Hakikat Yang Cuba Disembunyikan Dalam Bershit 3.0

Tinggalkan komen

Hakikat Yang Cuba Disembunyikan Dalam Bershit 3.0

Inilah sebenarnya perkara yang cuba disembunyikan juak PR dalam BERSHIT 3.0…

Mereka mendakwa mereka datang tidak membawa sebarang senjata…

Mereka mendakwa Polis yang mengganggu mereka…

Tetapi lihatlah hakikat yang cuba disembunyikan mereka…

Kini mereka merancang untuk melakukan BERSHIT 4.0 di Dataran Merdeka pada malam 30 Ogos…

Apa motif mereka yang sebenar??

Melakukan kekacauan??

Menimbulkan huru-hara??

Cuba mensabotaj sambutan ambang merdeka??

Cuba melakukan provokasi terhadap anggota Polis??

Masalah air bersih kat Selangor tak mampu diselesaikan…

Masalah air bersih kat Kelantan tak mampu diselesaikan…

Apa punya haram jadah si pemimpin yang taunya buat kacau dan huru-hara…

Inikah pemimpin yang kita banggakan??

Inikah pemimpin yang kita mahu jadikan ROLE MODEL generasi akan datang??

Advertisements

Tafsiran Sebenar Negara Maju Oleh Pemimpin PAS…

Tinggalkan komen

Tafsiran Sebenar Negara Maju Oleh Pemimpin PAS…

Tiga poster di bawah bakal membuatkan pencacai DAP BUTTHURT sehingga tercirit-cirit berak cair… Kah kah kah kah… Apa yang dipaparkan di bawah ini BUKAN FITNAH… Tetapi ianya satu REALITI dan satu HAKIKAT yang perlu diterima oleh pencacai DAP sekelian… Jom layan… (Sila klik gambar untuk besarkan)

Menyesal Dulu Pendapatan… Menyesal Kemudian Kerugian…

Tinggalkan komen

Menyesal Dulu Pendapatan… Menyesal Kemudian Kerugian…

“Saya sungguh kesal dan saya tidak akan buat lagi kerja yang sia-sia dan tidak bermanfaat begini.”

Demikian luahan Muhamad Hasyim Che Ngah yang pinjaman pendidikannya ditamatkan Yayasan Terengganu (YT) kerana menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 di Dataran Hayyu Asyier, Kaherah, Mesir, tahun lalu.

Muhamad Hasyim, 21, pelajar tahun tiga jurusan perubatan Universiti Al-Azhar adalah antara sembilan anak Terengganu ditamatkan pinjaman, dan semalam beliau menemui Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said bagi merayu agar pinjamannya disambung semula.

“YT meluluskan pinjaman sebanyak RM301,144. Daripada jumlah itu, RM170,000 digunakan untuk yuran pengajian dan sara hidup,” katanya.

Beliau yang datang bersama bapanya, Che Ngah Abdullah, 57, berkata sejak pinjamannya ditamatkan Julai tahun lalu, tidak ada pihak yang membantu untuk meneruskan pengajian.

“Saya merayu agar diberi peluang kedua. Saya berjanji tidak akan melakukan perkara sama pada masa depan dan akan memberi tumpuan kepada pelajaran,” katanya yang pulang bercuti selama dua bulan.

Mengulas perhimpunan itu, Muhamad Hasyim berkata beliau mengetahuinya menerusi rakan dan internet beberapa hari sebelum ia berlangsung, selain diberitahu mengenai pemakaian baju-T berwarna kuning. – BERNAMA

Laaa… Bila pinjaman dah ditarik balik baru nak menyesal… Apsal masa ikut Bersih 3.0 kat Mesir dulu tak pikir panjang?? Allah dah bagi hang akal dan fikiran…

Pasal hang tak reti guna otak la hang jadi lagu ni… Hang dok ikut sangat emosi dan nafsu… Hang abaikan akal yang diberikan Allah…

Jadi bila nikmat ditarik balik hang nak mengadu kat siapa?? Siapa nak tolong hang?? Nik Aziz?? Ambiga?? Anwar Ibrahim??

Apapun… Menyesal dulu pendapatan…. Menyesal kemudian kerugian….

Gempar!! Ambiga Ditemui Mati Dibunuh!!??

Tinggalkan komen

Gempar!! Ambiga Ditemui Mati Dibunuh!!??


Gambar sekadar hiasan. Tidak ada kena mengena dengan berita di bawah

KUALA LUMPUR: Seorang kerani bank yang baru dua minggu mengikat tali pertunangan dijumpai dalam keadaan rentung selepas diserang dan dibakar di hadapan rumahnya di Apartmen Mesra Prima, Kampung Ampang Campuran, Ampang di sini, malam tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Superitendan Nazri Nawawi berkata ketika kejadian mangsa yang dikenali sebagai P Yoga Ambiga, 27, baru pulang dari kerja di sebuah bank di Medan Pasar pada jam 10.15 malam.

“Mangsa diserang oleh suspek yang dipercayai lebih daripada seorang. Mangsa berada dalam keadaan tertiarap dan hangus akibat dibakar,” katanya kepada Bernama.

Katanya hasil siasatan awal mendapati suspek menunggu mangsa pulang dari kerja.

“Barang-barang berharga milik mangsa seperti dompet dan telefon bimbit masih berada pada mangsa dan kita tidak menolak kemungkinan motif kejadian adalah disebabkan cemburu,” katanya.

Katanya polis masih menyiasat bahan yang digunakan oleh suspek untuk membakar mangsa.

Mangsa menetap di rumah itu bersama kakaknya sejak lima tahun lalu.

Sementara itu, seorang saksi kejadian itu yang hanya ingin dikenali sebagai Efa, 32, yang juga jiran mangsa berkata, ketika kejadian dia sedang menonton televisyen di rumahnya sebelum terdengar bunyi bising dan suara orang menjerit di luar rumahnya.

“Saya dengar bunyi orang menjerit dua kali sahaja dan kira-kira 10 minit selepas itu saya buka pintu saya tengok ada seorang wanita berada dalam keadaan tertiarap dan seluruh badannya hangus terbakar.

“Dalam masa itu juga ada jiran lain yang datang untuk padamkan api,” katanya.

Efa berkata kejadian itu berlaku begitu pantas kerana selepas 10 minit kemudian mangsa sudah tidak bernyawa dan kejadian itu tidak disedari kakak mangsa yang berada di dalam rumah memandangkan kakaknya itu pekak dan bisu.

“Saya rasa mangsa mungkin dipukul terlebih dahulu sebelum dibakar kerana itu jeritan suaranya hanya kedengaran sayup sahaja,” katanya.

Katanya sebelum kejadian itu, terdapat jiran yang melihat kelibat orang luar di kawasan sekitar apartmen sejak jam 7.30 malam. – Bernama


Pencacai Pakatan Nok Harom jangan marah ye… Puteri Balqis PAS… Masih belum mati lagi… Nyawanya masih dipanjangkan oleh Allah kerana mahu seluruh umat Islam terus menyaksikan kerja kotornya itu… Allah mahu seluruh umat Islam di Malaysia kembali sedar permainan jahat Ambiga…

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

1 Komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

Sambungan dari Bahagian 3…

11) Setiap negara melalui beberapa peringkat perubahan. Peringkat pertama adalah tempoh awal pembentukan negara.


Malaysia mencapai kemerdekaan pada 31 Ogos 1957

Kemudian menyaksikan keganasan berleluasa di seluruh pelusuk negara…


Peristiwa 13 Mei kemudian tercetus pada tahun 1969

Peringkat kedua adalah lanjutan daripada keadaan itu di mana keadaan kacau-bilau yang tidak dapat dielakkan yang kemudian berjaya melahirkan pemerintah kuku besi yang sebenarnya dikuasai tangan-tangan ghaib yang menggerakkan segala bentuk individu dan ejen.


Bakal pemerintah kuku besi, apabila agenda Yahudi berjaya di Malaysia


Penganjuran Bersih 1.0, Bersih 2.0 dan Bersih 3.0 tak lain tak bukan adalah bagi menjayakan agenda Yahudi di atas.

Siapakah yang mampu dan cukup kuat bagi menghapus dan mengalahkan tangan-tangan ghaib ini? Inilah kuasa sebenar yang kita (Yahudi) miliki. Orang bukan Yahudi bertindak sebagai penyamar kepada kita dan juga jentera yang membantu mencapai matlamat ini. Akan tetapi modus operandi rancangan kita akan terus kekal misteri tanpa disedari sesiapapun… (Protokol 4 nombor 1)

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Panas!! Pemimpin PR Akan Adakan Mesyuarat Tergempar!!??

Tinggalkan komen

Pemimpin Pakatan Rakyat Mungkin Akan Adakan Mesyuarat Tergempar Hari Ini??

Apa punya majal la Papa Gomo… Selalu buat orang tua ni naik angin… Dah la banyak kali kantoikan orang tua ni pasal video seks dengan China Doll… Kali ni video apa pulak lah yang Papa Gomo bikin…

eXception yakin, kemungkinan barisan kepimpinan Pakatan Haram Jadah akan melakukan mesyuarat tergempar dek video yang disiarkan oleh Papa Gomo ni… Entah apa pulak plan diorang nak pusing cerita… Ha ha ha ha ha!! Apapun korang layanz dulu video bawah ni…


Al kisahnya video ini berkaitan dengan salah satu tuntutan BERSHIT… BERSHIT ini adalah kumpulan NGO-NGO yang boNGOk… Yang mahu kerajaan Malaysia membatalkan penggunaan biometrik dalam pilihanraya akan datang dan menukar kepada penggunaan dakwat kekal… Kebanyakan mereka yang berada di dalam BERSHIT ini adalah sekumpulan manusia yang tak pernah basuh berak… Maka tak hairanlah mereka yang berada di dalam BERSHIT ni busuk… Mulut busuk… Hati busuk… Kaki busuk… Termasuklah Babiga yang badannya berbau minyak bijan dan minyak sapi…

Apakah sebenar tujuan sebenar mereka hendak menggunakan dakwat kekal? Mengapa mereka tidak mahu menggunakan biometrik yang baru diperkenalkan dan akan digunakan pada PRU13 nanti? Mengapa mereka memilih cara kuno berbanding cara elektronik yang lebih selamat dan tepat?

Persoalan tersebut akan terjawab jika korang baca blog Papa Gomo…

Ekslusif – Video Konspirasi PAS, DAP & PKR Dalam Penggunaan Dakwat Kekal

Artikel berkaitan:

Benarkah Penggunaan Biometrik Tidak Selamat?

Rahsia Disebalik Serangan Siber 24 Oktober 2011

Nota: For sure… Video ni mungkin akan disiarkan di dalam Buletin Utama malam nanti… Tungguuuuuuu!!!

Adakah Anda Tergolong Dalam Spesis Ini?

Tinggalkan komen

Adakah Anda Tergolong Dalam Spesis Di Bawah Ini?

Bukan? Mungkin juga anda tergolong dalam spesis ini pula?

Bukan juga? Jadi adakah anda menyokong program Seksualiti Merdeka?

Ya? Maka tak perlu dinafikan lagi sememangnya anda tergolong dalam spesis di atas… Tak perlu nak menafikan… Ini kerana spesis di atas merupakan antara haiwan mamalia yang menunjukkan kelakuan homoseksual… Sila rujuk fakta ini: List of mammals displaying homosexual behavior

Sebentar tadi eXception terbaca satu artikel di dalam blog Brader Mazidul Akmal yang bertajuk HAIWAN HOMOSEKSUAL, kemudian eXception klik link rujukan artikel tersebut dan yang amat menarik di dalam senarai mamalia tergolong dalam kategori tersebut ialah…

Ianya tidak menghairankan eXception kerana sememangnya nama mamalia yang berada di dalam kotak merah terkenal dengan aktiviti homoseksualnya… Yang agak pelik bagaimana ianya boleh terlepas masuk ke dalam Wikipedia… Adakah sememangnya Wikipedia diupah oleh UMNO untuk memasukkan nama tersebut?

Apapun selain mamalia di atas, terdapat juga mamalia lain yang sama spesis dengan mamalia di atas yang turut menyokong program tidak bermoral ini… Ianya termasuklah…


Malah yang menghairankan anak kepada seorang tokoh politik tersohor dan merupakan wanita yang bencikan AIDS tetapi menyukai hubungan sejenis yang juga boleh mengakibatkan penyakit tersebut…

Tak lain tak bukan ialah Marina Mahathir… Beliau dikatakan menjadi penyokong program seperti ini pada tahun 2010… Buktinya…

Sila rujuk di sini: SEKSUALITI MERDEKA 2010

Nampaknya Marina Mahathir sudah lari dari matlamat asal ayahandanya Tun Dr Mahathir… Di sini eXception tidak boleh menyalahkan Tun Dr Mahathir 100% apa lagi Tun Dr Siti Hasmah kerana matlamat anakanda mereka yang sudah terpesong akidah dan hala tuju hingga sanggup menyokong program tidak bermoral ini… Mungkin ini akibat dari pendedahan begitu banyak kepada budaya luar negara… Mungkin pengaruh suami… Siapa tahu?

Sudah la BERSIH 2.0 pun disokongnya… Kemudian program tidak bermoral ini pula disokong oleh Marina… Adakah Tun Dr Mahathir mengetahuinya dan merestui perbuatan anakandanya ini? Tun Dr Mahathir sepatutnya memberi teguran kepada Marina walaupun tanggungjawab kini digalas oleh suami… Jika suami pun 2×5… Isteri pun 5×2…

Kepada Marina Mahathir, eXception bukanlah blogger yang hebat untuk menegur… Bukan juga seorang Ulamak… Walaupun kubur kita lain-lain… Sebagai seorang umat Islam, WAJIB bagi eXception meminta supaya Marina hentikan sokongan terhadap program ini dan kembali semula ke pangkal jalan… Semoga Allah membuka pintu hati saudaraku ini dan membuka jalan kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat… Amin…

Older Entries