Bob Lokman Dan Sandiwara Tak Sudah

1 Komen

Sandiwara Politik Bob Lokman

Ramai kalangan artis tanahair melenting dengan kenyataan Ostad Bob Lokman kononnya dunia hiburan tanahair yang dijilat, dipeluk dan diciumnya dulu adalah satu perkara yang jijik, hina, najis dan keji…

Jadi di sini eXception nak tanya kepada Bob Lokman, adakah selepas syok pegang-pegang Liza Abdullah dalam filem 4 Madu, Bob Lokman tak rasa jijik? Bob Lokman tak rasa najis??

Di bawah ini merupakan video ceramah Ostad Bob Lokman yang menghentam rakan-rakan artis yang sama-sama berlumur dengan lumpur dunia hiburan dulu…

Di bawah ini pula screenshot adegan pegang-pegang antara Bob Lokman dengan Liza Abdullah… Ada sesiapa kalangan pencacai Bob Lokman ni nak katakan gambar ni super impose? Korang saksikan sendiri filem 4 Madu… Bersepah dvd dia dijual kat kedai video…

Kepada Ostad Bob Lokman, di sini sekali lagi eXception beri cabaran supaya segala wang hasil dari dunia hiburan dulu, Ostad Bob Lokman sedekahkan sahaja ke ruah-rumah anak yatim. Segala harta benda yang Ostad Bob Lokman miliki sepanjang hidup sebagai artis dulu, jualkan sahaja… Lepas tu hasilnya disedekahkan ke rumah anak yatim…

Anwar yang cakapnya tak serupa bikin

3 Komen


PETALING JAYA – Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim kesal dengan sikap Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang memilih cara berpolitik menggunakan serangan secara peribadi.

Bagaimanapun Ahli Parlimen Permatang Pauh itu berkata, beliau tidak berhasrat untuk terjebak di dalam pertikaian peribadi dengan Muhyiddin sebaliknya akan berhujah dari sudut dasar sahaja.

“Ramai mahu saya serang balas (Muhyiddin). Tetapi saya rasa masih tidak perlu berbuat begitu untuk masa sekarang, saya akan menjelaskan isu-isu pokok yang perlu dijawab oleh mereka (Barisan Nasional),” katanya kepada media di ibu pejabat PKR di sini, semalam.

Anwar berkata, Muhyiddin semestinya mengetahui bahawa terdapat di kalangan mereka yang tidak selesa seterusnya menimbulkan perasaan marah sekiranya isu tersebut dimainkan.

Mengulas mengenai kenyataan Muhyiddin tersebut, Anwar berkata, pimpinan UMNO sengaja mencipta propaganda yang memanipulasi simbol-simbol tentang bangsa, agama dan raja dengan hasrat agar pemikiran rakyat kembali sempit dan mundur.

“Mereka telah mencuba puluhan kali sebelumnya. Usaha terbaru dengan menghebahkan isu pengkhianatan ini jelas menjadi petanda mereka kian terdesak.

“Kita mempunyai hujah-hujah yang jitu untuk menangani politik kebencian pimpinan UMNO yang memperolokkan simbol-simbol bangsa, agama dan raja semata-mata untuk mengekalkan kekuasaan dan menutup pekong rasuah, jenayah dan penyalahgunaan kuasa,” katanya.

Anwar berkata, pemimpin Pakatan Rakyat lain iaitu Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang (PR) bersetuju menjunjung prinsip-prinsip dasar yang termaktub di bawah Perlembagaan Persekutuan.

Dalam pada itu ketika ditanya mengapa isu tersebut digunakan ketika ini, Anwar berkata, UMNO sedang mengalami krisis sokongan rakyat selain mahu sokongan pada pilihan raya kecil Permatang Pasir.

Sehubungan itu katanya, kerajaan harus bertanggungjawab terhadap keselamatannya jika sesuatu terjadi ekoran tindakan pemimpin dan penyokong parti itu terus-menerus melabelkannya pengkhianat bangsa Melayu.

Dalam perkembangan lain, beliau berkata, isu desakan supaya Pas keluar dari PR tidak menjadi satu perkara yang besar kerana kenyataan tersebut dikeluar daripada Pemuda UMNO yang mahukan PR berpecah.

Anwar turut menafikan bahawa beliau telah membuat pertemuan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk membincangkan isu semasa sebagaimana yang disiarkan dalam sebuah blog.

Sumber: Sinar Harian

Aku menyampah betul dengan anak gampang sorang ni, kalau dia dengan geng-geng dia menyerang keperibadian pemimpin seperti memfitnah Datuk Seri Najib dengan mengatakan beliau pembunuh Altantuya serta memfitnah Dati Seri Rosmah Mansor… Ada dia ingat? Pergi mampus lah lu… Cakap tak serupa bikin. Lidah bercabang tiga… Setiap ceramah nko sedap-sedap nko bantai orang, ko fitnah orang ada ko sedar semua tu? Bila dah kena batang pungkok sendiri baru nak menggelupur?