Hakikat Yang Cuba Disembunyikan Dalam Bershit 3.0

Tinggalkan komen

Hakikat Yang Cuba Disembunyikan Dalam Bershit 3.0

Inilah sebenarnya perkara yang cuba disembunyikan juak PR dalam BERSHIT 3.0…

Mereka mendakwa mereka datang tidak membawa sebarang senjata…

Mereka mendakwa Polis yang mengganggu mereka…

Tetapi lihatlah hakikat yang cuba disembunyikan mereka…

Kini mereka merancang untuk melakukan BERSHIT 4.0 di Dataran Merdeka pada malam 30 Ogos…

Apa motif mereka yang sebenar??

Melakukan kekacauan??

Menimbulkan huru-hara??

Cuba mensabotaj sambutan ambang merdeka??

Cuba melakukan provokasi terhadap anggota Polis??

Masalah air bersih kat Selangor tak mampu diselesaikan…

Masalah air bersih kat Kelantan tak mampu diselesaikan…

Apa punya haram jadah si pemimpin yang taunya buat kacau dan huru-hara…

Inikah pemimpin yang kita banggakan??

Inikah pemimpin yang kita mahu jadikan ROLE MODEL generasi akan datang??

Advertisements

Tafsiran Sebenar Negara Maju Oleh Pemimpin PAS…

Tinggalkan komen

Tafsiran Sebenar Negara Maju Oleh Pemimpin PAS…

Tiga poster di bawah bakal membuatkan pencacai DAP BUTTHURT sehingga tercirit-cirit berak cair… Kah kah kah kah… Apa yang dipaparkan di bawah ini BUKAN FITNAH… Tetapi ianya satu REALITI dan satu HAKIKAT yang perlu diterima oleh pencacai DAP sekelian… Jom layan… (Sila klik gambar untuk besarkan)

Menyesal Dulu Pendapatan… Menyesal Kemudian Kerugian…

Tinggalkan komen

Menyesal Dulu Pendapatan… Menyesal Kemudian Kerugian…

“Saya sungguh kesal dan saya tidak akan buat lagi kerja yang sia-sia dan tidak bermanfaat begini.”

Demikian luahan Muhamad Hasyim Che Ngah yang pinjaman pendidikannya ditamatkan Yayasan Terengganu (YT) kerana menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 di Dataran Hayyu Asyier, Kaherah, Mesir, tahun lalu.

Muhamad Hasyim, 21, pelajar tahun tiga jurusan perubatan Universiti Al-Azhar adalah antara sembilan anak Terengganu ditamatkan pinjaman, dan semalam beliau menemui Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said bagi merayu agar pinjamannya disambung semula.

“YT meluluskan pinjaman sebanyak RM301,144. Daripada jumlah itu, RM170,000 digunakan untuk yuran pengajian dan sara hidup,” katanya.

Beliau yang datang bersama bapanya, Che Ngah Abdullah, 57, berkata sejak pinjamannya ditamatkan Julai tahun lalu, tidak ada pihak yang membantu untuk meneruskan pengajian.

“Saya merayu agar diberi peluang kedua. Saya berjanji tidak akan melakukan perkara sama pada masa depan dan akan memberi tumpuan kepada pelajaran,” katanya yang pulang bercuti selama dua bulan.

Mengulas perhimpunan itu, Muhamad Hasyim berkata beliau mengetahuinya menerusi rakan dan internet beberapa hari sebelum ia berlangsung, selain diberitahu mengenai pemakaian baju-T berwarna kuning. – BERNAMA

Laaa… Bila pinjaman dah ditarik balik baru nak menyesal… Apsal masa ikut Bersih 3.0 kat Mesir dulu tak pikir panjang?? Allah dah bagi hang akal dan fikiran…

Pasal hang tak reti guna otak la hang jadi lagu ni… Hang dok ikut sangat emosi dan nafsu… Hang abaikan akal yang diberikan Allah…

Jadi bila nikmat ditarik balik hang nak mengadu kat siapa?? Siapa nak tolong hang?? Nik Aziz?? Ambiga?? Anwar Ibrahim??

Apapun… Menyesal dulu pendapatan…. Menyesal kemudian kerugian….

Gempar!! Ambiga Ditemui Mati Dibunuh!!??

Tinggalkan komen

Gempar!! Ambiga Ditemui Mati Dibunuh!!??


Gambar sekadar hiasan. Tidak ada kena mengena dengan berita di bawah

KUALA LUMPUR: Seorang kerani bank yang baru dua minggu mengikat tali pertunangan dijumpai dalam keadaan rentung selepas diserang dan dibakar di hadapan rumahnya di Apartmen Mesra Prima, Kampung Ampang Campuran, Ampang di sini, malam tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Superitendan Nazri Nawawi berkata ketika kejadian mangsa yang dikenali sebagai P Yoga Ambiga, 27, baru pulang dari kerja di sebuah bank di Medan Pasar pada jam 10.15 malam.

“Mangsa diserang oleh suspek yang dipercayai lebih daripada seorang. Mangsa berada dalam keadaan tertiarap dan hangus akibat dibakar,” katanya kepada Bernama.

Katanya hasil siasatan awal mendapati suspek menunggu mangsa pulang dari kerja.

“Barang-barang berharga milik mangsa seperti dompet dan telefon bimbit masih berada pada mangsa dan kita tidak menolak kemungkinan motif kejadian adalah disebabkan cemburu,” katanya.

Katanya polis masih menyiasat bahan yang digunakan oleh suspek untuk membakar mangsa.

Mangsa menetap di rumah itu bersama kakaknya sejak lima tahun lalu.

Sementara itu, seorang saksi kejadian itu yang hanya ingin dikenali sebagai Efa, 32, yang juga jiran mangsa berkata, ketika kejadian dia sedang menonton televisyen di rumahnya sebelum terdengar bunyi bising dan suara orang menjerit di luar rumahnya.

“Saya dengar bunyi orang menjerit dua kali sahaja dan kira-kira 10 minit selepas itu saya buka pintu saya tengok ada seorang wanita berada dalam keadaan tertiarap dan seluruh badannya hangus terbakar.

“Dalam masa itu juga ada jiran lain yang datang untuk padamkan api,” katanya.

Efa berkata kejadian itu berlaku begitu pantas kerana selepas 10 minit kemudian mangsa sudah tidak bernyawa dan kejadian itu tidak disedari kakak mangsa yang berada di dalam rumah memandangkan kakaknya itu pekak dan bisu.

“Saya rasa mangsa mungkin dipukul terlebih dahulu sebelum dibakar kerana itu jeritan suaranya hanya kedengaran sayup sahaja,” katanya.

Katanya sebelum kejadian itu, terdapat jiran yang melihat kelibat orang luar di kawasan sekitar apartmen sejak jam 7.30 malam. – Bernama


Pencacai Pakatan Nok Harom jangan marah ye… Puteri Balqis PAS… Masih belum mati lagi… Nyawanya masih dipanjangkan oleh Allah kerana mahu seluruh umat Islam terus menyaksikan kerja kotornya itu… Allah mahu seluruh umat Islam di Malaysia kembali sedar permainan jahat Ambiga…

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

1 Komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

Sambungan dari Bahagian 3…

11) Setiap negara melalui beberapa peringkat perubahan. Peringkat pertama adalah tempoh awal pembentukan negara.


Malaysia mencapai kemerdekaan pada 31 Ogos 1957

Kemudian menyaksikan keganasan berleluasa di seluruh pelusuk negara…


Peristiwa 13 Mei kemudian tercetus pada tahun 1969

Peringkat kedua adalah lanjutan daripada keadaan itu di mana keadaan kacau-bilau yang tidak dapat dielakkan yang kemudian berjaya melahirkan pemerintah kuku besi yang sebenarnya dikuasai tangan-tangan ghaib yang menggerakkan segala bentuk individu dan ejen.


Bakal pemerintah kuku besi, apabila agenda Yahudi berjaya di Malaysia


Penganjuran Bersih 1.0, Bersih 2.0 dan Bersih 3.0 tak lain tak bukan adalah bagi menjayakan agenda Yahudi di atas.

Siapakah yang mampu dan cukup kuat bagi menghapus dan mengalahkan tangan-tangan ghaib ini? Inilah kuasa sebenar yang kita (Yahudi) miliki. Orang bukan Yahudi bertindak sebagai penyamar kepada kita dan juga jentera yang membantu mencapai matlamat ini. Akan tetapi modus operandi rancangan kita akan terus kekal misteri tanpa disedari sesiapapun… (Protokol 4 nombor 1)

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Belia mulai sokong UMNO, PAS tersepit

Tinggalkan komen


PAS semakin tersepit apabila ramai belia semakin menyokong UMNO terutamanya belia di Kelantan. Oleh kerana dek ketakutan tersebut maka Haprak Daily pun cuba menghasut belia-belia ini agar tidak terpedaya dengan kepimpinan Najib setelah diperdaya oleh kepimpinan PAS. Baca aje lah petikan akhbar Haprak Daily ni:


Sekiranya benar bahawa golongan belia menyatakan sokongan padu terhadap kewibawaan Perdana Menteri, Dato’Seri Najib Tun Razak, golongan ini juga seharusnya mendesak agar penubuhan Suruhanjaya DiRaja adalah untuk menyiasat kes kematian misteri Teoh Bang Hock.

Exco Pemuda PAS Pusat, Firdaus Jaafar berkata demikian sewaktu mengulas mengenai hasil tinjauan Yayasan Kerjasama Malaysia bahawa 64 peratus golongan belia berpendidikan tinggi di Malaysia menyakini kepimpinan, keupayaan dan prestasi Najib sebagai Perdana Menteri.

Jelas Fidaus, golongan belia tidak seharusnya terpedaya dengan tawaran Barisan Nasional sehingga melupakan segala ‘jenayah politik’ yang telah dilakukan oleh parti itu.

“Golongan belia yang akan memimpin negara tidak seharusnya mengabaikan isu seperti kronisma serta jenayah politik yang dilakukan oleh pemimpin negara. Tidak sepatutnya apabila mereka mendapat sogokan atau umpan dengan melupakan segala bentuk ancaman serta politik di negara ini.

“Kita tidak mahu golongan belia yang mendabik dada seterusnya menyatakan Najib adalah yang terbaik sedangkan banyak kegagalan yang tidak dapat dilaksanakan dalam memajukan golongan belia termasuk fungsi Kementerian Belia dan Sukan itu sendiri,”katanya.

Tambahnya lagi, kebangkitan sebahagian golongan belia hari ini dalam menegakkan keadilan seperti dalam Himpunan Bersih serta Himpunan Mansuhkan PPSMI membuktikan mereka semakin matang dalam menilai apa yang dilakukan kepimpinan negara.

Justeru katanya, golongan belia sekali lagi harus menyatakan pendirian mereka membantah kezaliman yang dilakukan kerajaan dengan menyertai perhimpunan Mansuh pada 1 Ogos nanti.

Kah kah kah… Memang sah PAS dah takut setengah mati bila belia mula berpaling arah… Ye lah semasa kepimpinan Pak Lah dulu, BN tidak mesra belia. Maka dari kesilapan itu di bawah kepimpinan DS Najib ianya telah menyedarinya, maka belia mula menyatakan sokongan terhadap beliau dalam pilihanraya kecil Manik Urai bulan lepas.