Kopi O Percuma Untuk Rakyat Kelantan. Terima Kasih Pok Nik.

Tinggalkan komen

Kopi O Percuma Untuk Rakyat Kelantan. Terima Kasih Pok Nik.

Menteri Besar Kelate merangkap Mursyidul HamPAS merangkap Tok Garu merangkap Wali Selipar… Hari ini ingin melakukan kebajikan dengan mengagihkan kopi o percuma kepada rakyatnya…

Kopi O percuma itu akan diagihkan melalui air paip di rumah masing-masing… Rakyat Kelantan hanya perlu tadah dan menikmatinya…

Rasanya mungkin agak pahit sedikit sebab berselut dan berkarat, tetapi jika dicampur dengan gula atau susu… Ianya pasti berasa enak sekali…

Apapun mari kita saksikan video flip-flop berkenaan masalah air kat Kelantan ni…

Waaahhhh!! Betul ke kerajaan pusat sekat peruntukan kat Kelantan??

Hummm… Bagaimana dengan maklumat di bawah ini??

Sekiranya korang ragu-ragu dengan maklumat di atas ini…

Korang boleh hubungi sendiri Jabatan Audit Negara

Jangan lupa tanyakan sekali berapa banyakkah hasil derma setiap ceramah PAS yang telah diaudit oleh Jabatan Audit Negara…

Jika Jabatan Audit kata ianya tidak diaudit, korang faham-faham sahajalah mana duit tu pergi…

He he he he he he he…

Artikel Berkaitan:

Berita Yang Harakah Sembunyikan Sampai Bila-Bila!!

Advertisements

Harakah Diarah Padam Berita Berkaitan Hudud?

Tinggalkan komen

Harakah Diarah Padam Berita Berkaitan Hudud?

Hairan bin ajaib…

Harakah yang dianggap telus oleh kalangan pencacai PAS telah memadamkan satu berita dari lamannya…

Mengapa berita tersebut dipadamkan??

Apakah PAS takut ‘tembelang’ sebenar terbongkar??

Apakah nasib Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, Datuk Abu Bakar Chik nanti??

Adakah beliau akan dipecat seperti Datuk Hassan Ali??

Atau digantung tak bertali seperti Ustaz Nasharudin Mat Isa??

Sumber:

Pimpinan PAS digesa waspada jawab isu hudud

Versi Cache:

Pimpinan PAS digesa waspada jawab isu hudud

Hudud Tidak Ada Dalam Dasar Pakatan Rakyat?

Tinggalkan komen

Hudud Tidak Ada Dalam Dasar Pakatan Rakyat?

Walaupun PAS berkeras untuk melaksanakan undang-undang hudud di Kelantan, tetapi ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi jaminan kepada masyarakat Cina bahawa undang-undang kontroversi itu tidak ada tempat sama ada dalam konsensus atau dasar Pakatan Rakyat.

Semasa berdialog dengan lebih 200 pemimpin masyarakat daripada
kira-kira 65 persatuan dan dewan perniagaan Cina di Subang Jaya malam tadi, ketua pembangkang itu berjanji untuk menyampaikan kebimbangan masyarakat berkenaan mengenai perkara itu kepada parti Islam tersebut.

Anwar mengulangi bahawa Pakatan berfungsi atas dasar bahawa sebarang keputusan mesti mendapat konsensus kesemua ketiga-tiga parti komponennya dan mengikut perlembagaan persekutuan, atau jika tidak, ia tidak akan dilaksanakan.

Katanya, apabila orang bertanya tentang pendiriannya mengenai undang-undang hudud, beliau memberitahu mereka bahawa pendirian PKR dan Pakatan Rakyat adalah untuk menyokong perlembagaan.

“Tetapi apabila orang bertanya pendirian peribadi saya sebagai seorang Muslim, ini adalah satu soalan ‘tricky’. Jika anda menjawab ‘tidak’, maka anda mati. Tetapi jika anda menjawab ‘ya’, maka tajuk berita New Straits Times esok akan menjadi ‘Anwar sokong undang-undang hudud’,” katanya.

Sebagai seorang Muslim, ahli parlimen Permatang Pauh itu berkata, beliau mesti menerima Al-Quran yang memperuntukkan undang-undang hudud. Tetapi pelaksanaan dan konsensus Pakatan mengenainya adalah isu yang berasingan.

Menjawab komen dari hadirin bahawa pemimpin PAS perlu memahami bahawa undang-undang hudud terus menjadi kebimbangan masyarakat tersebut, Anwar memberi jaminan beliau akan sampaikan mesej itu kepada Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat dalam mesyuarat Pakatan yang dijadual hari ini (Rabu). – MBIKINI

Mungkin Nik Aziz sudah nyanyuk… Barangkali dia lupa kenyataan Anwar pada tahun lepas ini… Sampai kini dia masih dok mainkan isu hudud sedangkan Anwar sendiri kata ianya tidak ada dalam dasar PR…

Maka tak lain tak bukan, isu hudud hanyalah mainan politik PAS sahaja… Sekadar penyedap rasa… Penyejuk halwa telinga… Hakikatnya… PAS mempermainkan hudud dengan menjadikannya sebagai modal politik… PAS tidak menunjukkan keikhlasan dalam perlaksanaan hudud tersebut.

Cybertrooper PR Langgar Fatwa Hj Hadi??

Tinggalkan komen

Cybertrooper PR Langgar Fatwa Hj Hadi??

Akhirnya pencacai DAP tak kira Facebooker dan Blogger melanggar fatwa Presiden PAS, Haji Abdul Hadi Awang. Masih ingatkah semasa cctv rakaman video seks Anwar tersebar Haji Hadi pernah mengeluarkan ‘fatwa’ mengatakan “Kita berpegang kepada konsep empat saksi yang adil dalam kes zina dan liwat. Video tidak boleh jadi saksi sebab video ini besi, dia tiada mata dan telinga,”

Gara-gara kes seorang pegawai Polis mengamuk di dalam sebuah hotel, ramai blog milik Pakatan Anak Haram jadah seperti Milo Suam, Amenoworld dan Anak Sungai Derhaka cuba menjadi jaguh mengulas video tersebut dengan penuh emosi… Sungguh pelik… Mengapa mereka boleh percaya lelaki di dalam CCTV itu ialah pegawai polis?? Mungkin juga UMNO yang cari lelaki yang mempunyai persamaan dengan pegawai polis itu… eXception tidak percaya sama sekali, lelaki di dalam cctv dan pegawai polis tersebut adalah orang yang sama… Sebab lelaki di dalam CCTV perutnya buncit, manakala pegawai polis tersebut perutnya tidak buncit… Malah video cctv ini juga kabur dan jelas ianya video yang di edit dan dihasilkan oleh UMNO… Mengapa blogger PR percaya?? Blogger PR perlu mengemukakan 4 orang saksi yang tidak FASIK… Cina pekerja hotel ni tak boleh dijadikan saksi kerana cina ni kafir dan FASIK…

Jika mereka percaya dengan cctv pegawai polis yang mengamuk ini, sepatutnya mereka WAJIB mempercayai insan di bawah ialah Anwar Bin Ibrahim….

Tetapi sungguh menghairankan mereka tidak percaya dengan rakaman cctv skandal seks Anwar, tetapi mereka mempercayai rakaman cctv pegawai polis mengamuk. Tetapi mereka telah melanggar fatwa Presiden PAS secara mereka tak sedar… Maka jelas semua cybertrooper PR yang percaya akan video ini telah jatuh KUFUR, mengikut ajaran PAS…

Inilah sikap double standard pencacai DAP… Apabila satu-satu perkara tidak menyebelahi mereka. Mereka akan keluarkan fatwa-fatwa sesat berputar-belit untuk meyakinkan pengikutnya… Seboleh-boleh mereka menafikan segala bukti-bukti yang ditunjukkan atas alasan ianya rekaan UMNO… Malah UMNO juga yang mengupah lelaki yang menyerupai Anwar berlakon di dalam rakamn cctv skandal china doll…

Namun, apabila satu-satu isu menyebelahi mereka. Mereka melupakan terus fatwa-fatwa sebelum ini dikeluarkan oleh Ulamak PAS… Mereka lupa akan kenyataan putar belit mereka tentang rakaman cctv Anwar… Demi keghairahan menjadi jaguh… Tapi sayang… Dek kerana mengejar populariti dan fulus… Mereka sebenarnya mereka telah tersilap langkah… Sila satu langkah lagi… CHECKMATE!!

Blogger yang melanggar fatwa Hj Hadi

Tiada senjata ditemui pada Pegawai yang mengamuk itu kata Timb. Ketua Polis N9.

CCTV berjaya rakam Polis mengamuk di Seremban

Isu polis mengamuk – PISTOL BUKAN SENJATA?

Nota: Kepada pencacai DAP sekelian, jika korang boleh percaya cctv amuk dalam hotel… Mengapa korang begitu berat sekali hendak percaya cctv skandal china doll dalam bilik hotel??

Peserta Himpunan Penutup Botol Oren Bukan Majoriti Warga Felda??

Tinggalkan komen

Peserta Himpunan Penutup Botol Oren Bukan Majoriti Warga Felda??

Dikatakan Himpunan Penutup Botol Oren semalam adalah terdiri dari warga Felda…

Tapi mengapa PAS perlu mengerahkan ahli-ahli mereka pula??

Sepatutnya PAS perlu mengerahkan warga Felda…

Bukan mengerahkan ahli PAS seluruh negara…

Kesian PAS… Demi undi sanggup menipu…

Pak Lebai Mencuri?? Semua Salah UMNO… Takdir…

Tinggalkan komen

Pak Lebai Mencuri… Pak Lebai PAS Kah??

Video di atas menunjukkan aksi seorang pakcik yang memakai kopiah yang sedan asyik mencuri…

Dia tak sedar aksinya sedang dirakam oleh CCTV…

Akhirnya kantoi…

Adakah ini lebai PAS?? Tengok dari kopiahnya kaler hijau…

Biasalah… Jika benar ahli PAS yang mencuri sudah pasti UMNO jugak disalahkan…

Segala apa yang berlaku pada pemimpin atau ahli PAS, pasti UMNO jadi kambing hitam…

Isk isk isk… Semua salah UMNO… Takdir…

Kelantan. Serambi Mekah Zaman Jahiliah??

1 Komen

Kelantan. Serambi Mekah Zaman Jahiliah??

Sebut pasal tajuk atas mungkin ramai puak PAS yang BUTTHURT dan hangin satu badan… Keh keh keh keh… Apsal korang nak hangin pulak?? Apa yang aku cakap ni FITNAH ke?? Tak percaya tengok Kelantan…

Berapa banyak masjid di bina kat Kelantan sepanjang pemerintahan PAS?? Berapa banyak pula berhala yang dibina?? Berhala lebih banyak dibina dari masjid… Seolah-olah jika kita jejakkan kaki kat Kelantan seperti jejakkan kaki ke Mekah sewaktu zaman jahiliah sebelum kelahiran Nabi Muhammad SAW… Yang mana ketika itu orang Arab Quraisy menyembah banyak berhala…

Maka selayaknya Kelantan digelar sebagai Serambi Mekah Zaman Jahiliah…

Older Entries