Kain Rentang Hina Sultan Johor Bukan Angkara UMNO

Di atas inilah bukti yang menyangkal tuduhan keturunan kafir harbi yang bernama Chua Jui Meng yang mengatakan kain rentang yang memperlekeh maruah dan kedaulatan Sultan Johor itu adalah angkara UMNO…

Jika anda lihat gambar di atas, adakah ada muka bekas Menteri Besar Johor? Atau adakah kelihatan muka-muka ahli UMNO? Adakah gambar yang menunjukkan seekor anjing tua yang mengangkat tangan itu adalah ahli UMNO? Ataupun ada ahli UMNO yang menyamar sebagai anjing tua yang bernama Chua Jui Meng?

Inilah sandiwara yang paling memualkan pernah aku dengar… Berani buat berani tanggung laa… Apek!! Lu sudah berak atas lantai, lu lempar berak lu kat muka orang!! Banyak pandai…

Chua Jui Meng sedaya-upaya menafikan penglibatannya dalam isu kain rentang ini, sila baca artikel ini yang disiarkan oleh Malaysiakini, portal penipu yang menyokong penipu: Chua: Bekas MB dalang kain rentang

Nampaknya anjing tua ni cuba bermain dengan api… Kalau nak sangat main dengan api, aku boleh panggil seluruh rakyat negeri Johor supaya simbah petrol kat anjing tua ni, lepas tu bakar… Itukah yang dia mahukan? Nak sangat bermain dengan api… Jangan perbodohkan rakyat Malaysia… Terutamanya rakyat Negeri Johor…

Lu jangan mimpi la nak jadi Menteri Besar… Lu nak jadi tukang kebun Menteri Besar pun tak layak… Lu ingat Jimmy Chua!! Lu boleh bodohkan pengikut PKR sebab mereka sememangnya BEBAL!! Tapi lu tak boleh tipu semua orang!! Gambar sudah beredar dari blog ke blog, dari facebook ke facebook… Kepada PDRM, jika gambar di atas terbukti benar, heret je Jimmy Chua anjing tua ni ke mahkamah, tak perlu lagi pengampunan seperti yang diberi kepada ADUKA TARUNA yang menghina Almarhum Sultan Johor.

Buang sahaja anjing tua bernama Jimmy Chua ni ke Singapura… Atau lebih molek, hantar sahaja ke Gaza…

Advertisements