PAS lebih ganas atau UMNO?

Tinggalkan komen

Ini sambungan dari artikel semalam. Lihatlah gambar-gambar gelagat penyokong PAS di bawah ini. PAS kata UMNO lebih ganas. Pelik betul sedangkan gambar-gambar ni menunjukkan sebaliknya, atau adakah mamat-mamat sentul kat dalam gambar ni orang-orang UMNO atau Polis yang menyamar? Entahlah. Korang fikirlah sendiri. Apapun ayuh kita lihat gambar-gambar ini…


Uih dasatnya siap nak baling kayu kat kenderaan yang lalu


Peh macam beruk perangai


Uih gagah berani Pak Aji ni

Ni keje bodoh, bakat bendera negara sendiri, ngape tak bakar spender sendiri jer?

Peh dasat betul penyokong PAS siap bawak molotov cocktail… Giler…

Advertisements

Pas Melaka kata Umno ganas?

6 Komen

Aku hampir nak tergelak berguling-guling hingga ke bawah bukit sambil diiringi penari-penari boria dan seorang awek yang cun. Macam cite hindustan pulak. Tapi cerita ni lagi kelakar dari cerita hindustan. PAS Melaka kata Pemuda UMNO ganas. Kah kah kah kah. Sikit punya hal pun nak kecoh. Baru kes pecahkan meja dah kata ganas. Belum pecahkan kepala orang lagi tu. Apapun samaada banar atau tak UMNO ganas, kita tengok gambar-2 yang di ambil semasa perhimpunan-perhimpunan haram anjuran pembangkang. Mari kita lihat siapa yang GANASZZZ….


Ini gambar semasa perhimpunan membantah PPSMI.


Ni satu lagi gambar. Tengok tu siap nak rampas cota Polis. Melampau betul.


Polis Trafik yang jaga lalulintas pun kena balun jugak?

Yang ni pulak, gambar perhimpunan yang bantah perlantikan Datuk Dr Zambry sebagai MB Perak yang baru


Tu dia, harap kepala pakai kopiah, tapi tanduk setan jelas kelihatan


Pak lebai pun ada gak. Dasat.

So tu antara gambar-gambar yang aku dapat carik. Sesiapa yang nak sumbangkan gambar lagi dipersilakan. He he he he