjob dalam jamban laa…

Dengan kes zina dalam bilik hotel laa…

Dengan kes zina dalam gerabak keretapi laa…

Elakkan dari mereka dari Pakatan Rakyat…

Jauhkan anak-anak anda… Isteri anda dari mereka…

Siapa tahu… Mungkin anak anda… Mungkin isteri anda menjadi mangsa kerakusan mereka…

Tak hairanlah mereka menyokong SEKSUALITI MERDEKA…

Bermakna lepas PRU 13 mereka menang… Mereka BEBAS UNTUK MELAKUKAN HUBUNGAN TERLARANG!!

Sekarang ni apa status anak yang dilahirkan tu??

Bapak bantai… Abang pun bantai…

Status cucu?? Anak?? Sudah jadi keluarga tungging terbalik… Keluarga 69!!

Advertisements

Panas!! Lagi Pendedahan Pemilik Akaun Israeli National Bank!!

2 Komen

Lagi Pendedahan Pemilik Akaun Israeli National Bank

Semalam sahabat eXception, AAKJ dah dedahkan sebahagian pemilik akaun Israeli National Bank… Hari ni AAKJ berikan senarai penuh pemilik akaun tersebut dari bapak, kepada mak, kepada anak, kepada menantu, kepada kroni-kroni dan keluarga mertua…

Mungkin ada yang tak percaya… Apapun korang simpan dulu rasa tak percaya korang tu dalam peti ais… Baca senarai di bawah… eXception cuma bagi sebahagian jer… Nak lebih banyak masuk ke blog AAKJ… Okehhh??!!!

Klik imej fail sulit di bawah untuk melihat senarai tersebut…

Click Me!!
Klik imej di atas…

Panas!! Akaun Israeli International Bank Ini Milik Siapa??

1 Komen

Milik Siapakah Akaun Israeli International Bank Ini?

Satu pembongkaran berjaya dibuat ke atas akaun ini yang dikatakan milik seorang anak kepada seorang pemimpin kanan sebuah parti politik… Siapakah dia? Adakah dia anak kepada pemimpin UMNO? Adakah anak kepada pemimpin PR?

Azmy Awang Kelana Jaya (AAKJ) membuat pembongkaran ini di dalam blognya AAKJ.COM… Sungguh tak sangka, dalam parti tersebut dok canang satu kampung kaitan parti yang dimusuhinya itu mempunyai kaitan dengan Israel dan Yahudi rupa-rupanya ada satu rahsia yang tidak kita ketahui… Iaitu anak kepada pemimpin kanan parti sendiri mempunyai akaun bank di Israel… Klik imej di bawah untuk membuka fail sulit ini…

Click Me!!
Klik imej di atas…