Malaysia Selamat Dari Tsunami Disebabkan Mustajab Doa Pok Nik??

Waaaahhh!! Mustajab lagi ampuh ya doa Tok Garu?? Sampai Malaysia terselamat dilanda bencana tsunami disebabkan Tok Garu?? Macam-macam hal dengan cai-cai PAS yang berada di dalam ketaksuban yang melampau… Sampai hanya doa Tok Garu sorang sahaja dah cukup menghalang tsunami melanda Malaysia…

Ha ha ha ha ha… Tapi kira doa tu kurang mustajab laa… Sebab Sumatera pun tak dilanda bencana tsunami yang besar, cuma tsunami kecil sahaja yang berlaku… Adakah ini juga cai-cai PAS mahu dakwa berkat doa Tok Garu?? Ha ha ha ha ha… Jangan buat lawak antarabangsa kat sini… Aku rasa kalau rakyat Acheh dengar cerita ni, mahu diorang bantai gelak berguling-guling…

Kalo benar sungguh doa Tok Garu tu mustajab… eXception agak hairan… Kenapa sampai sekarang doa pecah perut terhadap Najib langsung tak memberi kesan?? Pelik yaa?? Kata doa Tok Garu ni berkat… Berkat la sangat… Jika mustajab… Kenapa doa mintak turun bala kat Najib tak memberikan kesan?? Ha ha ha ha ha!! Toksah la nak temberang… Apa lagi nak mendewa-dewakan Tok Garu korang tu…

Jika doa Tok Garu mustajab kena tak leh halang bencana banjir melanda Kelantan??

Atau Tok Garu nak pusing cerita yang UMNO lepaskan air dari empangan sampai Kelantan banjir pulak?? Ha ha ha ha ha ha!! Sudah-sudah la tu… Korang cerita la sampai Tok Garu ‘diangkat ke langit’ sekalipun rakyat sudah tak percaya… Hanya pentaksub sahaja percaya… Walaupun hakikatnya Tok Garu cuma naik kapal terbang, itupun dipusing cerita kunun Tok Garu diangkat ke langit… Ha ha ha ha ha!!

Advertisements