PAS Semakin Lama Semakin Jauh Tersesat??

1 Komen

Agenda Kristianiti Kini Mula Meresap Ke Dalam PAS

Beberapa bulan lepas kita menyaksikan muslimah-muslimah PAS menyanyikan lagu Gospel, iaitu lagu-lagu yang biasa dimainkan di gereja-gereja… Semasa Anwar dibebaskan dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari….

Kita boleh menyaksikan betapa bersemangatnya mereka menyanyikan lagu tersebut tanpa menyedari ianya merupakan lagu gospel, When The Saint Go Marching… Lihat sahaja video di bawah ini…

Begitu bersemangat sekali tanpa mengetahui asal-usul rentak lagu tersebut…

“When the Saints Go Marching In”, often referred to as “The Saints”, is an American gospel hymn that has taken on certain aspects of folk music. The precise origins of the song are not known. Though it originated as a spiritual, today people are more likely to hear it played by a jazz band. The song is sometimes confused with a similarly titled composition “When the Saints are Marching In” from 1896 by Katharine Purvis (lyrics) and James Milton Black (music). Sumber:- Wikipedia: When the Saints Go Marching In

Selain menyanyikan lagu gospel, kini cara berpakaian dalam satu-satu majlis juga sudah mula menyerupai paderi Kristian… Apabila mengenakan selendang yang dinamakan Stole

Apa yang dipakai oleh mereka di atas adalah menyerupai dengan pakaian para paderi gereja (di bawah)…

“Sesiapa menyerupai satu kaum, ia dari kaum tersebut” (HR Imam Abu Daud dari Ibnu Umar)


Soon… You will follow my path…

Terima kasih kepada Bicara Gades Penang: PUNCA SEBENAR Datuk Dr. Hassan Ali Dipecat oleh PAS!!!!!

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 4

Tinggalkan komen

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 4 – The Epic Never Ended…

Even kids know how to hold a toy gun…

Nota: Butthurt?? Sentap??? Rileks la jangan le EMO… Ha ha ha ha ha…

As Posted On: Kelantan’s Chief Minister. Holding Gun Level FAIL!! Part 2

P/S: The Epic Never Ever Ended…

Kentang Goreng Mc Donalds Dan KFC Selepas 3 Tahun…

5 Komen

Apa Yang Akan Berlaku Pada Kentang Goreng Mc Donalds Dan KFC Selepas 3 Tahun??

Lihat perbandingan antara kentang goreng Mc Donalds sebelah kiri dan kentang goreng Kentucky Fried Chicken (KFC) di sebelah kanan… Apa yang anda boleh lihat??

Yaa… Anda boleh nampak kentang goreng KFC telah menjadi buruk dan berkulat…

Yaa… Anda juga boleh nampak kentang goreng Mc D, masih kekal denga keadaan asalnya…

Jadi tahukah anda apa kesimpulannya??

Yaa… Kentang goreng Mc D… Mengandungi bahan pengawet…

Jika tidak nasibnya akan sama seperti kentang goreng KFC…

Menjadi buruk dan berkulat…

Apapun perlu diingatkan… Perbandingan ini bukan dibuat di Malaysia… Tapi di luar negara…

Bermakna… Produk KFC atau Mc D di Malaysia tidak terlibat…

Tetapi eXception tak pasti adakah ianya dari bahan yang sama atau tidak…

eXception perolehi dari laman web 9Gag…

Kepada rakyat Malaysia… jika anda was-was… Sila buat ujikaji sebegini…

Kemudian bandingkan… Tak perlu tiga tahun… 3 bulan pun dah cukup…

Sumber: McDonald’s Fries vs KFC Fries after 3 years

Ramai Pencacai PAS Ramai Yang Butthurt…

7 Komen

Isu Gambar Pok Nik Salah Pegang Pistol… Ramai Pencacai PAS Yang Butthurt…

Ramai pencacai PAS yang BUTTHURT ataupun SENTAP bila gambar orang tua tu pegang pistol eXception siarkan… Ha ha ha… Tau pulak korang BUTTHURT? Time korang sedap-sedap gelakkan Najib susun batu salah… Korang tak ingat BUTTHURT… At least eXception takdelah sampai attack blog cai-cai PR dok maki-maki tak tentu pasal… eXception guna COUNTER ATTACT dengan cara lebih BERHEMAH… Di bawah ini adalah tiga hasil yang eXception buat dalam projek COUNTER ATTACK ni selama dua hari…

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 1

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 2

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 3

Ada pencacai PAS yang BUTTHURT mengatakan eXception cuba memfitnah Tok Garunya yang TERSOHOR…

eXception bantai gelak dengan kebodohan PENCACAI TAIK PAS ni… Biar eXception siarkan gambar yang dimaksudkan pencacai bodoh tahap beruk ni, kononnya gambar yang sengaja eXception tak keluarkan…

Bandingkan pula dengan gambar ini…

Bagi yang BUTA HATI… Akan menganggap senjata pada kedua-dua gambar di atas adalah SAMA… HAKIKATNYA… Kedua-dua senjata tersebut ADALAH BERBEZA…

Senjata dalam gambar kedua itu adalah sepucuk REVOLVER… Di bawah ini ialah imej REVOLVER…

Jika korang seorang yang bijak… Sekali pandang sudah boleh tahu perbezaan antara dua senjata yang Pok Nik ni pegang… Maka jelas eXception tidak menipu mahupun memfitnah… Memang cara Pok Nik pegang revolver tu salah… Bukan itu caranya pegang pistol… Budak kecik pun tahu bagaimana memegang pistol mainan…

eXception bukanlah hendak defend Najib pasal salah susun batu-bata tu lebih-lebih, tapi kita tak boleh salahkan dia sebab dia dibesarkan dalam keluarga yang senang… Bapanya Perdana Menteri Kedua… Lagipun dia tidak ada pengalaman buat kerja-kerja menyimen batu-bata… Jadi bila first time kena melepa batu-bata… Memang kekok… Sudah takdirnya sejarah hidupnya Najib ni dibesarkan dalam suasana mewah… Adakah kita nak salahkan Allah hanya disebabkan itu?? Sebab segala apa yang berlaku atas kekuasaan Allah…

Oklah… Stop pasal tu… Tak nak lebih-lebih… Nanti korang kata eXception mengampu lak… Ha ha ha ha ha!! Adios!! Jumpa lagi petang nanti!! Kepada pencacai-pencacai PAS yang sudi meninggalkan komen… Terima kasih banyak-banyak… Yang tak leh tahan tu ada pulak yang pandai cipta hadis… Anyway… eXception hargai kreativiti korang… Ha ha ha ha ha…. Jangan BUTTHURT yaa??

Najib Belanjakan Berbillion Ringgit Untuk Siapa??

Tinggalkan komen

Najib Bagi Sepuluh Sen, Belanja Berbilion Untuk Rakyat… Nuar Diberi Seringit, Berbillion Lesap…

Kerajaan Barisan Nasional, bagi sepoloh sen (10 sen), Kerajaan Barisan Nasional belanja berbilion RM nak bantu rakyat..

Kerajaan Pakatan Pembangkang bagi sehengget (RM1.00) kat Anwar Ibrahim, Kerajaan Pakatan Pembangkang merugi wang rakyat lagi.. Pasir hilang.. duit berjuta di rembat.. Nak bagi air pun.. air lombong.. itu ker dinamakan ‘air free’ yeop.. Alahai..

DIKALA negara serantau terutama Indonesia menaikkan harga minyak, negara kita yang tercinta ini mengekalkan harga produk petroluem tersebut dengan menambah 10 sen bagi setiap satu liter. Jumlah itu nanti di darabkan lah dengan jumlah keseluruhan liter penggunaan minyak dalam negara kita.

Silap-silap kosnya mau memakan bilion.

Sudah tentu pembangkang akan kata tindakan ini untuk memancing undi – macamlah yang depa janji segala bulan dan bintang dalam buku Jingga dan luar buku Jingga itu bukan sebab nak pancing undi. Pancing undi juga tapi sebab depa yang buat, taklah mahu digambarkan begitu.

Pedulilah pancing undi atau tidak, yang penting kerajaan BN sekarang laksana apa yang dia janji dan cakap, sementara puak-puak pakatan harami ini janji, buatnya belum tentu. Kalau Selangor dijadikan contoh, dari 31 janji manifesto 2008, yang baru dilaksanakan hanya 1, itupun sedang mengalami banyak masalah sekarang ini.

Dari bekalan yang hampir tidak cukup, sehingga kepada pemberian yang tidak menyeluruh (rumah pangsa tak dapat).

Keupayaan kerajaan BN pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menguruskan ekonomi dengan baik inilah yang rakyat perlu timbang dan ambil berat. Disebalik segala macam pemberian yang dijanjikan dalam pembentangan Bajet 2011, Oktober tahun lepas, kerajaan masih berjaya mengekalkan pemberian subsidi dan manfaat sedia ada.

Kalau kerajaan bagi BR1M tapi kurangkan bantuan penerima dibawah Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) umpamanya, itu cerita lain, masalahnya sekarang ini BR1M beri juga, wang bantuan dibawah JKM tak kurang sesen pun.

Jangan kita baca apa pembangkang tulis, semua pun rugi, semua pun tak jadi, penyelewengan sana sini dan sebagainya.

Itu kata mereka tapi rakyat boleh nilaikanlah sendiri macam mana kebolehan dan kebijakan kerajaan BN ini menguruskan kewangan negara dengan baik.

Memang penulis akui, minyak kita tidak akan kekal selamanya murah seperti sekarang, itu adat. Sama juga, tidak akan ada sesiapa pun yang rela gajinya sama setelah bertahun-tahun berkhidmat. Sampai satu masa kerajaan akan mengkajinya semula tapi percayalah kerajaan akan memastikan rakyat mempunyai wang untuk menampung kenaikan tersebut.

Pembangkang pun tak berani nak janji harga minyak akan kekal selamanya pada paras mana yang mereka janjikan sekarang. Kalau depa berani, dah lama disebut dalam buku Jingga yang harga minyak akan dikekalkan pada paras sekian-sekian, selama mereka jadi kerajaan.

Tak berani nak janji pun, gebang sementara belum dapat bolehlah.

Yang penting, ekonomi perlu ada keseimbangan dan keseimbangan itulah yang berjaya diuruskan dengan baik oleh kerajaan BN sekarang. Lihatlah apa yang berlaku di Pulau Pinang dibawah DAP, negeri itu hampir menjadi Singapura kedua kerana tanahnya yang terlalu mahal, tidak mampu dibeli orang tempatan melainkan rakyat dari republik tersebut.

Sedangkan BN, walaupun mengakui orang yang ada duit berhak membeli hartanah yang bersesuaian dengan pendapatan masing-masing, tapi hak rakyat yang kurang berkemampuan tidak diketepikan. Ini yang penulis sebutkan keseimbangan. Itu baru mengambil rumah sebagai contoh, yang lain lagi?

Adakah kerja ini mudah? Sudah tentu tidak tapi kerajaan BN berjaya mengawalnya dengan baik. Maka itu, undilah BN, tolak PAS, DAP dan PKR.

Kredit: Gerbang Tempur Puteri

Sumber: Tambah Subsidi Minyak, Bukti Kerajaan Tidak Bankrap

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 3

Tinggalkan komen

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 3

Even kids know how to hold a toy gun…

Nota: Apa korang ingat korang boleh siar pasal Najib silap susun batu-bata, kitaorang boleh senyap?? Ha ha ha ha ha!!

Part 1 Posted On Kelantan’s Chief Minister. Holding Gun Level FAIL!!

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 3

3 Komen

Nik Aziz Holding Gun Level Fail Part 3

Even kids know how to hold a toy gun…

Nota: Apa korang ingat korang boleh siar pasal Najib silap susun batu-bata, kitaorang boleh senyap?? Ha ha ha ha ha!!

Part 1 Posted On Kelantan’s Chief Minister. Holding Gun Level FAIL!!

Older Entries