Suku Kaum Mah Meri Agen Yahudi??

Tinggalkan komen

Suku Kaum Mah Meri Agen Yahudi?? Biar Betik!!

Ramai kalangan bijak pandai, padahal tak bijak mana pun mengatakan corak pada duit sepuluh sen baru adalah lambang Yahudi, iaitu lambang Star of David…

Hakikatnya ianya adalah corak anyaman dari suku kaum asli Mah Meri… Adakah ini bermakna suku kaum Mah Meri adalah agen Yahudi??



Mungkin selepas ni akan keluar dalil yang mengatakan suku kaum Mah Meri merupakan agen Dajjal pulak… Kah kah kah kah kah kah!! Memang kelakar!!

eXception malas nak jelas panjang-panjang, korang ada otak korang pikir sendiri… Jika tak mampu berfikir dengan otak sendiri… Pergi jual otak tu kat kedai… Tak guna simpan otak kalo tak boleh berfikir…

Sumber:

Syiling Baru ada Logo Israel!

Duit Syiling Malaysia Siri Ke-3

Nota: eXception minta maaf kepada suku kaum asli Mah Meri, bukan niat untuk mempersendakan, tetapi ini bertujuan untuk mendidik manusia dari spesis yang suka percaya satu-satu perkara bulat-bulat tanpa menyelidik. Bagaimanapun tajuk di atas bukan satu kenyataan tetapi satu persoalan. Artikel ini bertujuan mahu membuka mata pihak-pihak yang berakal sempit supaya celik mata akan kewujudan motif ini… Maaf sekali lagi.

Advertisements

Konspirasi Perang Dunia Kedua : Era Penjajahan Jepun Di Asia

2 Komen

Konspirasi Perang Dunia Kedua : Era Penjajahan Jepun Di Asia

Mungkin ramai kalangan rakyat Malaysia tidak mengetahui punca-punca mengapa Jepun mengisytiharkan perang terhadap China semasa Perang Dunia Kedua… Ada yang menganggap ianya adalah dendaman lama turun-temurun dari zaman nenek moyang lagi permusuhan ini tercipta…

Hakikatnya… Punca perang ini tercetus hingga Jepun menjajah Asia termasuklah Malaya… Adalah berpunca dari YAHUDI…

Apa kena mengena Yahudi dengan perperangan antara Jepun dan Indo-China??

Jawapan dia mudah sahaja… MINYAK…

China memberi lesen mencari gali minyak kepada syarikat Standard Oil milik jutawan Yahudi, John D. Rockefeller. Bagaimanapun, Rockefeller terlalu tamak dan menjual semula hasil minyak kepada China dengan harga yang tinggi. Disebabkan keadaan itu, China cuba mencari alternatif lain untuk mendapatkan minyak dengan murah iaitu dengan memberi lesen cari gali baru kepada Jepun.

Standard Oil tidak mahu berkongsi dengan Jepun dan mahu memonopoli perdagangan minyak di China. Maka Standard Oil memaksa kerajaan China segera menamatkan kontrak Jepun dan menghalaunya keluar dari China dengan menggunakan kuasa yang diberi.

Jepun berasa marah kerana menyangka mereka telah ditipu oleh China hingga mereka kerugian dalam jumlah yang amat besar. Kemudian Jepun bersumpah untuk kembali ke China dan mendapatkan semula setiap sen yang mereka laburkan di China dalam proses cari gali minyak itu. Jepun berpendapat kerajaan China sengaja mengkhianatinya dan berpakat dengan Standard Oil untuk memonopoli kawasan minyak yang ditemui.

Jepun melancarkan perang ke atas China pada tahun 1939 dan memusnahkan segala harta benda milik Standard Oil di China sebagai tindakan balas dendam. Rakyat China yang tidak bersalah dijadikan mangsa melempiaskan kemarahan dan dendaman. Kemudian siri penjajahan diteruskan hingga ke Malaya, Indonesia dan Singapura.

Yahudi melalui Amerika cuba mencari jalan untuk mengisytiharkan perang terhadap Jepun. Akhirnya Amerika terpaksa menjadi Pearl Harbour sebagai kambing hitam serta mengumpan Jepun menyerangnya. Setelah serangan terhadap Pearl Harbour dilakukan oleh Jepun. Maka Amerika segera mengistiharkan perang terhadap Jepun.

Selepas tragedi itu, Amerika telah ‘mengirim’ bom atom kepada Jepun sebagai membalas serangan terhadap Pearl Harbour. Hiroshima dan Nagasaki musnah sama sekali menjadi padang jarak padang tekukur hingga memaksa Jepun menyerah kalah.

Begitulah rentetan sejarah yang sengaja disembunyikan oleh Amerika melalui sekutunya Yahudi… Kejahatan Yahudi sudah terserlah sejak dulu lagi… Belang mereka di sebalik Perang Dunia Kedua disembunyikan sebaik-baiknya…

Sumber: Konspirasi Yahudi – Perang & Penaklukan (Sabaruddin Hussein)

Rujukan:

Perang China-Jepun Kedua

Second Sino-Japanese War

Standard Oil Company

The Japan

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 6

1 Komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 5

Sambungan dari Bahagian 5…

14) Dalam sejarah kemanusiaan di dunia ini, semua manusia boleh menerima kata-kata manis. Mereka sebenarnya hanya berpuas hati dengan lakonan atau kepura-puraan sahaja. Jarang sekali mereka membangkitkan dan menuntut di khalayak ramai bagi memastikan semua janji diikuti dengan perlaksanaan. Oleh itu kita perlu menubuhkan institusi yang pakar dalam hal ‘lakonan’ yang memberi pembohongan kepada orang ramai. (Protokol 5 nombor 7)


Antara janji-janji manis Pakatan Rakyat semasa Pilihanraya. Adakah semuanya ditunaikan??


Pakatan Rakyat berjanji mahu memberikan pendidikan percuma apabila mentadbir Malaysia, tetapi mengapa yuran PASTI masih dikenakan? Kenapa tak bagi percuma??


Orang bodoh sentiasa melupakan apa yang dilakukannya dulu…


ISA dimansuhkan oleh Kerajaan Persekutuan. Tol Batu 3, Shah Alam, tol Sg Rasau masih belum dimansuhkan. Air dikata percuma, tetapi rakyat tetap kena bayar bil air.


Gaji minimum RM 1500 di Selangor?? Mana ada!! Janji sahaja!!

TAMAT…

Setakat di sini sahaja pendedahan protokol-protokol Yahudi dan perlaksanaannya di Malaysia… Selanjutnya korang boleh beli buku di bawah…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 5

Tinggalkan komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 5

Sambungan dari Bahagian 4…

12) Ketika rakyat sesebuah negara menyanjungi raja-raja mereka yang berkuasa sebagai pendokong amanah, kita (orang Yahudi) menyemai dalam fikiran, mereka juga perlu memperjuangkan hak mereka. Ketika itu mereka lihat fungsi pemerintah (raja-raja) hanyalah seorang manusia biasa. Fungsi yang sebelum ini kelihatan suci mula dipertikai oleh rakyat. Pada masa yang sama, kita (orang Yahudi) tipiskan kepercayaan mereka terhadap agama mereka dan keganasan mula berleluasa seterusnya merebak ke jalan-jalan raya. (Protokol 5 nombor 2)


Penganjuran demonstrasi jalanan Bersih 3.0 berjaya melaksanakan agenda tersembunyi Yahudi

13) Par me reges regnant. ‘Raja hanya boleh memerintah dengan kuasa yang aku (orang Yahudi) berikan’. Nabi kita (mungkin dimaksudkan Nabi Daud/Nabi Musa) menyatakan kita (orang Yahudi) adalah umat terpilih bagi memerintah dunia. Tuhan menganugerahi kita dengan kebijaksanaan yang kita perlukan bagi menjalankan tugas itu. Walaupun para cendekiawan dari pihak lain (bukan Yahudi) menentang kita, namun kedudukan mereka adalah muda berbanding kita yang lama bertapak. Perjuangan menentang golongan ini (bukan Yahudi) bertukar menjadi begitu kejam dan ganas yang belum pernah disaksikan seluruh dunia.


Kafir laknat terang-terangan mendoakan kematian YDP Agong


Gambar YDP Agong dikoyak dan dipijak-pijak semasa BERSIH 3.0


Aduka Taruna menghina Almarhum Sultan Johor

Kebijaksanaan daripada kalangan mereka (bukan Yahudi) mungkin tiba agak lewat dan momentum pergerakan kita berjalan lancar sejak sekian lama dan emas yang menjadi tunjang kekuatan sesebuah negara berada di dalam genggaman kita.


Selain UMNO, Perkasa juga antara NGO yang berdiri teguh mendaulatkan Raja-Raja Melayu

Ilmu ekonomi dan politik yang dicipta oleh kumpulan bijak pandai terdahulu memberi kelebihan tidak ternilai kepada kita sebagai kumpulan yang menguasai modal kekayaan sebenar. (Protokol 5 nombor 5)

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

1 Komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

Sambungan dari Bahagian 3…

11) Setiap negara melalui beberapa peringkat perubahan. Peringkat pertama adalah tempoh awal pembentukan negara.


Malaysia mencapai kemerdekaan pada 31 Ogos 1957

Kemudian menyaksikan keganasan berleluasa di seluruh pelusuk negara…


Peristiwa 13 Mei kemudian tercetus pada tahun 1969

Peringkat kedua adalah lanjutan daripada keadaan itu di mana keadaan kacau-bilau yang tidak dapat dielakkan yang kemudian berjaya melahirkan pemerintah kuku besi yang sebenarnya dikuasai tangan-tangan ghaib yang menggerakkan segala bentuk individu dan ejen.


Bakal pemerintah kuku besi, apabila agenda Yahudi berjaya di Malaysia


Penganjuran Bersih 1.0, Bersih 2.0 dan Bersih 3.0 tak lain tak bukan adalah bagi menjayakan agenda Yahudi di atas.

Siapakah yang mampu dan cukup kuat bagi menghapus dan mengalahkan tangan-tangan ghaib ini? Inilah kuasa sebenar yang kita (Yahudi) miliki. Orang bukan Yahudi bertindak sebagai penyamar kepada kita dan juga jentera yang membantu mencapai matlamat ini. Akan tetapi modus operandi rancangan kita akan terus kekal misteri tanpa disedari sesiapapun… (Protokol 4 nombor 1)

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 3

Tinggalkan komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 3

Sambungan dari Bahagian 2…

10) Perkataan ‘kebebasan’ menyebabkan masyarakat bangun membangun segala bentuk kuasa atau pemerintahan. Malah mereka sanggup menentang Tuhan mereka dan norma-norma kemanusiaan semulajadi. Oleh sebab itu apabila kita orang-orang Yahudi berkuasa kita perlu memadamkan perkataan ini dari kamus kehidupan. Ini kerana ia menjadi teras mencetuskan kuasa yang cukup ganas sekumpulan haiwan buas yang dahagakan darah. (Protokol 3 nombor 15)


Penganjuran Seksualiti Merdeka merupakan salah satu agenda menuntut ‘kebebasan’ oleh Yahudi


Ambiga S, merupakan penganjur Seksualiti Merdeka


Anwar juga tidak ketinggalan mempertahankan Seksualiti Merdeka


Inilah yang mereka (orang Yahudi) mahu kita perjuangkan sebenarnya…


Mengecewakan bapa… Anak Tun Dr Mahathir, Marina… Antara yang kuat menyokong Seksualiti Merdeka… Bapa penentang agenda Yahudi… Anak pula dijangkiti agenda ini… Kasihan Tun Dr M…

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 2

Tinggalkan komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 2

Sambungan dari Bahagian 1…

6) Cengkaman kemiskinan yang membelenggu manusia sejagat lebih teruk daripada belenggu perhambaan dan masalah tuan tanah. Golongan pekerja, kekal dengan keadaan mereka. Mereka diberi upah yang hanya dapat menampung keperluan mengisi perut dan menerima sedikit saguhati kerana menyokong kehendak dan agenda kita (orang Yahudi). (Protokol 3 nombor 4)


Demi menjayakan agenda Yahudi, ada pemimpin Islam yang sanggup menaja peserta demonstrasi Bersih 3.0

7) Kita (orang Yahudi) hadir sebagai penyelamat golongan pekerja daripada belenggu ini apabila kita menyarankan kepada mereka supaya menyertai perjuangan kita dalam pelbagai gerakan, parti dan bentuk perjuangan idealogi sosialis, anarki dan komunis. Golongan aristokrat yang selesa dengan undang-undang yang memberi kemewahan dan sokongan kepada golongan pekerja, mahu melihat mereka hidup sihat dan kuat. Kita (orang Yahudi) tentang, kita (orang Yahudi) musnahkan dan bunuh terus golongan bukan Yahudi. Kita terus berkuasa dengan mengekalkan tahap kekurangan makanan yang kronik dan keadaan fizikal yang lemah pekerja kerana hanya dalam keadaan ini mereka kekal sebagai hamba kita dan tidak mampu memberikan tentangan. Kebuluran mewujudkan suasana yang lebih tepat bagi menguasai golongan pekerja berbanding dengan apa yang dilakukan oleh golongan aristokrat terhadap pekerja mereka. (Protokol 3 nombor 5)


Golongan kaum kiasu di Malaysia menguasai sektor pemborongan dan peruncitan membolehkan mereka menaikkan harga sesuka hati. Apabila kerajaan memperkenalkan KR1M mereka cuba memboikot KR1M kerana harga barangan KR1M jauh lebih murah dari apa yang mereka jual. Sebolehnya mereka mahu rakyat membeli barangan mereka biar pada harga yang tinggi sekalipun.

8) Berteraskan kehendak dan rasa tidak puas hati, iri hati dan kebencian yang menebal, kita (orang Yahudi) menggerakkan para pengganas serta perusuh. Tangan mereka yang menghapuskan semua halangan dan ranjau penghalang kita (orang Yahudi). (Protokol 3 nombor 6)

9) Golongan perusuh ini nanti yang mebantu kita (orang Yahudi) meleburkan segenap halangan. Apabila tiba masanya, kita (orang Yahudi) dimahkotakan sebagai Pemerintah Dunia. (Protokol 3 nombor 7)


Penganjuran demonstrasi jalanan Bersih 3.0 berjaya melaksanakan agenda tersembunyi Yahudi

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Older Entries