Panas!! Bukti Sokongan Rakyat Dalam #Bersih3

3 Komen

Bukti BERSHIT 3.0 Mendapat Sokongan Rakyat…

Hari ini bakal berlaku demonstrasi tak berapa nak HARAM sebab KDN dan Kerajaan sendiri bagi GREEN LIGHT… Cuma kalangan pendemo adalah terdiri daripada anak-anak haram dari Pakatan Anak Haram Jadah… Kemungkinan akan berlakunya pertempuran antara puak-puak Pakatan Anak Haram Jadah ni dengan anggota DBKL apabila mereka berdegil dan menunjuk kesamsengan mereka mahu menuntut Dataran Merdeka yang merupakan hak milik DBKL menjadi tempat mereka melakukan demo DUDUK BERAK CEBOK…

Inilah kesamsengan anak-anak haram dari Pakatan Anak Haram Jadah… Itu belum jadi pemimpin… Esok dah jadi pemimpin tanah orang pun dirampas sesuka hati dengan cara samseng… Korang ingat Dataran Merdeka tu milik korang ke?? Korang ingat Dataran Merdeka tu milik rakyat ke?? Berapa korang bayar untuk kos selenggara Dataran Merdeka tu bongok??

Apapun… Disebalik BERSHIT 3.0 ini, telah menimbulkan sokongan rakyat terutama di kalangan peniaga di Jalan TAR dan sekitarnya… Mereka menyokong sekiranya demo BERSHIT ini dilakukan di dalam stadium supaya tak mengganggu perniagaan mereka. Manakan tidaknya… Dalam BERSHIT 2.0 yang lepas mereka terpaksa menanggung kerugian apabila menutup premis perniagaan untuk mengelakkan premis perniagaan dipecah masuk… Perangai anak-anak haram dari Pakatan Anak Haram Jadah ni bukan boleh dikira… Sebab masing-masing telah disuntik virus sawan babi… Mereka akan menyondol apa sahaja yang menghalang mereka…

Advertisements

Mydin… You Are The Best Among The Best!!

Tinggalkan komen

Mydin Mohamed Holdings, Syarikat Pertama Yang Beri Komitmen Terhadap KR1M

eXception nak beri tabik spring namblas kali kat Mydin Mohamed, pengasas rangkaian pasaraya borong Mydin… Komitmen yang diberikan oleh Mydin dalam menyokong dan membantu KR1M amat dibanggakan…

Tidak seperti anjing-anjing chauvinist kat luar sana yang berterusan menuduh kewujudan KR1M bakal menjadikan pasaraya dan kedai runcit gulung tikar… Akan tetapi Mydin Mohamed mengambil langkah berani dengan menyokong KR1M dan memberikan komitmen terhadap KR1M…

eXception sangat puji dengan Mydin yang tidak mengambil endah soal untung-rugi dek persaingan KR1M, berbeza dengan taikun-taikun chauvinist yang sedia maklum bahawa puak-puak mereka memang suka sorok barang dan naikkan harga barang sesuka hati… Mereka tahu dengan adanya KR1M sudah cukup menyusahkan mereka untuk menyorok barangan seperti gula, tepung, minyak masak dan beras… Mereka tidak akan ada alasan lagi kononnya kenaikan harga adalah berpunca dari kerajaan, sedangkan barangan tersebut di KR1M masih banyak… Mereka juga tidak akan ada alasan untuk menaikkan harga barangan disebabkan KR1M pasti mengekalkan harga sedia ada…

Sebagai orang Islam, adalah wajar bagi eXception mengajak rakan-rakan sekelian berikan sokongan kepada Mydin Mohamed atas komitmen yang diberikannya… Kita doakan semoga perniagaan beliau terus diberkati Allah…

Dengar cerita Petronas juga menunjukkan minat untuk meletakkan produk 1 Malaysia di setiap stesen minyak yang mempunyai Kedai Mesra… Baguslah tu… eXception yakin… Produk 1 Malaysia bakal menjadi pilihan rakyat Malaysia… KR1M bakal menjadi lokasi membeli-belah pilihan suatu hari nanti… InsyaAllah… eXception yakin, anjing-anjing PR akan terus kepanasan mendengar hal ini…

Artikel Berkaitan:

Panas!! Ismail Sabri Berjaya Melempang Anjing PR??

Tony Pua & Izzah Barua Cirit Birit..