Gila!! Gadget Murah Gila Babas!! Kalah Harga Low Yat!!

Percaya atau tidak… Antara booth yang diserbu ramai pengunjung ialah booth gadget… Mau taknya… Harga gila babas punya murah!! Kalah Plaza Low Yat!! Nasib baik la eXception tak bawah duit banyak… Kalo tak dah sambar dah Samsung Galaxy S kat atas ni… Murah giler…

Selain tu tablet seperti Acer Iconia di atas juga dijual dengan harga yang murah… Serius!! Murah!! Bukan gadget-gadget ini sahaja ada… Malah kamera digital juga ada dijual… Antara korang mampu dengan tak termampu untuk membeli sahaja menjadi persoalan…

Harga kamera digital kompak paling murah ialah RM 199.00 dijual di sini… Memang berbaloi!!

Apa yang korang dok menung depan komputer lagi? Ayuh kita ke Himpunan Jutaan Belia 2012 yang sedang berlangsung di Putrajaya…

Nak cari kat mana booth gadget ni?? Mudah sahaja, booth gadget ni sepanjang laluan di hadapan bangunan KPDNKK dan Menara Usahawan… Rugi tak datang derr!!