Jenayah Meningkat Salahkan BN. Tapi Mereka Sokong Penjenayah.

Tinggalkan komen

Jenayah Meningkat Salahkan BN. Tapi Mereka Sokong Penjenayah.

Bila kes-kes jenayah meningkat, Pakatan Rakyat segera menuding jari kepada Barisan Nasional…

Mereka menuduh bahawa Barisan Nasional menjadi penyebab peningkatan kes-kes jenayah…

Pakatan Rakyat cuba ‘membasuh’ pemikiran rakyat untuk membenci Polis serta Barisan Nasional…

Tetapi pada masa yang sama… Mereka bersandiwara pula dengan bersimpati dan menyokong penjenayah…









Rakyat Malaysia tak perlu terpesona dengan sandiwara Pakatan Rakyat…

Sokongan mereka terhadap penjenayah tak pernah berubah…

Malah kalangan ahli dalam PR juga terdiri daripada PENJENAYAH!!

Lihatlah apabila melayu dibunuh oleh penjenayah dari kalangan ahli PR…

Adakah mereka akan bantu keluarga mangsa??

Adakah mereka bersimpati??

Adakah mereka mengutuk pembunuh tersebut??


Mereka di bawah juga adalah mangsa penjenayah…

Mahukah korang lihat ahli keluarga korang jadi begini??

Hanya polis yang mampu membenteras jenayah…

Tetapi Pakatan Rakyat juga membencikan pasukan Polis…

Malah ada yang mahu membunuh anggota Polis…

Bagaimana jenayah hendak kurang…

Pakatan Rakyat menyokong penjenayah…

Pakatan Rakyat juga memusuhi pasukan Polis…

Hanya penjenayah sahaja takut dan bencikan Polis…

Tak perlu terpedaya lagi dengan sandiwara demi sandiwara oleh Pakatan Rakyat…

Artikel Berkaitan: PDRM – Rakan Jenayah Si Mati Dakwa Polis Lepaskan Tembakan Ala Ala Filem Koboi.

Advertisements

Gaddafi – Mangsa Kelicikan Agenda Zionis

Tinggalkan komen

Agenda Licik Zionis Berjaya Membunuh Muammar Gaddafi

eXception ingin mengulas sedikit mengenai insiden pembunuhan Muammar Gaddafi, bekas Presiden Libya yang boleh dikatakan menjadi mangsa percaturan agenda licik Zionis… Mengapa eXception mengatakan sebegitu, sebab Muammar Gaddafi merupakan duri dalam daging yang harus dicabut segera oleh Zionis dan sekutunya Amerika… eXception tidak menyebut Yahudi tetapi Zionis kerana bukan semua bangsa Yahudi itu sukakan keganasan…

Antara fakta yang menyokong pendapat eXception ini ialah dengan apa yang terjadi pada pemimpin Islam yang menjadi mangsa Zionis dan sekutunya Amerika… Pertama sekali kita imbas kembali tragedi 11 September 2011… Di mana dua buah pesawat penumpang (dikatakan bukan pesawat penumpang, tetapi sebuah pesawat tentera yang diubahsuai menjadi pesawat penumpang) telah melanggar tingkat atas bangunan World Trade Centre New York, Amerika Syarikat yang menyebabkan kedua-dua bangunan tersebut menyembah ke bumi menjadi abu… Amerika menuduh serangan tersebut adalah serangan kumpulan pengganas Al-Qaeda dipimpin Osama Bin Laden…

Sebenarnya ada pendapat mengatakan bahawa insiden 11 September itu bukan didalangi oleh Al-Qaeda, tetapi Amerika sendiri dengan bantuan Zionis… eXception bersetuju dengan pendapat itu kerana terdapat banyak fakta yang diberitakan bahawa kononnya pesawat tersebut membawa sebuah bom… Banyak dakwaan yang mengatakan peristiwa 11 September merupakan rancangan Amerika sendiri… Bagaimanapun, Amerika berjaya menggunakan alasan tersebut untuk menyerang Afghanistan… Sungguh menghairankan serangan dilakukan di kawasan penempatan penduduk, sedangkan mereka mendakwa Osama Laden mungkin bersembunyi di pergunungan Tora Bora… Inilah kelicikan agenda jahat mereka…

Kedua… Amerika menuduh Iraq menyimpan senjata pemusnah besar-besaran dan menggunakan alasan tersebut untuk menyerang Iraq… Hingga kini, selepas kematian Saddam Hussein, senjata pemusnah besar-besaran yang didakwa Amerika masih belum menampakkan bayangnya… Oleh itu sebagai menghalalkan tindakan mereka membunuh Saddam Hussein, maka tersebarlah cerita kononnya Saddam Hussein juga merupakan ahli Freemason… Tujuannya supaya umat Islam seluruh dunia mempercayainya dan membenci Saddam Hussein… Hal yang sama juga berlaku kepada Osama Laden yang mana kononnya terdapat cerita mengatakan Osama Laden itu tidak wujud… Jika benar Osama tidak wujud, mengapa Amerika beriya-iya memburu Osama Laden? Tujuannya satu sahaja. Iaitu mengelirukan umat Islam seluruh dunia…

Kemudian agenda Amerika berubah nada selepas Obama menjadi Presiden… Kini Amerika dengan bantuan Zionis menukar taktik… Taktik peperangan yang digunapakai oleh George W Bush kini ditukar kepada taktik serangan saraf… Melalui media yang dikuasai mereka seperti CNN, Reuters, AFP, BBC, Al-Jazeera dan lain-lain lagi… Mereka mengada-adakan cerita kononnya berlaku kekejaman ataupun salah laku yang dilakukan oleh pemimpin ini…

Media Amerika akan sentiasa memutarkan berita-berita palsu supaya dunia percaya berlaku perkara tersebut… Kita boleh lihat media yang dikuasai oleh pihak Zionis di Malaysia sentiasa memaparkan berita-berita berunsur fitnah bertujuan untuk mempengaruhi rakyat… Akan tetapi syukurlah Malaysia mempunyai ramai cybertrooper yang menyebelahi pihak kerajaan dan segera menangkis fitnah-fitnah tersebut… Tanpa bantuan cybertrooper ini, kemungkinan Malaysia bakal menjadi seperti Mesir dan Libya…

Amerika dan Zionis mampu membuat pakatan dengan melakukan satu pembunuhan… Kemudian mereka segera menuduh pemimpin ini melakukan perbuatan tersebut… Apabila lepas satu… satu insiden berlaku, maka rakyat mula menaruh syak kepada pemimpin… Rakyat mula memberontak…

Selain itu, Amerika dan Zionis juga mampu mengawal harga makanan seluruh dunia… Jika mereka mahu harga makanan satu-satu negara itu dinaikkan, maka mereka akan menggerakkan jentera mereka untuk menjadikan harga makanan melambung naik hingga menaikkan kemarahan rakyat kepada pemimpin…

Kita jangan rasa selesa dengan keadaan negara kita yang aman damai… Kerana musuh di dalam dan di luar negara sentiasa mencari peluang… Musuh di dalam negara sentiasa mencari peluang untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada dan musuh di luar negara pula sentiasa memberi dana kepada musuh-musuh di dalam selimut ini… Malah BERSIH 2.0 juga tak kurangnya menerima dana dari agensi yang dikuasai Amerika dan Zionis…

Ramai rakyat Malaysia yang menyokong secara semberono tindakan Amerika dan Zionis itu… Terutama sekali kalangan anjing-anjing pembangkang… Ini disebabkan kebodohan dan ketololan mereka memahami agenda sebenar… Mereka juga berharap Amerika segera menyerang Malaysia… Dahsyat sungguh, sampai sanggup mintak perang berlaku kat negara kita… Mereka langsung tidak sedar dek kerana hati sudah dibutakan dengan fahaman politik sempit… eXception pasti jika berlaku perang di Malaysia nanti, merekalah antara orang pertama yang lari lintang-pukang serta melutut merayu-rayu di kaki tentera penceroboh… Pada masa itu segala penyesalan sudah tidak ada gunanya lagi…

Eksklusif – Pendedahan Raja Petra Mengenai Isu Pembunuhan Altantuya

Tinggalkan komen

Pendedahan Raja Petra Di Sebalik Dakwaan Terhadap Penglibatan Datin Seri Rosmah Dalam Pembunuhan Altantuya

Berikut adalah skrip atau dialog yang dipetik dari laman web Berita TV3,

Saya tidak pernah menuduh Perdana Menteri atau isterinya terbabit dalam kes pembunuhan kes Altantuya Sharibuu.

Itu pengakuan pengendali laman web Malaysia Today Raja Petra Kamarudin yang muncul buat pertama kali setelah sekian lama menghilangkan diri.

Raja Petra berkata, beliau didesak dan dipengaruhi untuk berbuat demikian oleh beberapa individu yang tidak mahu Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak mengambil-alih sebagai Perdana Menteri.

Dalam satu temubual eksklusif bersama Ashraf Abdullah yang menjejaki beliau di Perth, Australia baru-baru ini, Raja Petra berkata, akuan bersumpah yang dibuat beliau pada 18 Jun 2008, hanyalah bersandarkan maklumat yang diperolehi daripada beberapa individu ini

Menurut Raja Petra, ramai orang termasuk polis, membuat tuduhan tanpa meneliti akuan bersumpahnya.

Dalam akuan bersumpah itu Raja Petra berkata, beliau menerima maklumat daripada beberapa individu kononnya isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor berada di tempat kejadian ketika Altantuya dibunuh.

RAJA PETRA KAMARUDIN, PENGENDALI BLOG MALAYSIA TODAY
“Di dalam sd saya tadi saya telah bercerita bahawasanya orang ini telah beritahu dan biarlah orang ini yang datang dan bercerita. Dan pihak berkuasa perlu siasat dan panggillah orang ini. Itu yang saya tulis dalam sd. Saya sendiri tidak timbulkan apa-apa tuduhan. Saya tidak kata saya tahu yang isteri timbalan perdana menteri semasa itu ada di tempat kejadian. Saya tidak cakap. Saya tidak buat satu tuduhan seperti berikut. Yang saya kata ada orang yang bercerita tetapi bergantung kepada pihak berkuasalah untuk menyiasat perkara ini lebih lanjut lagi dan untuk orang-orang ini kedepan. Dan saya sebut nama-nama orang ini. Saya sebut semasa siasatan polis.”

Raja Petra berkata, beliau menerima maklumat berkenaan, daripada beberapa individu yang mempunyai kaitan dengan beberapa tokoh politik, termasuk Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mereka ialah Nik Azmi Nik Daud, John Pang dan penulis blog Din Merican.

Menurut Raja Petra seorang pegawai perisik angkatan tentera dikenali sebagai Leftenan Kolonel Azmi Zainal Abidin juga memberi maklumat yang sama.

“Saya tidak terima lagi cerita itu. Sebab saya rasa mungkin mustahil kot. Takkanlah isteri Perdana Menteri nak pergi tempat itu kerana tempat itu kerana kawasan itu tempat hutan dan saya dok fikir dia nak panjat bukit, masuk hutan tengah tengah malam, pukul 12 malam, saya ingat mustahil kot.”

Tambah Raja Petera, tujuan mereka ialah untuk memastikan Datuk Seri Najib tidak mengambil alih sebagai Perdana Menteri apabila Tun Abdullah Ahmad Badawi meletakkan jawatan.

Menurutnya dalam pertemuan dengan Nik Azmi, beliau bertanya kenapa beliau didesak untuk membuat akuan bersumpah itu.

“what do you hope to achieve? Dia kata pak lah akan letak jawatan, kalau kita tak block Najib, Najib akan menjadi Perdana Menteri, ganti Pak Lah”

Menurut Raja Petra, beliau kemudian meminta Din Merican untuk mendapatkan pengesahan Datuk Seri Anwar.

“Din Merican pun contact saya balik dia kata dia dah cakap dengan anwar dan anwar pun bagi green light. Dia kata ok, orang ini no problem, apa dia cakap kita boleh percaya. Anwar pun kenal baik dengan dia ini dan dia pun biasa jumpa anwar…leftenan kolonel ini. Dan dia pun banyak bercerita kepada anwar tentang isu ini…dia kata proceed. Saya pun proceed.”

Beliau berkata, kesemua individu ini berjanji akan menjadi saksi sekiranya beliau di dakwa di mahkamah.

Ikuti bahagian kedua temubual ini dalam Buletin Utama esok.

Terima Kasih: Berita TV3

Panas!! Pendedahan Penglibatan Datin Seri Rosmah Dalam Kes Altantuya

Tinggalkan komen

Raja Petra Dedah Kisah Sebenar Disebalik Kenyataan Penglibatan Datin Seri Rosmah Dalam Kes Pembunuhan Altantuya

Dalam Buletin Utama tadi, Raja Petra mendedahkan terdapat individu yang tidak mahu Datuk Seri Najib naik menjadi Perdana Menteri selepas Tun Abdullah Ahmad Badawi meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri ke-5.

Malah Raja Petra turut menyebut nama-nama individu yang terlibat dalam fitnah tersebut termasuklah seorang berpangkat tinggi dalam Angkatan Tentera…

eXception sedang menanti rakaman Buletin Utama, sebelum boleh upload video tersebut… Maaf ya?

Antara nama yang disebutkan Raja Petra termasuklah seorang tokoh pembangkang Malaysia… Siapakah dia?? Tungguuuuuu!!!

Gempar!! Ezam Md Noor dakwa tahu pembunuh Teoh Beng Hock?

4 Komen

Kalau mereka (PERASUAH) berani tuduh SPRM yang membunuh Teoh Beng Hock, maka tanpa perasaan gentar saya pula yang mendakwa mereka (PERASUAH) yang bunuh Teoh.


Demikianlah kata Ezam Md.Nor dalam satu majlis ceramah di Kg.Kanchong Darat,Banting Selangor malam tadi (Ahad).

Kata Ezam lagi, tiada sebab untuk SPRM membunuh saksi mereka kerana ianya amat penting kepada SPRM. Sudah tentu si perasuah yang membunuhnya kerana bimbang kegiatan rasuah mereka didakwa oleh SPRM.

Mengapa kita harus takut untuk untuk menuduh mereka,jika mereka terus menerus menuduh SPRM dan Barisan Nasional yang melakukan semua ini.

Demikianlah kata-kata Ezam dalam ceramahnya malam tadi.

Petikan dari blog: Ruang Bicara Faisal (RBF)

Yaa itulah kata-kata yang kita nantikan. Ianya datang dari Ezam Md Noor. Tahniah Ezam, kerana berjaya membuat tuduhan terbuka. Apa mereka ingat, mereka sahaja boleh main tuduh-tuduh? Aku rasa pelawat blog ni pasti menyumpah-nyumpah bila membaca kandungan artikel ini, tak kurang juga yang tersenyum. Aku saje je buat tajuk yang agak GEMPAK… Heh heh heh…

Kos pengebumian mendiang Teoh RM 20 Ribu!?!?

4 Komen

WHAAAATTTT!!!?? ARE YOU KIDDING ME KHALID!!??

Gile hape kos pengebumian mendiang Teoh mencecah RM 20 ribu. Gile ke hape membazirkan wang rakyat dengan kos sebanyak tu. Adakah mayat mendiang akan dimasukkan ke dalam keranda emas seperti ini?

Ataupun keluarga mendiang perlu menempah batu nisan yang mahal seperti ini?

Wah… Bijak sungguh Khalid mempergunakan wang rakyat untuk seorang Setiausaha Sulit Exco… Kos perbelanjaan mengalahkan kos pengebumian orang-orang besar… Untuk apakah duit sebanyak itu, mungkin untuk dibakar sebagai sogokan kepada mendiang Teoh supaya tidak menjadi hantu, lalu mengejar Ronnie Liu dan Yong Hian Wah kerana ingin mebalas dendam? So rakyat Selangor, apa pendapat anda tentang maklumat ini? Palsu? Rekaan? Fitnah? Fikir-fikirkanlah sendiri…

KEMATIAN TEOH BERMOTIFKAN POLITIK: Teoh Saksi Paling Penting Kecelakaan Exco Cina Selangor

Tinggalkan komen

Lihatlah Kerajaan BN, bersangka baik kepada ahli pembangkang dan menyifatkan kematian Teoh sebagai kematian mengejut dan membiarkan polis menyisat semua ini.

Teoh Beng Hock, 30, yang dipanggil ke pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sejak pukul 5 petang semalam, dipercayai terjatuh dari tingkat 14 pejabat SPRM Selangor di Plaza Masalam.

Siapa Teoh dan mengapa semua ini berlaku kepada dirinya?

Inilah kisahnya…

Ramai yang tahu Teoh ini adalah setiausaha politik dan pegawai khas kepada Ean Yong Hian Wah salah seorang exco kerajaan negeri, tapi ramai yang tak tahu yang Teo ni dulu pernah menjadi pegawai khas kepada MP Petaling Jaya Utara iaitu Tony Pua.

Yang penting Teo ni dah lama menyakitkan hati pemimpin DAP.

Masih ingat lagi pada 25 Mac lepas, Karpal Singh pernah memaki Pemuda UMNO dalam Parlimen dengan ayat “celaka” berikutan dengan kes itu, pemuda umno datang memnuntut penjelasan daripada karpal dan meminta karpal memohon maaf, tapi karpal celaka buat bodoh saje sehinggalah berlaku pertengkaran dan hampir-hampir terjadinya pergaduhan antara pemuda umno dan hero matcha gobinad singh deo.

Dikatakan terdapat 2 rakaman video ketika insiden tu berlaku, rakaman video pertama di percayai di rakam oleh salah seorang ahli DAP dari pada ipoh timur dan satu lagi rakaman video di rakam oleh seorang pegawai khas kepada ahli parlimen petaling jaya utara Tony Pua, rakaman video kedua itu kemudiannya di dowload kedalam youtube, orang yang bertanggung jawab merakam video itu ialah Teo yang baru sahaja mati petang tadi, dalam rakaman video tu, memang jelas yang pemuda umno langsung tidak mengusik karpal yang lumpuh separuh badan.

Bila kepimpinan DAP tahu Teo yang mengedarkan klip video tu, maka si Teo ni diberikan amaran oleh berberapa gangster yang di payung oleh Ronnie Liew dan Teo pula di tukar oleh kepimpinan DAP untuk bertugas di SUK dan Pejabat Adun Sri Kembangan supaya Ronnie dan Ean Yong Hian Wah supaya senang untuk memantau pergerakannya.

Menurut sumber, Teo kurang berpuas hati dengan cara pentadbiran berberapa adun DAP di selangor, cara Ronnie dan Hian Wah menggunakan kongsi gelap dalam pentadbiran kerajaan dan dengan suka-suka mengunakan peruntukan kewangan kerajaan negeri membiayai kegiatan kwong si gelap tidak di senangi oleh Teo dan memang betul apa yang di laporkan oleh ahli parlimen wangsa maju YB. Wee Choo Keong yang mana ronnie dan Hian wah menggunakan kongsi gelap, dan pejabat Exco telah digunakan sebagai tempat bermesyuarat mereka yang dikatakan mempunyai kaitan dengan peniagaan haram dan aktiviti haram.

Mungkin tidak tahan dengan kerenah kongsi gelap yang selalu turun naik pejabatnya maka Teo mula mengugut Ronnie dan Hian Wah supaya memberhentikan segera kegiatan itu tapi tidak di endahkan oleh dua ekor exco itu. sudah tidak tahan dengan keadaan itu maka Teo dengan beraninya membuat laporan kepada SPRM tentang kegiatan ronnie dan Hian Wah.

Bagaimana pula ADUN Kampung Tunku, Lau Weng San.Selain Ean dan Lau, Teresa Kok (Kinrara), Hannah Yeoh (Subang), Elizabeth Wong (Bukit Lanjan), Dr Cheah Wing Yin (Damansara Utama) and Edward Lee (Bukit Gasing) turut terlibat?

Perlu di ingat, fail-fail kes adun-adun yang lain tu telah lama berada dalam simpanan SPRM dan hanya menunggu masa sahaja untuk di bongkar. Mungkin SPRM melihat ini lah masa yang sesuai, maka SPRM pun bertindak. Kalau diperhatikan betul-betul adun-adun cina yang kantoi tu, mereka ni berkongsi satu majlis perbandaran yang sama, sebagai contoh, Teressa dan Hannah berkongsi sama PBT iaitu Majlis Perbandaran Subang Jaya, Wing Yin, Elizabeth, Edward dan Lau Weng San pula berkongsi Majlis Bandaraya Petaling Jaya.

Maka diatas percaturan dan sifat tamak mereka ni yang menjadi mangsa ialah Teo.

Perlu di ingat, kesemua ADUN cina di selangor menggunakan kongsi gelap untuk menjaga mereka dan Ah Long pula menjadi banker mereka,

Jadi, ADUN-ADUN ini pasti terikat dengan perjanjian bersama dengan Ah Long dan Kongsi Gelap tadi.

Satu bala besar akan menimpa ADUN Cina selepas Teoh dipanggil oleh SPRM.

Kematian Teoh pasti ada kaitan dengan Kongsi Gelap tadi maka inilah masanya Teoh perlu dihapuskan dari muka bumi ini.

Jadi Teoh telah ditolak dari tingkat 14 bangunan tersebut.

Kenapa pejabat SPRM pula dijadikan tempat pembunuhan?

Mudah sahaja, supaya SPRM boleh dituduh sebagai defenden pertama dan itulah yang menyebabkan Ronnie Liu sekarang ini menyerang SPRM. Seterusnya menjadikan kerajaan BN sebagai defenden kedua. Perarakan yang dianjurkan oleh puak Cina DAP ini adalah bukti petuduhan mereka kepada orang tidak terlibat.

Puak cina celaka ini kononya bijak, namun mereka yang selama ini suka mencipta musuh telah disepak punggung mereka oleh musuh mereka tadi dan pastinya mereka tidak dapat lari dari sebuah kebenaran.

Semoga SPRM tabah menyiasat kes ciptaan Cina pembangkang ini dan semoga kebenaran disebalik kematian orang yang mampu membongkarkan ketidaktelusan ADUN Pembangkang selangor akan terungkai.

Wallahhualam.

Sumber: Empayar Melaka

Older Entries