Nak Sertai Solat Hajat Pun Kena Bayar Yuran!?

Macam-macam cara ostad-ostad PAS ni nak cari duit… Antaranya termasuklah mengenakan bayaran kepada mereka yang hendak menyertai solat hajat menjelang peperiksaan untuk para pelajar sekolah dan IPT. Selama ni, tak pernah pulak eXception dengar solat hajat dikenakan yuran…

Lepas tu dapat pulak sebotol air penerang hati, yang hakikatnya cuma air mineral biasa sahaja dengan alat-tulis yang budgetnya tak sampai RM 10 pun…

Memang bijak ostad-ostad PAS ni mencari duit ya? Ye lah… Duit dalan KOHILAL pun dah hilang… Apa lagi duit tabung Memali pun kena songlap… Tu belum kira duit peruntukan dari kerajaan persekutuan yang disalurkan kepada kerajaan negeri, entah banyak mana agaknya di pulun… Campur pulak dengan hasil balak… Lagi bertambah kata ostad-ostad PAS…

Manakan tidak, ada yang mampu bergaya dengan kereta mahal seperti Mercedes, Toyota Alphard dan lain-lain lagi… Lepas tu dalam ceramah dok kecing kat rakyat kononnya kerajaan persekutuan ZALIM sebab sekat peruntukan untuk kerajaan PR… Yang bodoh pakat bercaya bulat-bulat… Main ikut telan je taik kambing bulat-bulat yang disuap oleh ostad-ostad PAS…

Advertisements