Selamat Datang Kepada Semua Perwakilan #PAU2012

Tinggalkan komen

Selamat Datang Kepada Semua Perwakilan Perhimpunan Agung UMNO 2012

eXception mengucapkan selamat datang kepada perwakilan-perwakilan yang datang dari seluruh pelusuk negeri di dalam Malaysia…

Hari ini akan diadakan sesi pendaftaran untuk para perwakilan bahagian di Bilik Melati, Aras 2, Pusat Dagangan Dunia Putra… Malah serentak itu juga akan berlangsung Persidangan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO yang mana lokasi persidangan berbeza-beza.

Sila rujuk bawah untuk mengetahui waktu dan lokasi Persidangan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO…

PERSIDANGAN PERGERAKAN PEMUDA
Tarikh : 28 November 2012 (Rabu)
Masa : 8.30 pagi – 6.00 petang
Tempat : Dewan Tun Dr. Ismail, Aras 2, PWTC

PERSIDANGAN PERGERAKAN WANITA
Tarikh : 28 November 2012 (Rabu) Masa : 8.30 pagi – 6.00 petang
Tempat : Dewan Merdeka, Aras 4, PWTC

PERSIDANGAN PERGERAKAN PUTERI
Tarikh : 28 November 2012 (Rabu)
Masa : 8.30 pagi – 6.00 petang
Tempat : Dewan Tun Hussein Onn, Aras 2, PWTC

Kepada semua perwakilan bagi Pergerakan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO… eXception ucapkan selamat bersidang…

Perbezaan Antara Puak Khawarij Dan Ahli Sunnah Wal-Jamaah

Tinggalkan komen

Perbezaan Antara Puak Khawarij Dan Ahli Sunnah Wal-Jamaah

Inilah perbezaan antara puak khawarij dan ahli sunnah wal-jamaah… Lihat betapa murninya ahli sunnah wal-jamaah mendoakan keselamatan Palestin, sedangkan puak khawarij langsung tidak mendoakan keselamatan Palestin… Tetapi mendoakan kehancuran UMNO… Demi politik, mereka sanggup membelakangkan agama… Inilah khawarij…

Panas!! UMNO Tidak Iktiraf HAMAS??

Tinggalkan komen

Panas!! UMNO Tidak Iktiraf HAMAS??

Benarkah kisah yang berlegar-legar di alam siber kononnya UMNO tidak mengiktiraf pertubuhan HAMAS?? eXception tak tahu dari mana datangnya sumbernya…

Apa yang pasti perkara tersebut dibangkitkan oleh Anwar Ibrahim yang merupakan penyokong utama negara Israel dalam Parlimen.

Bagaimanapun, gambar di bawah adalah BUKTI bahawa UMNO sentiasa mengiktiraf HAMAS…

Gambar di atas adalah gambar kunjungan delegasi HAMAS yang diketuai oleh Osama Hamdan selaku Ketua Bahagian Hubungan Antarabangsa HAMAS kepada Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor di Ibu Pejabat UMNO, petang tadi secara tidak langsung telah menjawab tohmahan pembangkang selama ini.

“UMNO sentiasa menyokong perjuangan Hamas dalam menentang keganasan dan memastikan kemerdekaan rakyat Palestin dan tuduhan pembangkang terhadap kerajaan sengaja diada-adakan bagi menimbulkan persepsi kononnya UMNO dan BN tidak berbuat demikian,” jelas Tengku Adnan.

Dalam pertemuan tersebut, beliau telah meminta agar Hamas dan Fatah dapat mengenepikan idealogi masing-masing dan bersatu dalam menentang keganasan yang dilakukan oleh Israel.

“Kami sentiasa mendoakan kesejahteraan dan keselamatan saudara-saudara Islam kami di Palestin dan berharap agar Hamas dan Fatah dapat bersatu kerana apabila berpecah, pelbagai kekacauan boleh berlaku dan anasir-anasir luar akan mudah mengambil kesempatan.

“Di Malaysia juga, kita percaya pada kesatuan dan ia diaplikasikan dengan menyatukan pelbagai kaum, pelbagai etnik yang berbeza budaya dan agama bagi memastikan keamanan negara terpelihara,” katanya.

Dalam ucapan balasnya, Osama memaklumkan rasa penghargaan terhadap kerajaan Malaysia dan UMNO yang sentiasa memberikan sokongan padu kepada rakyat Palestin.

“Alhamdulillah, negara-negara Islam termasuklah Malaysia memberi sokongan terhadap perjuangan rakyat Palestin dan ini secara tidak langsung memberi kekuatan kepada kami,” katanya.

Turut serta dalam kunjungan hormat seramai enam orang ini adalah Pengerusi Badan Kebudayaan Palestin di Malaysia, Mohamad Husin.

Jelas sekali dakwaan kononnya UMNO tidak mengiktiraf HAMAS adalah satu propaganda Pakatan Rakyat yang sentiasa menyokong Israel. Tujuan mereka tak lain ialah mahu rakyat memperlekehkan usaha UMNO membantu rakyat Palestin di Gaza. Maka dengan itu usaha UMNO melalui kerajaan Malaysia akan terbantut dan bantuan kepada rakyat Palestin gagal. Mastermind rancangan ini tak lain tak bukan ialah Anwar yang secara terbuka berkata, ‘I support all efforts to protect the security of the state of Israel’ dalam Wall Street Journal…

Berita Berkaitan:
Hamas hargai sokongan UMNO

Panas!! BN Youth Job Fair Kembali Lagi

Tinggalkan komen

Panas!! BN Youth Job Fair Kembali Lagi

BN Youth Job Fair kembali lagi… Kepada penganggur 1 Malaysia yang masih belum mendapat pekerjaan, dialu-alukan untuk hadir ke Job Fair yang terbesar di Malaysia ini. Pesta Kerjaya ini bermula dari 16 November (Jumaat) hingga 18 November (Ahad).

Antara organisasi yang turut serta termasuklah…

My-Partners Sdn Bhd
Bank Pertanian Malaysia Berhad (AgroBank)
Malayan Banking Berhad
SRG Asia Pacific Sdn Bhd
OCBC Bank (M) Berhad
Honda Malaysia Sdn Bhd
GEMS Malaysia Sdn Bhd
AIA AFG Takaful Bhd.
Brandt International Sdn Bhd
Permanis Sdn Bhd
UTS Marketing Solutions Sdn Bhd
Westports Malaysia Sdn Bhd
Golden Scoop Sdn Bhd (Baskin Robbins)
CIMB Group
Affin Bank Berhad
Agensi Pekerjaan Aspiration Sdn Bhd
DreamEDGE
Kolej WIT Sdn Bhd
UEM Group Berhad
Top Glove Sdn Bhd
Tim Bodycare Training Centre
KL Airport Services Sdn Bhd
S P Setia Berhad
Integrated Logistics Solutions Sdn Bhd
Johor Corporation
Biz Suria Management (M) Sdn Bhd
Pejabat Kementerian Pelancongan Malaysia WP Kuala Lumpur / Putrajaya
Syarikat Takaful Malaysia Berhad
Agensi Pekerjaan Allstaff Outsourcing Sdn Bhd
Malaysian Resources Corporation Berhad (MRCB)
Kontena Nasional Berhad
Institut Penyelidikan Keselamatan Jalan Raya Malaysia (MIROS)
HD Marketing & Distribution Sdn Bhd (Haagen-Dazs)
Perodua Sales Sdn Bhd
Golden Arches Restaurants Sdn Bhd
Public Mutual Berhad
Johawaki Holdings Sdn Bhd
Open University Malaysia
MNRB Holdings Berhad
Northern Corridor Implementation Authority (NCIR)
Habib Jewels Sdn Bhd
Malaysia Airports Holdings Berhad
Capital Dynamics Asset Management Sdn Bhd
Flextronics Shah Alam Sdn Bhd
PadiBeras Nasional Berhad (Bernas)
Keretapi Tanah Melayu Berhad
SilTerra Malaysia Sdn Bhd
Felda Global Ventures Holdings Berhad
YR Retail Sdn Bhd
Samsung Electronics Display (M) Sdn Bhd
Pizza Hut Restaurants Sdn Bhd
88DB Malaysia Sdn Bhd
Celcom Axiata Berhad
HumanTech Services Sdn Bhd
Majlis Amanah Rakyat (MARA)
Scicom Academy Sdn Bhd
TM Info-Media Sdn Bhd
Vads Business Process Sdn Bhd
Malaysia Building Society Berhad
KLIA Premier Holdings Sdn Bhd
Bank Islam Malaysia Bhd
Petronas

Dan banyak lagi…

Jangan salahkan UMNO jika korang masih lagi menganggur… Tiap-tiap tahun Pemuda UMNO anjurkan Job Fair ni… Cuma korang je malas nak rebut peluang…

Sekarang peluang sudah terbentang depan mata, apa lagi… Segeralah ke PWTC… Takkan pasal kerja pun nak kena suap jugak??

Fatwa Baru PAS: Peluk China Doll Halal. Peluk Anak Sendiri Haram.

1 Komen

Fatwa Baru PAS: Peluk China Doll Halal. Peluk Anak Sendiri Haram.

Al-satu lagi kisahnya… Fatwa baru PAS telah dikeluarkan oleh Tok Garu Nicky Ajisz… Fatwa berbunyi… Peluk anak sendiri HARAM HUKUMNYA… Manakala peluk CHINA DOLL adalah DIHARUSKAN…

Dunia sudah terbalik… Bila Menteri Pertahanan, Datuk Seri Zahid Hamidi memeluk anak sulungnya yang menyertai askar wataniah menjadi bahan cemuhan pencacai Pakatan Biawak… Biasalah bila dah nama biawak…

Mungkin juga mereka marah bila Datuk Seri Zahid memeluk anak perempuannya sendiri, bukan memeluk China Doll seperti yang dilakukan oleh ANUGERAH TUHAN yang mereka puja-puja…

Ini bukanlah kali pertama… Tapi sudah kali ketiga…

Datuk Seri Noh Omar pernah dicaci oleh pencacai Pakatan Biawak hanya kerana gambar beliau menari dengan isterinya yang sah tersebar.

Malah Ketua Menteri Sarawak juga dikeji hanya kerana gambar beliau meriba isterinya sendiri tersebar…

Nampaknya dunia sudah terbalik…

Bila melakukan perkara yang HALAL… Seseorang akan dikeji dan dicaci…

Bila melakukan perkara yang HARAM… Seseorang akan dijulang dan disanjung…

Artikel berkaitan:

Fatwa Baru PR: Haram Menari Dengan Bini Sendiri…

Al Kisah… Dunia Sudah Tunggang Terbalik…Believe It!!

Bermesra Dengan Bini Sendiri Kini Menjadi Satu Dosa?

Sumber:

TERKINI! Gambar @Zahid_Hamidi Peluk Mesra Seorang Gadis Terjawab.

ZAHID SUMBANG MAHRAM DENGAN ANAK SENDIRI?

Menteri KPDNKK Tidur Dan Malas??

Tinggalkan komen

Menteri KPDNKK Tidur Dan Malas??

SIAPA SEBENARNYA YANG TIDUR DAN MALAS??

#Bajet2013 – Kerajaan BN Zalim!! Nafikan Hak 170,000 Individu Bayar Cukai Pendapatan!?

Tinggalkan komen

Bajet 2013 – Kerajaan BN Zalim!! Nafikan Hak 170,000 Individu Bayar Cukai Pendapatan!?

Kira-kira 170,000 individu tidak perlu lagi membayar cukai pendapatan berikutan penurunan satu peratus kadar cukai mulai tahun depan.

Penurunan kadar cukai itu akan menguntungkan kumpulan dengan pendapatan bercukai tahunan melebihi RM2,500 hingga RM50,000.
Langkah itu akan turut memberi manfaat kepada pembayar cukai sedia ada untuk menikmati penjimatan bayaran cukai mereka.

Sebagai contoh, golongan profesional muda yang belum berkahwin dengan pendapatan bulanan RM5,000 akan menikmati penjimatan cukai pendapatan sehingga RM425 seorang.

20 jenis pelepasan

Sebelum ini, kerajaan menyediakan sebanyak 20 jenis pelepasan cukai individu dan dua rebat cukai yang menjadikan hanya 1.7 juta orang yang perlu membayar cukai berbanding keseluruhan guna tenaga iaitu seramai 12 juta orang.

Pada masa ini, kadar cukai pendapatan individu pemastautin adalah progresif iaitu antara kosong peratus hingga 12 peratus ke atas pendapatan bercukai RM2,500 hingga RM50,000.

Cukai koperasi turun

Kerajaan turut mencadangkan penurunan kadar cukai pendapatan koperasi antara satu hingga tujuh mata peratusan pada semua kumpulan pendapatan bercukai.

Dengan itu, seramai tujuh juta ahli koperasi akan menikmati manfaat sebagai galakan untuk meningkatkan keupayaan keusahawanan dalam bidang perniagaan.

-Berita Harian

Satu lagi kezaliman terbesar Kerajaan Barisan Nasional!! Ini dah menindas rakyat yang berpendapatan sederhana!! Dengan menafikan peluang 170,000 individu dari membayar cukai adalah satu kekejaman yang melampau. Sepatutnya Kerajaan Barisan Nasional perlu memberi peluang 170,000 individu ini membayar cukai pendapatan.

Tetapi Kerajaan Barisan Nasional memilih untuk menafikan hak mereka dari membayar cukai pendapatan… eXception cukup marah dengan perkara sebegini… Sekiranya 170,000 individu ini dinafikan dari membayar cukai pendapatan, sudah pasti yang akan untung BUKAN Kerajaan Barisan Nasional… Sudah pasti yang TAKKAN rugi ialah 170,000 individu tersebut.

Sebagai tanda protes, PRU 13 nanti eXception tidak akan teragak-agak untuk TIDAK MEMANGKAH MANA-MANA PARTI SELAIN PARTI LOGO DI BAWAH INI…


UMNO Zalim!! Harga Getah Pula Naik!!

Tinggalkan komen

UMNO Zalim!! Harga Getah Pula Naik!!

KUALA LUMPUR: Berikutan harga getah SMR20 yang mencatat paras tertinggi dalam sejarah negara semalam, membolehkan kira-kira 350,000 keluarga pekebun kecil getah mendapat keuntungan kasar sekurang-kurangnya RM4,000 sebulan.

Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal, berkata harga getah SMR20 yang mencatat harga RM12.44 sekilogram semalam menunjukkan trend yang melonjak sejak beberapa bulan lalu.
“Kita dapat melihat sejak beberapa tahun, antara komoditi yang stabil adalah getah. Ia mengupayakan pendapatan penduduk luar bandar dengan stabil,” katanya kepada pemberita pada majlis Hari Inovasi dan Kualiti Risda, di sini hari ini.

Beliau yakin komoditi berkenaan bukan sahaja akan memberikan sumbangan kepada pendapatan negara malah masyarakat luar bandar khusunya pekebun kecil.

Sehubungan itu, Program Tanam Semula Risda diberikan peruntukan sebanyak RM217 juta tahun ini untuk kawasan seluas 131,528 hektar membabitkan 52,000 orang pekebun kecil, katanya.

Shafie berkata sehingga September lalu, seluas 96,215 hektar atau 73 peratus program berkenaan sudah dilaksanakan.

Mengenai cadangan untuk mewujudkan Risda Holdings, beliau berkata, ia akan menjadi sebagai satu apex yang berfungsi sebagai sebuah syarikat induk ke arah pencapaian yang lebih baik pengurusan 10 agensi di bawah pihak berkuasa berkenaan.
“Ia masih dalam peringkat kementerian. Agensi yang ada kena ada penyusunan semula, kemas kini dan lebih fokus jika ada badan yang memantau bagi prestasi lebih baik,” katanya.

Beliau berkata Risda Holdings akan dimulakan dengan modal berbayar sebanyak RM50 juta dan akan diwujudkan akhir tahun ini.

Sehingga September lalu, 10 syarikat berkenaan mencatatkan keuntungan sebanyak RM12.47 juta, katanya. – BERNAMA

Selepas kenaikan petrol Ron 97 sebanyak 20 sen. (Ada pencacai biawak kata naik 30 sen, cuba tanya King Jason)

Harga getah pula naik… Sedih betul eXception dengan kenaikan harga getah ini…

Dengan kenaikan harga getah ianya bakal menyebabkan penoreh getah semakin miskin…

Zalim sungguh UMNO… Sepatutnya harga getah tidak boleh naik sebanyak RM 12.44 sekilogram.

Harga sepatutnya ialah 3 sen sekilogram…

eXception pasti, berita kenaikan harga getah akan disembunyikan oleh King Jason yang terkenal dengan fitnahnya…

Al maklumlah… elaun anjing-anjing suruhan Pakatan Biawak ni boleh mencecah RM 500 sehari…

Bila dah banyak fitnah, maka banyaklah income…

Nota: Tertanya-tanya pula eXception, berapa ramai rakyat Malaysia yang guna petrol RON 97… King Jason… Hang pakai RON 97 ke?? Atau senyap-senyap pakai RON 95?? Keh keh keh keh keh…

Sumbangan RM 2 Juta Untuk Sekolah Pondok Terlalu Besar??

Tinggalkan komen

Sumbangan RM 2 Juta Untuk Sekolah Pondok Terlalu Besar??

Ramai pencacai PAS mencemuh tindakan kerajaan memberi sumbangan sebanyak RM 2 Juta untuk sekolah pondok di Kelantan…

Mereka meroyan bagai nak gila… Apa taknya bila RM 2 Juta diberi kepada sekolah pondok… Malah lebih menyakitkan hati mereka, ialah sepanjang pemerintahan PAS di Kelantan… Pernahkah PAS membantu sekolah pondok?? Pernahkah??

Nilai 2 juta bukan hendak dihabiskan dalam masa 1 bulan. Tetapi nilai tersebut boleh menampung kos untuk menaikkan taraf sekolah pondok tersebut. Malah nilai tersebut juga boleh membantu memberikan kediaman yang lebih selesa untuk pelajar.

Selain itu kos 2 juta tu juga dapat menampung perbelanjaan pengurusan sekolah pondok tersebut untuk terus memberikan khidmat mendidik anak bangsa sendiri. Terpulang kepada kebijaksanaan pengurusan sekolah pondok tersebut untuk menggunakan sumbangan yang diberi ke jalan yang baik untuk sekolah pondok dan kebajikan pelajar.

Pencacai PAS tak habis-habis dengan dengki dan iri hati. Tahulah mereka sakit hati apabila RM 2 juta tersebut tak diberi kepada mereka… Sekurang-kurangnya jika diberi kepada mereka dapatlah mereka bergaya dengan kereta baru di pagi raya… Sekurang-kurangnya dapatlah mereka merasa bini baru di hari raya… Sekurang-kurangnya dapatlah mereka beli rumah banglo baru untuk hari raya… Ha ha ha ha ha ha ha!!

Gambar Luna Maya Mabuk Konspirasi UMNO??

Tinggalkan komen

Gambar Luna Maya Mabuk Konspirasi UMNO??

Semenjak Ariel Peterpan dibebaskan dari penjara, kini kecoh habis, dunia hiburan Indonesia apabila sekeping gambar (foto) tersebar luas di blog-blog hiburan di sana mendakwa Luna Maya yang terbaring tidak sedarkan diri akibat mabuk.

Gambar yang turut memaparkan dua (2) orang jejaka lain ini seperti sengaja dirakamkan dan mula timbul apabila dimuat naik dalam akaun Twitter milik pelakon Tyas Mirasih.

Namun, Luna Maya yang dihubungi laman Kapan Lagi melalui telefon menafikan yang wanita dalam gambar mabuk yang tersebar tersebut merupakan dirinya.

Luna Maya turut mendakwa yang beliau tidak pernah memiliki baju atau persalinan seperti dikenakan oleh wanita dalam gambar ini & susuk tubuhnya juga berbeza.

Mengakui sudah melihat gambar tersebut lebih awal sebelum dikesan media, Luna Maya berkata beliau tidak pernah kenal dengan dua jejaka dalam gambar tersebut.

“Kalau dilihat, jari gadis itu ‘kan lebih lentik tidak seperti jari saya. Jadinya perkara sebegini tidak perlu saya pedulikan dan rasanya tidak perlu diperbesarkan,” ujar Luna Maya.

Berdasarkan gambar tersebut, eXception pasti ianya bukan Luna Maya… Sebab wanita di dalam gambar tersebut berperut buncit, tetapi sebaliknya pada Luna Maya.

eXception pasti ini adalah konspirasi jahat UMNO… Luna Maya perlu segera membuat sidang media dan segera menuduh UMNO sebagai dalang penyebaran gambar ini. Jahat betul UMNO!!

Luna Maya perlu bertemu dengan Tuan Garu Nik Aziz dan serahkan segera keahlian PAS untuk Luna Maya bersama-sama dengan Ostazah Aisyah, Ostazah Abby Abadi dan Ostad Hairie Othman berjuang di dalam PAS menegakkan LBGT… Eh… Silap… Menegakkan totey Anwar yang basah….

Semua Salah UMNO… Takdir…

Older Entries