Ini sambungan dari artikel semalam. Lihatlah gambar-gambar gelagat penyokong PAS di bawah ini. PAS kata UMNO lebih ganas. Pelik betul sedangkan gambar-gambar ni menunjukkan sebaliknya, atau adakah mamat-mamat sentul kat dalam gambar ni orang-orang UMNO atau Polis yang menyamar? Entahlah. Korang fikirlah sendiri. Apapun ayuh kita lihat gambar-gambar ini…


Uih dasatnya siap nak baling kayu kat kenderaan yang lalu


Peh macam beruk perangai


Uih gagah berani Pak Aji ni

Ni keje bodoh, bakat bendera negara sendiri, ngape tak bakar spender sendiri jer?

Peh dasat betul penyokong PAS siap bawak molotov cocktail… Giler…

Advertisements