Suku Kaum Mah Meri Agen Yahudi??

Tinggalkan komen

Suku Kaum Mah Meri Agen Yahudi?? Biar Betik!!

Ramai kalangan bijak pandai, padahal tak bijak mana pun mengatakan corak pada duit sepuluh sen baru adalah lambang Yahudi, iaitu lambang Star of David…

Hakikatnya ianya adalah corak anyaman dari suku kaum asli Mah Meri… Adakah ini bermakna suku kaum Mah Meri adalah agen Yahudi??



Mungkin selepas ni akan keluar dalil yang mengatakan suku kaum Mah Meri merupakan agen Dajjal pulak… Kah kah kah kah kah kah!! Memang kelakar!!

eXception malas nak jelas panjang-panjang, korang ada otak korang pikir sendiri… Jika tak mampu berfikir dengan otak sendiri… Pergi jual otak tu kat kedai… Tak guna simpan otak kalo tak boleh berfikir…

Sumber:

Syiling Baru ada Logo Israel!

Duit Syiling Malaysia Siri Ke-3

Nota: eXception minta maaf kepada suku kaum asli Mah Meri, bukan niat untuk mempersendakan, tetapi ini bertujuan untuk mendidik manusia dari spesis yang suka percaya satu-satu perkara bulat-bulat tanpa menyelidik. Bagaimanapun tajuk di atas bukan satu kenyataan tetapi satu persoalan. Artikel ini bertujuan mahu membuka mata pihak-pihak yang berakal sempit supaya celik mata akan kewujudan motif ini… Maaf sekali lagi.

Advertisements

Panas!! Rahsia Kubur 1 Malaysia Terjawab…

Tinggalkan komen

Rahsia Kubur 1 Malaysia Akhirnya Terjawab

Minggu lepas eXception mengambil kesempatan untuk membuat siasatan terhadap kubur 1 Malaysia yang pernah hangat diperkatakan tak lama dulu…

Di dalam artikel sebelum ini… Menjawab Isu Kubur 1 Malaysia Di Pekan, eXception cuba mengulas isu ini dan menjawab isu ini… Bagaimanapun eXception tidak berkesempatan untuk melakukan siasatan semasa pulang ke kampung halaman di Pekan pada bulan yang lepas, kerana masalah cuaca…

Namun, minggu lepas eXception mengambil peluang untuk melakukan siasatan semasa pulang ke kampung… Akhirnya rahsia kubur 1 Malaysia ini terjawab… Ianya bukan bercampur dengan kubur orang Islam… Tetapi semuanya kubur bukan Islam… Walaupun ada batu nisan yang tercatat nama berserta ‘BIN’ yang biasanya digunapakai oleh orang Islam…

Isu penggunaan BIN serta BINTI di kalangan orang asli pernah timbul tidak disebabkan kurangnya peka pihak yang bertanggungjawab dalam soal status agama kaum tersebut. Walaubagaimanapun, perkara ini dapat di atasi sekarang yang mana kebanyakan orang asli yang bukan beragama Islam, menggunakan ‘A/K’ iaitu Anak Kepada, bagi mengelak kekeliruan antara orang asli beragama Islam dan yang bukan beragama Islam…

Di bawah adalah beberapa keping gambar yang sempat eXception ambil minggu lepas…

Isu Kubur 1 Malaysia di Pekan, Pahang
Papan tanda yang membuktikan ianya tanah perkuburan Orang Asli

Isu Kubur 1 Malaysia di Pekan, Pahang
Ianya tercatat dengan jelas… Orang rabun pun boleh baca…

Isu Kubur 1 Malaysia di Pekan, PahangKubur yang menjadi kontroversi disebabkan bercampur dengan jirat cina

Isu Kubur 1 Malaysia di Pekan, Pahang
Ada kubur yang hanya bernisankan kayu

Isu Kubur 1 Malaysia di Pekan, Pahang
Antara kubur yang namanya tercatat ‘BIN’

Lokasinya di antara Sekolah Kebangsaan Permatang Keledang dan simpang masuk Taman Industri Gas Dan Minyak Pekan, Pahang… Landmark yang mudah untuk kita cari ialah tangki air yang berada di tepi jalan… Bukan di Tanjung Agas seperti yang didakwa…

Lain-lain gambar anda boleh lihat di halaman Facebook Pak Habib: Tanah Perkuburan Orang Asli Kg. Pmtg Keledang, Pekan

Kesimpulan yang eXception buat, isu ini sengaja disebarkan oleh pencacai Pakatan Anak Haram Jadah… Tetapi yang menghairankan banyak perkara sengaja disembunyikan… Inilah sikap pencacai Pakatan Anak Haram Jadah…

Pakatan Rakyat nak bantu orang asli, pada masa yang sama PAS cakap orang asli PEMALAS!!

Tinggalkan komen

Aku ni kadang-kadang meluat bila mendengar pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat yang bising kerana nasib orang asli seolah-olah dipinggirkan oleh Kerajaan Persekutuan. Kononnya mereka ni prihatin sangat la dengan orang asli. Padahal Kerajaan dah bagi macam-macam bantuan kepada orang asli.

Aku terbaca satu artikel berkaitan pembalakan di Lojing. Menurut Pengerusi Jawatankuasa Pertanian dan Industri Desa Negeri, Dr. Nik Mazian Nik Mohamad, punca kenapa kawasan pertanian di Lojing diberikan kepada orang luar adalah kerana orang asli malas bekerja. Di ulangi, malas bekerja.

Begitu lunak sekali suara Pakatan Rakyat membela orang asli, tetapi pada hakikatnya mereka tidak langsung peduli. Tengok, begitu mudah sahaja Dr. Nik Mazian Nik Mohamad menyatakan bahawa orang asli malas bekerja, semata-mata kerana mahu memberi kepada orang luar mengerjakan kawasan pertanian.

Artikel tersebut anda boleh baca di sini