Kamus Hidup Puak PAS Jilid Ke 11456

Tinggalkan komen

Kamus Hidup Puak PAS Jilid Ke 11456

Berikut adalah antara kandungan Kamus Hidup Puak PAS Jilid Ke 11456 yang telah dikeluarkan oleh Mushitool HamPAS, iaitu Mahagaru Nicky Ajis. Semua kandungan kamus telah diluluskan oleh beliau untuk disebarkan di kalangan penganut PAS untuk menjadi pedoman mereka…

HALAL – Perkara yang halal bagi PAS lakukan tetapi HARAM bagi orang lain lakukan. Termasuklah zina.

HARAM – Perkara yang HARAM di sisi ISLAM tetapi HALAL di sisi PAS.

FITNAH – Sebarang berita dari media arus perdana adalah 100% fitnah, kecuali berita tersebut dari Harakah, Malaysiakini dan lain-lain akhbar yang menyokong PR walaupun beria yang disampaikan sangat JELAS FITNAH…

ISLAM – Hanya penganut PAS sahaja LAYAK digelar ISLAM. Tidak kepada orang lain selain yang berada di dalam PR.

SYURGA – Jaminan syurga hanya khusus untuk penganut PAS yang diberi jaminan 100% oleh Mahagaru Nicky Ajis walaupun amal makruf tunggang-langgang. Selain penganut PAS dan PR, anda akan ke NERAKA.

ULAMAK – Semua ostad-ostad PAS (temasuk ostad-ostad celup) yang memakai kopiah, serban dilantik secara automatik sebagai ULAMAK walaupun tidak ada kelulusan Al-Azhar mahupun tidak ada tauliah. Cukup sekadar pandai berceramah dan menghentam UMNO dan pandai tafsir ayat Al-Quran sikit-sikit serta pandai memaki hamun.

KAFIR – Layak dilabelkan kepada ahli UMNO… Ahli DAP dan PR yang bukan beragama ISLAM bukan kafir. Walaupun mereka jelas KAFIR.

LIWAT – Bagi PAS mendatangi isteri melalui jalan belakang bukanlah dikategorikan liwat.

RASUAH – Segala apa pemberian kerajaan BN atau UMNO kepada rakyat disifatkan sebagai RASUAH. Termasuklah pemberian BR1M walaupun ada antara ostad-ostad PAS antara yang awal hantar borang.

SEDEKAH – Segala apa pemberian PAS tak kira wang tunai, beras dan macam-macam lagi tak kira waktu samaada pada waktu pilihanraya atau tidak, dikategorikan sebagai SEDEKAH.

KEBENARAN – Segala apa yang disampaikan oleh ostad-ostad PAS serta kitab PAS, iaitu HARAKAH adalah satu KEBENARAN, tak kira ianya sengaja direka-reka atau berunsur fitnah. Segala apa kebenaran yang disampaikan oleh Kerajaan Barisan Nasional adalah jelas bohong dan tak boleh dipercayai.

TIDAK SENONOH – Segala apa kelakuan mereka di dalam PAS yang tidak menyokong perjuangan PAS dilabelkan sebagai TIDAK SENONOH. Walaupun begitu perbuatan liwat yang dilakukan oleh Anwar TIDAK PULA dilabelkan sebagai TIDAK SENONOH.

JIHAD – Segala apa yang dilakukan untuk menentang Kerajaan Barisan Nasional disifatkan sebagai jihad kerana BN menolak HUDUD, walaupun DAP dan PKR juga terang-terangan menolak HUDUD.

NYANYIAN – HARAM bagi artis-artis wanita menyanyi kerana suara wanita adalah aurat. Tetapi HALAL bagi muslimah PAS menyanyi kerana ianya disifatkan sebagai jihad.

DEMONSTRASI – Segala bentuk demonstrasi yang dilakukan oleh PAS dan PR tak kira lah demonstrasi menyokong kebebasan seksual (LBGT) adalah satu JIHAD. PAS menyokong hak kebebasan seksual walaupun jelas di dalam Al-Quran ianya adalah HARAM DI SISI ISLAM.

Al-QURAN – Kitab yang dipergunakan oleh ostad-ostad PAS untuk menguntungkan diri mereka.

BUKU JINGGA – Kitab yang juga digunakan sebagai rujukan oleh ostad-ostad PAS yang bakal menggantikan Al-Quran suatu hari nanti.

WANG RAKYAT – Segala apa jenis duit cukai, duit kutipan derma, tabung kebajikan, duit koperasi dan duit zakat adalah kepunyaan PAKATAN RAKYAT. Maka tak hairanlah duit Tabung Memali mereka ambil. Duit KOHILAL (Koperasi Al-Hilal) juga mereka ambil. Malah duit zakat pun mereka teringin jugak.

KEADILAN – Hanya keadilan bagi mereka yang memihak dan menguntungkan kepada PAS dan PR sahaja yang akan ditegakkan. Mereka yang tidak memihak serta menguntungkan PAS dan PR. Tidak layak mendapat keadilan.

SURUHANJAYA PILIHANRAYA – SPR dianggap berat sebelah dan banyak memihak kepada BN walaupun Pulau Pinang, Kedah, Kelantan dan Selangor jatuh ke tangan mereka dalam PRU yang lepas.

WARGANEGARA – Bagi mereka yang mempunyai kad pengenalan kod 71 di tengah-tengah dianggap sebagai warganegara asing sekiranya menyokong Barisan Nasional. Jika menyokong PAS dan PR akan dianggap sebahagian dari warganegara.


Inilah antara kandungan kamus yang eXception siarkan… Nak tengok lebih banyak, korang kena la beli. Kamus setebal 93974 muka surat ini takkan boleh didapati di kedai-kedai majalah atau kedai mamak berhampiran hatta kedai buku sekalipun. Kat mana-mana pun tak dijual kamus ni… Ha ha ha ha ha sebab ianya ada di dalam jiwa puak-puak PAS.

Advertisements

APA SEJARAH PERJUANGAN KELANTAN SELAIN TOK JANGGUT ?

Tinggalkan komen

APA SEJARAH PERJUANGAN KELANTAN SELAIN TOK JANGGUT ?

oleh blogger Jebat Berkokok

Semasa aku berada di celah celah para penyokong PAS untuk proses penamaan calon pilihanraya kecil Manek Urai semalam, aku dapati hampir semua penyokong PAS yang hadir adalah orang orang Kelantan.

Mungkin orang PAS akan tersenyum dengan apa yang aku tulis ini kerana tentunya mereka akan berkata sudah barang pasti keadaan ini berlaku kerana ianya pilihanraya kecil untuk Dewan Undangan Negeri Kelantan.

Aku pun sedar keadaan ini tetapi keadaan ini terjadi juga di mana mana negeri di dalam Malaysia di mana setiap kali ada pilihanraya kecil yang melibatkan PAS, segerombolan orang orang Kelantan akan tentunya memenuhi kawasan tersebut.

Yang menariknya, orang yang sudah berangan angan untuk masuk syurga ini mempunyai mulut yang macam celaka dan macam bontot ayam. Agaknya sudah ditakdirkan agar aku memasuki pusat penamaan calon melalui pintu masuk yang disediakan untuk penyokong PAS dan semasa itulah aku dapati bagaimana 5 orang penyokong Barisan Nasional yang juga telah tersilap jalan dengan melalui pintu masuk PAS, golongan ahli syurga walaupun muka hitam dan kelabu tiada sinar jernih.

Macam ni ke muka ahli syurga? Dalam keadaan 5 orang pemuda Barisan Nasional yang tesilap jalan itu, masih jelas di telinga aku bagaimana orang orang PAS menghina dan mencerca pemuda Barisan Nasional tersebut. Mereka mengata bahawa baju yang berlambangkan Barisan Nasional yang di pakai oleh pemuda pemuda tersebut sebagai najis dan tambah menyedihkan apabila salah seorang pemuda Barisan Nasional yang memakai kopiah telah dijerit dengan kata kata kesat dan dituduh sebagai tidak layak untuk memakai kopiah.

Wah, betul punya tinggi cita cita penyokong penyokong gila PAS ini seolah olah telah berada di dalam syurga. Macamlah dia orang sahaja yang layak untuk memakai kopiah. Apakah kain kafan untuk orang orang PAS akan berwarna hijau dan tidak berwarna putih seperti orang orang lain?

Tiba masa Tian Chua hadir, penyokong penyokong PAS memberikan takbir seolah olah Tian Chua pun telah menjadi ahli syurga walaupun tidak disunatkan dan tidak pernah mengucap dua kalimah syahadah. Tapi mungkin aku terlupa, suatu syurga khusus telah disediakan oleh Nik Aziz untuk penyokong penyokong PAS tetapi soalnya syurga apa?

Syurga untuk orang orang Islam Kelantan atau syurga untuk orang yang mukanya hitam seperti bontot kuali? Kedua duanya boleh kerana PAS ini gagah di Kelantan hanya kerana Nik Aziz ini orang Kelantan. Apakah PAS akan kuat seperti ini sekiranya Nik Aziz orang Johor? Sendiri mau ingat.

Tapi apa nak dihairankan kerana dalam sejarah Tanah Melayu nama Kelantan akan tercicir dari segi perjuangan.Hanya nama Tok Janggut yang biasa kedengaran. Yang menjadi sejarah di dalam Kelantan ini apabila Jepun menjadikan tempat mendarat tenteranya di Pantai Sabak.

Mana pergi orang orang Kelantan yang tampak seperti gagah tetapi amat mudah di tawan seperti mana si alim kucing Nik Aziz mudah menawan mereka. Nampaknya PAS akan terus mencipta sejarah di Kelantan apabila penyokong penyokong PAS akan dikafankan dengan kain kafan berwarna sejarah.

Itulah PAS di Kelantan yang terdesak untuk mencipta sejarah sebelum ditinggalkan kerana tidak mempunyai apa apa sumbangan pada Tanah Melayu. Soalnya Melayukah PAS??

Tenang dan waraslah Melayu!!

Petikan dari blog: byPASs

Begitulah hakikatnya gelagat penyokong PAS. Mereka anggap mereka dah dapat jaminan masuk syurga. Rasulullah pun tak pernah mencemuh musuhnya sebegitu sekali, malah dilayan dengan sopan. Apapun tahniah kepada Tian Chua, kerana anda tak perlu memeluk Islam, tak perlu mengucap dua kalimah syahadah, tak perlu solat 5 waktu, tak perlu berpuasa dan tak perlu melakukan amal dan ibadat yang diperintahkan kepada Allah kepada umat Islam, kerana anda mendapat jaminan syurga oleh PAS. Nau’zubillah…