Molek La… Sorang Gila… Sorang Lagi Mabuk Dadah…

Tinggalkan komen

Blogger A.P.A Tinggalkan UMNO?? Ada Aku Kesah??

Haa… Molek la tu… Dua-dua kawan baik kan??? Sorang gila… Sorang mabuk dadah… Siapa tak kenal dengan blogger taik dadah, Uncleseekers… Segala apa melintas depan dia dikatakan hantu… Kucing melintas dikatanya toyol melintas… Ayam berkokok atas pokok dikatanya langsuir mengilai atas pokok… Biasalah bila otak dalam pengaruh dadah… Macam-macam boleh nampak… Benda yang tak wujud dikatakan wujud…


Program bual-bicara antara Uncle dengan Dr Fadzilah Kamsah jelas menunjukkan kebodohan Uncle

Uncle mengamuk bila ditanya isu penipuan rancangan Seekers

Selepas membernya si Uncle sudah kena tahan sebab positif dadah, Azmi si blogger gila nak propa pulak… Kononnya dia nak tinggalkan UMNO…

Satu pertanyaan aku buat Azmi… MASA BILA HANG JADI AHLI UMNO!!?? MASA BILA HANG DILANTIK JADI BLOGGER UMNO?? HANG CUMA BLOGGER UMB!!

Sudah-sudah la meroyan Azmi oii… Walaupun hang tua dari aku, tapi aku juga ada hak menegur serta mengecam perangai meroyan hang… Masa bila hang menyebelahi UMNO?? Banyak artikel dalam blog hang yang ditulis sedap tekak… Tak sudah-sudah merapu… Aku tau hang cuma ‘anjing belaaan’ untuk dijadikan senjata tuan hang meraih populariti dalam parti dan diarahkan untuk menggigit sesiapa sahaja yang cuba menggugat tuan hang tu… Kirim salam la kat tuan hang tu…

Oh ya… Satu lagi… Aku nak cakap… MAHKOTA TOP BLOGGER PRO BN sejak awal lagi adalah milik Papa Gomo… Hang toksah berangan la bila hang mengaku dapat mahkota tu… Masa bila hang jadi blogger Pro BN?? Aku sendiri tak mengaku hang ni blogger pro BN… SEDARLAH DIRI TU SIKIT!!! Hang cuma ada MAHKOTA BLOGGER GILA NOMBOR 1 sahaja!!

Jadi… Hang nak tinggalkan BN ke… UMNO ke… ADA AKU KESAH?? Hang kena terima hakikat… Hang bukan blogger BN… Bukan blogger UMNO… Kami takde blogger gila macam hang ni…

Sumber: Lagi Bloggers Pro Umno Tinggalkan Umno

Nota: Artikel ditulis pada jam 12:56 pagi dan diset autopublish jam 8.00 pagi

Advertisements

Dr Asri Tak Pernah Bukak Buku Sejarah??

Tinggalkan komen

Dr Asri Tak Pernah Bukak Buku Sejarah??

“Melayu salah baca sejarahnya; Jebat sbnarnya tdk derhaka tp Sultan Melaka yg celaka. Mnzalimi rakyat tp mndakwa brdaulat,”

eXception berasa kasihan dengan Dr Asri, kerana mungkin semasa waktu sekolahnya dulu, beliau telah FAILED mata pelajaran sejarah… Sebab itu beliau mencela Sultan Melaka tanpa merujuk sejarah terlebih dahulu… Tak mengapalah Dr Asri, nanti cukup duit Dr Asri pergi la cari buku Hikayat Hang Tuah… Baca sampai habis ya??

Kenyataan Dr Asri di dalam twitternya itu amat melucukan sekali… Ibarat pemikiran seorang murid sekolah rendah… Jika yang mengeluarkan kenyataan murid sekolah rendah, boleh lah dimaafkan… Tetapi yang mengeluarkan kenyataan sebegini ialah bekas Mufti…

Mungkin Dr Asri tidak tahu, Sultan Melaka telah termakan hasutan kalangan pembesar yang memfitnah Hang Tuah kononnya Hang Tuah telah bermukah dengan seorang dayang… Pembesar yang iri hati dengan hubungan rapat antara Sultan dan Hang Tuah lima bersaudara… Maka mereka merancang untuk menyingkirkan Hang Tuah dari Istana dengan melakukan fitnah…

Pada mulanya Sultan Melaka enggan percaya… Tetapi setelah dipengaruhi oleh pembesar Istana yang berniat serong bercampur dengan amarah, akhirnya Sultan Melaka termakan fitnah yang dilemparkan oleh Hang Tuah. Di zaman itu mana ada CSI wujud… Apa lagi alat poligraf… Malah CCTV pun belum wujud sebagai bahan bukti… Maka Hang Tuah dijatuhkan hukuman bunuh… Datuk Bendahara kemudian menyembunyikan Hang Tuah di Hulu Melaka dengan harapan selepas amarah Sultan Melaka reda, baginda akan mengampunkan Hang Tuah…

Hang Jebat yang sudah dilantik sebagai Laksamana menggantikan Hang Tuah, berdendam dengan tindakan Sultan Melaka menjatuhkan hukuman tanpa usul periksa terhadap Hang Tuah telah bertindak menderhaka terhadap Sultan Melaka… Hang Jebat berjaya menawan Istana Melaka serta merampas keris taming sari manakala Sultan Melaka telah melarikan diri… Tindakan Hang Jebat adalah didorong oleh perasaan amarah dan dendam… Malah Hang Jebat juga telah membunuh ramai pegawai dalam istana dan rakyat negeri Melaka.

Sultan Melaka mengeluh, baginda menyatakan kekesalan membunuh Hang Tuah. Apabila melihat keadaan Sultan sedemikian, akhirnya Datuk Bendahara mendedahkan bahawa Hang Tuah masih hidup dan sedang bersembunyi di Hulu Melaka… Menjunjung titah Sultan, maka Hang Tuah mengambil keputusan untuk bersemuka dengan Hang Jebat… Pertarungan antara dua pendekar ini tidak dapat dielakkan lagi, dan Hang Jebat bertambah marah apabila mengetahui Hang Tuah tetap setia pada Sultan walaupun Sultan menghukum Hang Tuah tanpa usul periksa… Dalam pertarungan ini Hang Tuah akhirnya berjaya membunuh Hang Jebat.

Tindakan Hang Tuah membunuh Hang Jebat adalah atas dasar kesetiaan tanpa belah bahagia terhadap Sultan dan kedua disebab Hang Jebat telah melakukan kerosakan dan membunuh pegawai Istana dan rakyat jelata.

Barangkali Dr Asri juga terlupa bagaimana Islam boleh tersebar di Tanah Melayu jika tidak kerana Sultan Melaka juga… Jika tidak kerana Sultan Melaka, maka Islam tidak berkembang di Tanah Melayu… Tahukah Dr Asri, siapakah Sultan Melaka pertama yang memeluk Islam kemudian mengembangkan ajaran Islam ke seluruh Tanah Melayu?? Tahukah Dr Asri, disebabkan Sultan Melaka yang Dr Asri gelarkan celaka itulah Melaka menjadi terkenal suatu masa dulu. Melaka antara bandar paling sibuk Tanah Melayu… Tahukah Dr Asri bahawa dari Sultan Melaka yang Dr Asri celakakan itulah lahirnya Sultan-Sultan di negeri-negeri lain, seperti Pahang, Terengganu, Perak dan Johor. Barangkali Dr Asri terlupa bahawa Kesultanan Perak sekarang adalah warisan dari Kesultanan Melayu Melaka? Tak percaya?? Kaji sejarah!!

Dr Asri juga membuat perbandingan yang salah berkenaan pengalaman British dengan dunia Islam dimana kononnya British memberikan kebabasan kepada warganya untuk mengkritik pemimpin manakala dunia Islam pula menjatuhkan hukuman kepada rakyat yang mengkritik pemimpin.

Kenyataan Dr Asri seolah-olah mengangung-agungkan barat… eXception tahu Dr Asri TAK PERNAH MERASA sengsara hidup di zaman darurat… Tahukah Dr Asri berapa ramaikah pejuang kita mati dibunuh askar British? Tahukah Dr Asri, bahawa mereka mengkritik dasar British yang mengenakan cukai yang amat tinggi kepada rakyat, kemudian mereka digelar pemberontak dan terus diburu untuk dibunuh. Tahukah Dr Asri mengapa pahlawan melayu seperti Datuk Bahaman, Tok Janggut, Mat Kilau dan lain-lain menentang British?? Ini disebabkan dasar British itu sendiri yang keras dan tidak bertolak ansur.

Memang British memberikan kebebasan rakyatnya mengkritik raja, tetapi adakah ianya dipandang serius atau dipandang sepi? Cuba Dr Asri lihat… Majlis perkahwinan antara Putera William dan Kate Middleton yang berlangsung dengan mewah… Berapa ramaikah rakyat Britain yang mengkritik perbelanjaan mewah itu?? Adakah sampai kini ianya dibicarakan??

eXception ingin bertanya, berapa ramaikah yang sudah dipenjarakan kerana memfitnah serta memperlekehkan Datuk Seri Najib?? Tindakan YB Nizar adalah kerana memfitnah Sultan Johor… Tahukah Dr Asri bahawa Sultan Johor mempunyai pendapatan sendiri, malah membayar zakat sebanyak RM 1 Juta? Dr Asri pernah ke beri zakat sebanyak tu?? Wajarkah Dr Asri mempertahankan seorang blogger yang menulis dalam keadaan khayal dadah??

Kepada Dr Asri, eXception meminta maaf jika terkasar bahasa… Bukan niat eXception mahu mengajar apa lagi mahu berkurang hajar… Tetapi sebagai orang yang bijak dan lebih arif dalam soal agama, sepatutnya Dr Asri kaji dahulu sejarah sebelum kita berkata sesuatu yang kita sendiri tak pasti. Tertubuhnya Malaysia ini juga atas tertubuhnya Kesultanan Melayu Melaka juga… Jika tak suka… Boleh pindah Indon…

Sumber:

Sultan Melaka Yang Celaka Kata Dr Asri

Sultan Johor Bayar Zakat RM1 Juta

Chua Jui Meng, Bahalol Penipu Besar!!!

11 Komen

Kain Rentang Hina Sultan Johor Bukan Angkara UMNO

Di atas inilah bukti yang menyangkal tuduhan keturunan kafir harbi yang bernama Chua Jui Meng yang mengatakan kain rentang yang memperlekeh maruah dan kedaulatan Sultan Johor itu adalah angkara UMNO…

Jika anda lihat gambar di atas, adakah ada muka bekas Menteri Besar Johor? Atau adakah kelihatan muka-muka ahli UMNO? Adakah gambar yang menunjukkan seekor anjing tua yang mengangkat tangan itu adalah ahli UMNO? Ataupun ada ahli UMNO yang menyamar sebagai anjing tua yang bernama Chua Jui Meng?

Inilah sandiwara yang paling memualkan pernah aku dengar… Berani buat berani tanggung laa… Apek!! Lu sudah berak atas lantai, lu lempar berak lu kat muka orang!! Banyak pandai…

Chua Jui Meng sedaya-upaya menafikan penglibatannya dalam isu kain rentang ini, sila baca artikel ini yang disiarkan oleh Malaysiakini, portal penipu yang menyokong penipu: Chua: Bekas MB dalang kain rentang

Nampaknya anjing tua ni cuba bermain dengan api… Kalau nak sangat main dengan api, aku boleh panggil seluruh rakyat negeri Johor supaya simbah petrol kat anjing tua ni, lepas tu bakar… Itukah yang dia mahukan? Nak sangat bermain dengan api… Jangan perbodohkan rakyat Malaysia… Terutamanya rakyat Negeri Johor…

Lu jangan mimpi la nak jadi Menteri Besar… Lu nak jadi tukang kebun Menteri Besar pun tak layak… Lu ingat Jimmy Chua!! Lu boleh bodohkan pengikut PKR sebab mereka sememangnya BEBAL!! Tapi lu tak boleh tipu semua orang!! Gambar sudah beredar dari blog ke blog, dari facebook ke facebook… Kepada PDRM, jika gambar di atas terbukti benar, heret je Jimmy Chua anjing tua ni ke mahkamah, tak perlu lagi pengampunan seperti yang diberi kepada ADUKA TARUNA yang menghina Almarhum Sultan Johor.

Buang sahaja anjing tua bernama Jimmy Chua ni ke Singapura… Atau lebih molek, hantar sahaja ke Gaza…

KELUARGA ADUKA TARUNA NAK SAMAN BERITA HARIAN?

13 Komen


Rakan blogger lahanat yang kian popular mengalahkan Mawi, dek kerana kelancangannya menghina Almarhum Sultan Johor yang mangkat ingin mendakwa Berita Harian atas tuduhan menfitnah…

Kononnya dakwa rakan blogger lahanat ni, Berita Harian memfitnah Aduka Taruna dengan mengatakan Polis menahannya, sedangkan blogger lahanat itu sendiri yang menyerah diri.

Ini adalah kandungan berita dalam Berita Harian Online

Penulis blog hina Almarhum Sultan Iskandar ditahan

Oleh Azida Shaharuddin
azida@nstp.com.my

JOHOR BAHRU: Selepas dua hari menyembunyikan diri, penulis blog Aduka Taruna, akhirnya ditahan polis petang semalam bagi membantu siasatan berhubung kenyataan menghina Almarhum Sultan Johor, Sultan Iskandar dan kerajaan negeri.

Lelaki berusia 28 tahun itu ditahan di sekitar Kota Bharu, Kelantan, kira-kira jam 4 petang sebelum dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Muar.

Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff, ketika dihubungi mengesahkan penahanan penulis blog itu yang disiasat mengikut Seksyen 233(3) Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

Jika sabit kesalahan, penulis terbabit boleh didenda tidak lebih RM50,000 atau penjara tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya, selain dikenakan denda tambahan RM1,000 setiap hari dalam tempoh kesalahan.

Mohd Mokhtar berkata, lelaki terbabit dibawa ke IPD Muar kerana laporan awal yang dibuat terhadapnya, diterima IPD berkenaan.

Selain itu, IPD Kluang menerima 23 laporan yang dibuat orang awam serta ahli politik berhubung kenyataan penulis blog berkenaan; IPD Batu Pahat (empat); Johor Bahru Selatan (tiga) dan satu di IPD Seri Alam.

Sehubungan itu, Mohd Mokhtar menasihatkan orang ramai supaya tidak membuat sebarang penghinaan, fitnah mahupun tuduhan tidak berasas di blog.

“Polis berkemampuan menjejaki pihak bertanggungjawab yang menyalahguna saluran multimedia,” katanya.

Difahamkan, penulis blog yang beralamat di Seremban, Negeri Sembilan itu, menyembunyikan diri di Kota Bharu selepas kenyataan yang disiarkan dalam blognya, Sabtu lalu, menimbulkan kemarahan ramai pihak.

Penulis blog terbabit menerima lebih 1,000 komen susulan kenyataan itu, dengan sebahagian besarnya menyatakan rasa tidak puas hati dan ada yang mengugut untuk membunuhnya.

Aduka Taruna dipercayai penulis blog keempat ditahan polis kerana menyiarkan kenyataan berunsur penghinaan atau hasutan.

Pada 0gos 2008, penulis blog `Penarik Beca’, Abu Bakar Mohd Rashid, ditahan kerana meletakkan gambar anjing pada logo Polis Diraja Malaysia (PDRM) dalam blognya yang disifatkan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan, sebagai satu penghinaan kepada pasukan itu dan cubaan menghasut orang ramai supaya membenci polis.

Kemudian baca pula kenyataan rakan blogger lahanat itu…. Penulisnya menamakan diri sebagai Ali…


UPDATED: Berita Palsu di Berita Harian Online

TV3 menerusi Buletin 1.30 sebentar tadi menyiarkan berita palsu yang sama seperti yang dilakukan oleh BHarian Online. Mengatakan bahawa AT di TAHAN!! Saman!
Keluarga AdukaTaruna sebenarnya Jutawan
oleh ali :

Salam satu Malaysia. Pagi ni den baco Berita Harian Online. Den terkejut campur kagum dengan kebodohan Berita Harian kerana boleh menyiarkan satu berita menipu. Berita malafide. Berita yang sebenarnya bermaksud jahat kepada AdukaTaruna. Yang salah tetap salah, yang benar tetap benar. Itu prinsip asas den dan semua orang. Tapi takkan penulis Azida Shaharuddin menjadi lebih mangkuk dari den. Dia penulis dari paper yang besar dan ternama. Utusan Malaysia lebih jujur menyiarkan berita tentang AdukaTaruna. Malah gambar Aduka pergi menyerah diri dah pun tersebar sejak malam tadi. Takkan Azida tidak mengetahui itu semua. Menyembunyikan diri ?? Ditahan Polis ?? Nampak sangat nak melariskan paper Berita Harian dengan berita sensasi tetapi menipu rakyat Malaysia. Di mana integriti anda wahai Berita Harian.

Kepada Keluarga AdukaTaruna

Jadi nasihat den kepada famili Adukataruna, sila saman Azida Sharuddin dan paper Berita Harian. Mereka berniat jahat memalukan Aduka dan keluarganya. Saman malu dan ganti rugi perlu untuk menebus maruah keluarga Aduka dan Aduka sendiri. Jangan biarkan Berita Harian memalukan anda sekeluarga. Saman RM101 juta. Yang satu juta tu bagi kek den. Den nak buek amal jariah. Ha Ha Ha. Sebelum ini ada kes yang individu tu menang saman terhadap media massa arus perdana. Den dah lupo. Takpo. Yang penting sekarang famili Aduka mulakan prosiding menyaman Berita Harian. Jangan tunggu esok hari.

Inilah kata-kata paling bodoh untuk manusia yang sememangnya bodoh… Segala kenyataan dalam akhbar dan dalam TV adalah BENAR!! Kalo nko dakwa kat mahkamah pun, nko dan keluarga blogger lahanat tu pun akan menanggung malu buat kali kedua dan menjadi bahan cemuhan dek kerana kebodohan yang melampau…

Memanglah si blogger lahanat tu menyerah diri, tapi Polis tetap ikut prosedur menahan blogger lahanat ni untuk siasatan lanjut… Sememangnya penulis artikel yang bodoh melampau ni jelas berniat jahat untuk menyatakan bahawa akhbar-akhbar arus perdana serta stesen tv sedia ada tidak boleh dipercayai. Adakah akhbar lain yang boleh dipercayai? Harakah lagi la tak boleh percaya… Apapun nasihat, jika nak saman, samanlah… Jangan pula menanggung malu kemudian hari…. Adios amigos…

ADUKA TARUNA MENYERAH DIRI

4 Komen


Kes penulis blog yang didakwa menghina Almarhum Sultan Iskandar ibni Almarhum Sultan Ismail kini disiasat oleh Ibu Pejabat Polis Diraja Malaysia, Bukit Aman, kata sumber polis.

Difahamkan penulis berkenaan – dikenali sebagai Aduka Taruna – menyerah diri kira-kira pada jam 4.40 petang tadi di ibu pejabat polis daerah (IPD) Kota Bharu.

Ketika dihubungi Malaysiakini, seorang anggota balai polis Kota Bharu mengesahkan kes tersebut dikendalikan Bukit Aman.

Selepas kemangkatan Sultan Johor Jumaat lalu, Aduka Taruna didakwa menyiarkan artikel di blognya adukataruna.blogspot.com yang didakwa menghina Almarhum.

Tulisan tersebut mencetuskan kemarahan orang ramai. Sekurang-kurangan 25 laporan polis dibuat terhadap penulis blog berkenaan.

Ketua Polis Johor Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff dilaporkan berkata, pihaknya menubuhkan satu pasukan khas bagi menyiasat perkara itu dan seterusnya “mengheret penulis berkenaan ke mahkamah”.

Susulan kemarahan itu, Aduka Taruna kelmarin menyiarkan permohonan maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia terhadap keterlanjurannya.

Beliau juga menarik balik artikelnya itu sebagai tanda mengaku salah dan berjanji akan memperbaiki tingkah laku dari masa ke semasa.

Ketika menyerah diri hari ini, Malaysiakini juga difahamkam, Aduka Taruna ditemani beberapa rakan penulis blog daripada negeri itu.

Setakat jam 6.45 petang tadi, masih belum pasti sama ada polis akan memohon perintah reman terhadap penulis berkenaan..

Butiran lain penahanan, termasuk seksyen beliau disiasat setakat ini, juga masih belum jelas.


Kelihatan Aduka Taruna ditemani rakannya melangkah masuk ke dalam Balai Polis

>
Aduka Taruna menaiki tangga Balai Polis


Akhirnya blogger lahanat ini menyerah diri kepada Polis…

LAGI MANGKUK HAYUN CUBA HINA ALMARHUM SULTAN JOHOR

19 Komen


Aku betul-betul sakit hati bila ramai anak-anak melayu moden yang diresapi pemikiran liberal mempersoalkan adat berkabung selepas kemangkatan Almarhum Sultan Johor. Aku tak faham apa yang merasuk dalam fikiran budak-budak ini sekarang. Adakah ini hasil didikan mak bapak diorang? Jika benar ini hasil didikan mak bapak diorang, aku percaya si Tanggang moden akan muncul lagi…

Budak-budak hingusan ni mungkin tak pernah terdidik dengan tatasusila dan kesopanan. Malah langsung tak terdidik untuk menghormati sesama manusia. Aku tak kisahlah jika dia tak dapat terima adat berkabung tu. tapi janganlah terlalu angkuh hingga memaparkan dalam Facebook. Kononnya bangga la sangat bila dapat menyuarakan tak puas hati. Setakat diam sahaja dah cukup. Tak perlu suarakannya. Jika silap langkah maka, Polis akan menjamput anda ke balai. Time tu lah nko akan terkencing-kencing dalam seluar kena soal-siasat…

Adat berkabung bukan paksaan tetapi pilihan. Tak nak buat takpe. Jika musykil bercanggah dengan agama, abaikan sahaja. Duduk rumah diam-diam bukak tv… Jangan nak heboh-heboh bahawa akulah yang anti adat ni… Akulah yang tak suka adat ni. Akulah tak suka itu dan ini… Bila dah terlajak perbuatan, nak undur masa balik adalah mustahil… Time tu menjawab la nko dengan Polis… Nak menangis dan melalak pun tak guna dah… Sebab tak guna otak dulu sebelum melakukan sesuatu. Allah anugerahkan akal dan fikiran supaya manusia fikirkan baik dan buruk sesuatu tindakan sebelum melakukannya.

Aku nak tengok la nanti, bila mak bapak mangkuk hayun ni mampos, sorang pun tak sudi nak membantu menguruskan jenazah mak bapak dia… Dosa ini bukan dosa sesiapa, tetapi dosa mak bapak sendiri yang tak pandai mendidik anak-anak. Mungkin sewaktu di sekolah budak-budak ni antara pelajar-pelajar yang bermasalah. Pelajar yang bermasalah sukar menerima didikan oleh guru ibarat masuk telinga kiri dan keluar telinga kanan… Itulah jika terlalu manjakan anak, sampaikan cikgu pun dilempang kerana cikgu tersebut cuba mendidik anak-anak. Jika susah sangat, tak perlu hantar anak-anak ke sekolah… Cikgu pun takkan kena lempang. Cikgu pun sakit hati dengan perangai pelajar-pelajar sekolah yang makin lama makin liar. Payah untuk diajar…

Apapun aku terpaksa mendedahkan nama malaun-malaun ni… Supaya menjadi pengajaran buat semua orang supaya ingat akan satu peribahasa yang berbunyi:

Kerana Pulut Santan Binasa
Kerana Mulut Badan Binasa

Ingatlah, Allah berikan kita akal supaya berfikir baik dan buruknya sesuatu tindakan yang akan kita lakukan nanti…

Apapun nama malaun ini ialah Shahrul Reezwan, nama baik tapi hati hitam legam… Mungkin budak hingusan ni sering didedahkan cerita-cerita fitnah… Kata orang bila selalu dengar cerita fitnah dan percayakannya, hati kita akan tertutup dari menerima kebenaran… Segala kebenaran didepan mata dikatanya penipuan dan lakonan…

Di bawah ini dalah kenyataan Shahrul Reezwan yang jelas menghina Almarhum Sultan Johor.

Di bawah ini gambar mangkuk hayun bernama Shahrul Reezwan. Dek kerana takut, profil dalam Facebooknya telah diubah dan segala perbualan yang lepas-lepas berkaitan penghinaannya terhadap Almarhum telah dipadamkan. Tau takut…

(Klik gambar untuk besarkan)

Selain Shahrul Reezwan, terdapat sorang lagi budak hingusan bernama Mohd Amzar, nama je sedap. Tapi perangai macam babi… Lihatlah kenyataan dikeluarkannya…

(Klik gambar untuk besarkan)

Kesimpulannya, mak bapak sekelian. Didiklah anak-anak anda dengan betul. Jangan biarkan anda merana di kemudian hari apabila anak-anak anda tidak lagi menghormati anda. Malah jangan menangis bila anda dibuang oleh anak-anak anda apabila tua nanti… Didiklah anak-anak anda supaya menghormati orang lain…

LAGI PENGHINAAN TERHADAP ALMARHUM SULTAN JOHOR

13 Komen


Selain budak hingusan Aduka Taruna, nampaknya ada lagi yang menghina Almarhum Sultan Johor. Dua orang anak gampang ini bukan berbangsa melayu, tetapi cina.

Memang perangai macam anjing!! Anjing pun tak nak berkawan dengan dua orang lahanat ni…

Ini adalah blog yang aku maksudkan tu…

Sultan Johor makes a fool of himself

Pemilik blog ini ialah anak gampang yang muka sialnya itu terpampang di bawah ini…Nama dia Earl Ku Wei Hoong… Tak tau lah asal dari jirat cina mana anak gampang ni…

Tapi ini adalah blog lahanat bernama Rakyat:

http://bumiputera.blogspot.com

Walaupun artikel tersebut ditulis pada tahun 2006, tetapi kenyataannya jelas menghina kedaulatan Almarhum. Dasar komunis tak sedar diri…

Selain lahanat di atas, ada seekor lagi anjing sial bernama Pierre Lim… Lihat gambar lahanat ni di bawah…

Kalo korang berminat nak maki cina komunis ni, dipersilakan attack akaun Facebook Pierre Lim

Di bawah ini adalah screenshot kenyataan Pierre Lim anjing komunis ni…

Selain tu terdapat beberapa lagi kenyataan menghina Almarhum Sultan di dalam Internet…
Termasuklah laman ini…

Sultan of Johor and The Death Sentence

Penulis laman ini hanya dikenali sebagai Goldenhub

LAGI BLOG HINA ALMARHUM SULTAN

Ini satu lagi blog yang menghina Almarhum Sultan Johor…
Sultan of Johor is Dead ! Bravo!

Apapun diharap pihak berkuasa segera memberkas penulis-penulis blog yang menghina Almarhum Sultan Johor seberapa segera tanpa mengira bangsa, agama dan fahaman politik…

Older Entries