Google Takut Dengan Artikel Konspirasi Yahudi??

Tinggalkan komen

Pendedahan Konspirasi Yahudi Bikin Google Goyang??

Sudah masuk 3 hari blog aku ni menghadapi masalah kununnya mengandungi unsur lucah… Kah kah kah kah… Yang aku pelik apa pasal blog aku sorang je yang kena?? Apsal blog-blog yang lain yang menyiarkan video lucah Anwar tak kena?

Puas dah aku dok report kat technical support… Dia buat aku macam bola, sepak sana… sepak sini… Tapi jawapan tetap tipikal… Bot Google detect unsur lucah dalam blog aku? Aku dah edit balik artikel lama… Aku dah buang mana-mana gambar yang agak panas termasuk gambar totey basah Nuar tu… Pun masih sama… Takde perubahan…

Adakah disebabkan Google goyang dengan artikel Konspirasi Yahudi yang aku tulis sebelum ni??

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 1

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 2

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 3

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 5

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 6

Maka disebabkan itu blog aku kena mark??

Nak aku buang artikel kat atas tu?? SORIIII NAIK LORI LAAAA!!

Advertisements

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 6

1 Komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 5

Sambungan dari Bahagian 5…

14) Dalam sejarah kemanusiaan di dunia ini, semua manusia boleh menerima kata-kata manis. Mereka sebenarnya hanya berpuas hati dengan lakonan atau kepura-puraan sahaja. Jarang sekali mereka membangkitkan dan menuntut di khalayak ramai bagi memastikan semua janji diikuti dengan perlaksanaan. Oleh itu kita perlu menubuhkan institusi yang pakar dalam hal ‘lakonan’ yang memberi pembohongan kepada orang ramai. (Protokol 5 nombor 7)


Antara janji-janji manis Pakatan Rakyat semasa Pilihanraya. Adakah semuanya ditunaikan??


Pakatan Rakyat berjanji mahu memberikan pendidikan percuma apabila mentadbir Malaysia, tetapi mengapa yuran PASTI masih dikenakan? Kenapa tak bagi percuma??


Orang bodoh sentiasa melupakan apa yang dilakukannya dulu…


ISA dimansuhkan oleh Kerajaan Persekutuan. Tol Batu 3, Shah Alam, tol Sg Rasau masih belum dimansuhkan. Air dikata percuma, tetapi rakyat tetap kena bayar bil air.


Gaji minimum RM 1500 di Selangor?? Mana ada!! Janji sahaja!!

TAMAT…

Setakat di sini sahaja pendedahan protokol-protokol Yahudi dan perlaksanaannya di Malaysia… Selanjutnya korang boleh beli buku di bawah…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 5

Tinggalkan komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 5

Sambungan dari Bahagian 4…

12) Ketika rakyat sesebuah negara menyanjungi raja-raja mereka yang berkuasa sebagai pendokong amanah, kita (orang Yahudi) menyemai dalam fikiran, mereka juga perlu memperjuangkan hak mereka. Ketika itu mereka lihat fungsi pemerintah (raja-raja) hanyalah seorang manusia biasa. Fungsi yang sebelum ini kelihatan suci mula dipertikai oleh rakyat. Pada masa yang sama, kita (orang Yahudi) tipiskan kepercayaan mereka terhadap agama mereka dan keganasan mula berleluasa seterusnya merebak ke jalan-jalan raya. (Protokol 5 nombor 2)


Penganjuran demonstrasi jalanan Bersih 3.0 berjaya melaksanakan agenda tersembunyi Yahudi

13) Par me reges regnant. ‘Raja hanya boleh memerintah dengan kuasa yang aku (orang Yahudi) berikan’. Nabi kita (mungkin dimaksudkan Nabi Daud/Nabi Musa) menyatakan kita (orang Yahudi) adalah umat terpilih bagi memerintah dunia. Tuhan menganugerahi kita dengan kebijaksanaan yang kita perlukan bagi menjalankan tugas itu. Walaupun para cendekiawan dari pihak lain (bukan Yahudi) menentang kita, namun kedudukan mereka adalah muda berbanding kita yang lama bertapak. Perjuangan menentang golongan ini (bukan Yahudi) bertukar menjadi begitu kejam dan ganas yang belum pernah disaksikan seluruh dunia.


Kafir laknat terang-terangan mendoakan kematian YDP Agong


Gambar YDP Agong dikoyak dan dipijak-pijak semasa BERSIH 3.0


Aduka Taruna menghina Almarhum Sultan Johor

Kebijaksanaan daripada kalangan mereka (bukan Yahudi) mungkin tiba agak lewat dan momentum pergerakan kita berjalan lancar sejak sekian lama dan emas yang menjadi tunjang kekuatan sesebuah negara berada di dalam genggaman kita.


Selain UMNO, Perkasa juga antara NGO yang berdiri teguh mendaulatkan Raja-Raja Melayu

Ilmu ekonomi dan politik yang dicipta oleh kumpulan bijak pandai terdahulu memberi kelebihan tidak ternilai kepada kita sebagai kumpulan yang menguasai modal kekayaan sebenar. (Protokol 5 nombor 5)

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

1 Komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 4

Sambungan dari Bahagian 3…

11) Setiap negara melalui beberapa peringkat perubahan. Peringkat pertama adalah tempoh awal pembentukan negara.


Malaysia mencapai kemerdekaan pada 31 Ogos 1957

Kemudian menyaksikan keganasan berleluasa di seluruh pelusuk negara…


Peristiwa 13 Mei kemudian tercetus pada tahun 1969

Peringkat kedua adalah lanjutan daripada keadaan itu di mana keadaan kacau-bilau yang tidak dapat dielakkan yang kemudian berjaya melahirkan pemerintah kuku besi yang sebenarnya dikuasai tangan-tangan ghaib yang menggerakkan segala bentuk individu dan ejen.


Bakal pemerintah kuku besi, apabila agenda Yahudi berjaya di Malaysia


Penganjuran Bersih 1.0, Bersih 2.0 dan Bersih 3.0 tak lain tak bukan adalah bagi menjayakan agenda Yahudi di atas.

Siapakah yang mampu dan cukup kuat bagi menghapus dan mengalahkan tangan-tangan ghaib ini? Inilah kuasa sebenar yang kita (Yahudi) miliki. Orang bukan Yahudi bertindak sebagai penyamar kepada kita dan juga jentera yang membantu mencapai matlamat ini. Akan tetapi modus operandi rancangan kita akan terus kekal misteri tanpa disedari sesiapapun… (Protokol 4 nombor 1)

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 3

Tinggalkan komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 3

Sambungan dari Bahagian 2…

10) Perkataan ‘kebebasan’ menyebabkan masyarakat bangun membangun segala bentuk kuasa atau pemerintahan. Malah mereka sanggup menentang Tuhan mereka dan norma-norma kemanusiaan semulajadi. Oleh sebab itu apabila kita orang-orang Yahudi berkuasa kita perlu memadamkan perkataan ini dari kamus kehidupan. Ini kerana ia menjadi teras mencetuskan kuasa yang cukup ganas sekumpulan haiwan buas yang dahagakan darah. (Protokol 3 nombor 15)


Penganjuran Seksualiti Merdeka merupakan salah satu agenda menuntut ‘kebebasan’ oleh Yahudi


Ambiga S, merupakan penganjur Seksualiti Merdeka


Anwar juga tidak ketinggalan mempertahankan Seksualiti Merdeka


Inilah yang mereka (orang Yahudi) mahu kita perjuangkan sebenarnya…


Mengecewakan bapa… Anak Tun Dr Mahathir, Marina… Antara yang kuat menyokong Seksualiti Merdeka… Bapa penentang agenda Yahudi… Anak pula dijangkiti agenda ini… Kasihan Tun Dr M…

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 2

Tinggalkan komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 2

Sambungan dari Bahagian 1…

6) Cengkaman kemiskinan yang membelenggu manusia sejagat lebih teruk daripada belenggu perhambaan dan masalah tuan tanah. Golongan pekerja, kekal dengan keadaan mereka. Mereka diberi upah yang hanya dapat menampung keperluan mengisi perut dan menerima sedikit saguhati kerana menyokong kehendak dan agenda kita (orang Yahudi). (Protokol 3 nombor 4)


Demi menjayakan agenda Yahudi, ada pemimpin Islam yang sanggup menaja peserta demonstrasi Bersih 3.0

7) Kita (orang Yahudi) hadir sebagai penyelamat golongan pekerja daripada belenggu ini apabila kita menyarankan kepada mereka supaya menyertai perjuangan kita dalam pelbagai gerakan, parti dan bentuk perjuangan idealogi sosialis, anarki dan komunis. Golongan aristokrat yang selesa dengan undang-undang yang memberi kemewahan dan sokongan kepada golongan pekerja, mahu melihat mereka hidup sihat dan kuat. Kita (orang Yahudi) tentang, kita (orang Yahudi) musnahkan dan bunuh terus golongan bukan Yahudi. Kita terus berkuasa dengan mengekalkan tahap kekurangan makanan yang kronik dan keadaan fizikal yang lemah pekerja kerana hanya dalam keadaan ini mereka kekal sebagai hamba kita dan tidak mampu memberikan tentangan. Kebuluran mewujudkan suasana yang lebih tepat bagi menguasai golongan pekerja berbanding dengan apa yang dilakukan oleh golongan aristokrat terhadap pekerja mereka. (Protokol 3 nombor 5)


Golongan kaum kiasu di Malaysia menguasai sektor pemborongan dan peruncitan membolehkan mereka menaikkan harga sesuka hati. Apabila kerajaan memperkenalkan KR1M mereka cuba memboikot KR1M kerana harga barangan KR1M jauh lebih murah dari apa yang mereka jual. Sebolehnya mereka mahu rakyat membeli barangan mereka biar pada harga yang tinggi sekalipun.

8) Berteraskan kehendak dan rasa tidak puas hati, iri hati dan kebencian yang menebal, kita (orang Yahudi) menggerakkan para pengganas serta perusuh. Tangan mereka yang menghapuskan semua halangan dan ranjau penghalang kita (orang Yahudi). (Protokol 3 nombor 6)

9) Golongan perusuh ini nanti yang mebantu kita (orang Yahudi) meleburkan segenap halangan. Apabila tiba masanya, kita (orang Yahudi) dimahkotakan sebagai Pemerintah Dunia. (Protokol 3 nombor 7)


Penganjuran demonstrasi jalanan Bersih 3.0 berjaya melaksanakan agenda tersembunyi Yahudi

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 1

3 Komen

Protokol-Protokol Yahudi & Agenda Mereka Di Malaysia – Bahagian 1

Apakah itu Protokol Yahudi??

Protokol Yahudi ialah agenda-agenda yangt telah disusun bagi menjayakan sebuah negara Yahudi yang telah mereka usahakan sejak berkurun lama. Ianya dihasilkan dan disunting oleh para cendekiawan Yahudi. Protokol ini boleh dikatakan sebagai guideline atau panduan kepada Yahudi dalam menghancurkan negara yang disasarkan mereka bagi memastikan matlamat mereka tercapai… Di bawah adalah antara protokol-protokol Yahudi yang eXception senaraikan mengikut kaitan dengan apa yang berlaku di Malaysia ketika ini…

1) Ramai manusia yang mempunyai cetusan perasaan yang lemah berbanding yang mempunyai cetusan perasaan yang hebat. Jadi, cara terbaik bagi menguruskan mereka adalah melalui keganasan atau kekacauan, bukannya melalui perbincangan akademik. Semua manusia bercita-cita mahu berkuasa. Semua orang mahu menjadi diktator jika mereka berpeluang dan jarang sekali manusia yang bersedia berkorban segalanya demi kebajikan mereka sendiri melainkan memerlukan orang lain berkorban bagi mereka. (petikan dari Protokol 1 nombor 2)


Bersih 3.0 adalah antara rancangan Yahudi menguasai Malaysia

2) Kebebasan politik hanyalah satu idea, bukan satu kebenaran. Idea ini perlu digunakan oleh seseorang apabila perlu bagi menarik orang menghancurkan pihak yang sedang memegang tampuk kuasa. Tugas ini menjadi lebih mudah diserap dengan idea kebebasan yang dipanggil liberalisasi. Disebabkan oleh keberkesanan itu, mereka menyerahkan sebahagian daripada kuasa mereka. Lalu kejayaan yang dibawa oleh teori ini mula terserlah. Kelemahan kepimpinan kerajaan secara semulajadi didedahkan oleh kuasa baru. Dalam keadaan itu, kerajaan yang ada pasti mula hilang arah dan menjadi seperti orang buta yang tidak dapat berjalan tanpa bimbingan. Ketika itu, peluang menguasai kerajaan lama yang sudah dilemahkan oleh fahaman liberalisme. (petikan dari Protokol 1 nombor 4)


Fahaman liberalisme meresap di IPT. Pelajar mula menuntut kebebasan berpolitik.

3) Usah peduli apabila sesebuah negara menjadi lemah akibat perbalahan dalaman atau pertelingkahan yang mengakibatkan ianya dikuasai oleh pihak luar. Walau apa jua keadaannya, mereka pasti kalah dan tidak mampu bangun kerana negara sebegini berada dalam kekuasaan kita (Yahudi). (petikan dari Protokol 1 nombor 6)


Game plan Yahudi ialah menjadikan Malaysia huru-hara dengan penganjuran Bersih 3.0

4) Setiap keputusan atau resolusi orang ramai bergantung kepada ruang atau pendapat majoriti. Akibat kejahilan tentang selok-belok politik, mereka mengemukakan sesetengah resolusi karut yang membawa keadaan kacau bilau ke dalam pentadbiran. (petikan dari Protokol 1 nombor 8)


Pakatan Rakyat telah memenangi 5 negeri dalam PRU 12. Itupun masih mengatakan SPR berat sebelah. Inilah salah satu contoh resolusi karut.

5) Politik sama sekali tidak mempunyai persamaan dengan moral. Pemimpin bermoral adalah pemimpin yang lemah dan kurang mahir. Pemimpin sebegini menyebabkan keadaan tidak stabil dalam pentadbirannya. Orang yang mahu menjadi pemim[in perlu memiliki sifat yang licik dan pandai meyakinkan orang lain. Mempunyai ciri-ciri cinta negara yang hebat seperti jujur dan ikhlas adalah lakonan dalam politik. Ini kerana, ia mampu menjatuhkan para pemimpin daripada tampuk pemerintahan lebih berkesan daripada musuh yang terkuat. Ada di kalangan kerajaan bukan Yahudi yang memiliki kualiti ini tetapi kita tidak boleh menuruti jejak langkah mereka. (petikan dari Protokol 1 nombor 9)


Pemimpin yang tidak bermoral seperti ini masih mendapat tempat di hati rakyat. Mengapa?


Kebijaksanaan pemimpin ini berbicara dan pandai berlakon menjadi penarik. Soal moral, dihumban sahaja ke dalam tong sampah.

BERSAMBUNG…

Rujukan: Agenda Yahudi Menakluki Dunia