Panas!! Anwar Nak Saman Datuk Eskay!??

Tinggalkan komen

Anwar Bakal Failkan Saman Terhadap Datuk Eskay?

Blogger Papa Gomo menerima sms ini dari rakan media yang mana mendakwa ianya dihantar oleh Ibu Pejabat PKR sendiri…

“Salam tuan puan rakan media sekalian, kami menjemput untuk membuat liputan media pada 20 Jun Rabu ini di Mahkamah jalan Duta. D.S.A.I. akan menfailkan saman keatas Trio Dato T dalang video lucah yang dikaitkan dengan D.S.A.I. Pohon diwar warkan liputan ini. Tq.”

Setelah sekian lama menanti, akhirnya Anwar bakal memfailkan saman terhadap sahabatnya yang dia pura-pura tidak mengenalinya, iaitu Datuk Eskay…

Siapa tak kenal Datuk Eskay, member rapat Anwar yang menggemparkan dengan pendedahan video skandal seks Anwar dengan China Doll…

Seperti biasa Anwar menafikan dirinya di dalam video tersebut malah menafikan dia mengenali Datuk Eskay… Sedangkan gambar di bawah boleh MENCERITAKAN SEGALANAYA…

Malah Anwar sendiri gagal melakukan apa yang sudah Datuk Eskay lakukan iaitu bersumpah laknat…. Mengapa?? Takutkah Anwar dengan laknat Allah di dunia?? Mengapa takut laknat di dunia?? Sedangkan laknat di akhirat CUKUP PEDIH!!

Adakah saman ini akan menerima nasib yang sama dengan saman Anwar terhadap Datuk Nalla yang difailkan bulan Mac yang lalu yang mana ditarik balik kemudiannya??

Adakah ini SATU LAGI SANDIWARA ANWAR menjelang PRU 13 nanti demi meraih semula sokongan pencacai Pakatan Anak Haram Jadah?? Jika mahu saman, sila saman dengan secara serius… Bukan main acah-acah… Kejap saman… kejap tarik balik… Macam PONDAN!!

Sumber: BREAKING NEWS – Anwar Ibrahim Failkan Saman Keatas Dato Eskay.

Advertisements

Pencacai PR Kecut Telur… Sivaji The Boss Cool Jer… Apa Kes?

Tinggalkan komen

Pencacai Pakatan Anak Haram Jadah Serang Ceramah Zulkifli Noordin

Buletin Utama merupakan saluran berita yang paling digeruni oleh Pakatan Rakyat dek kerana banyak menelanjangkan kepincangan parti tersebut serta kecelaruan pemimpin mereka. Malam tadi Buletin Utama menyiarkan insiden serangan semasa Zulkifli Noordin sedang memberi ceramah mengenai pendedahan fitnah Anwar terhadap Najib…

Rupa-rupanya pencacai pakatan anak haram ni kecut telur, bila Zulkifli Noordin berterusan menelanjangkan sivaji the boss mereka iaitu Anwar dalam siri ceramahnya… Mengapa mereka harus kecut telur, sedangkan Sivaji The Boss pujaan mereka tetap cool…

eXception juga hairan yang teramat sangat. Mengapa Anwar tetap cool dan steady walaupun Zulkifli Noordin membogelkannya dalam ceramah? Setelah disiasat… Inilah rahsia Anwar yang tidak ‘KECUT TELUR’ apabila konspirasinya dalam merencanakan fitnah terhadap Datuk Seri Najib dibongkar…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Rahsia Anwar tidak kecut telur... telurnya panjang dan lambat mengecut...

Rahsia Anwar tidak mudah ‘KECUT TELUR’ adalah kerana ‘TELURNYA PANJANG’ dan lambat ‘MENGECUT’

Hangit!! Benarkah UMNO Yang Mulakan Trend Politik Lucah Di Malaysia??

1 Komen

Membongkar Sejarah Bermulanya Trend Politik Lucah Di Malaysia

Ramai kalangan pencacai-pencacai Pakatan Anak Haram Jadah dok bising setiap kali blogger pro UMNO/BN menyiarkan skandal pemimpin mereka… Tidak kiralah main dengan pelacur atau main dengan bini orang… Mereka akan melabelkan UMNO sebagai parti lucah… Walhal yang melakukan kelucahan melampau tidak pula dilabelkan sebagai LUCAH?? Ini sikap double standard pencacai Pakatan Anak Haram Jadah yang kerjanya dok menyalak maca anjing gila…

Mereka akan memusingkan cerita bermacam-macam… Tetapi semuanya pasti akan menyalahkan UMNO… Isk isk isk isk… Apa bebal benar korang ni?? Memang korang dilahirkan bodoh ke?? Pemimpin korang dok sedap-sedap melakukan maksiat… UMNO pulak dipersalahkan… Peliknya, pemimpin yang MELAKUKAN MAKSIAT… disanjung-sanjung… Orang yang mendedahkan kemaksiatan dan kemungkaran dicerca… dihina…

Jika hendak direkod kemaksiatan pemimpin Pakatan Anak Haram Jadah… Memang ramai terlibat… Eli Wong, Anwar, Badrul Amin, Mat Sabu dan paling terbaru ialah Azmin…

Bagaimanapun hakikatnya pendedahan skandal seks sebenarnya dimulakan sebelum skandal seks dan liwat Anwar tersebar lagi… Malah sebelum skandal seks CSL lagi…

Hakikatnya, bukan blogger UMNO/BN yang mulakan…

Siapakah yang memulakan trend politik ini DULU??

Sila baca artikel ini: Wajib Baca! Dokumen Sejarah Bukti Siapa Mulakan Trend Politik Lucah Di Malaysia.

Nota: Pemimpin Pakatan Anak Haram Jadah yang melakukan kelucahan… UMNO pulak yang terkena getah… Macam kimaxs perangai korang yaa??

Benarkah Mereka Ini Semua SB Dalam Bersih 3.0??

6 Komen

Anjing Pakatan Anak Haram Jadah Dakwa Mereka Semua Ini Adalah Polis Dari Cawangan Khas?? What A Joke!!

Anjing-anjing Pakatan Anak Haram Jadah mendakwa demonstran di bawah ini adalah ORANG YANG SAMA dengan individu yang memakai seragam Polis dan mengesyaki mereka adalah undercover dari Special Branch… What a joke… LOL!!

Jadi…. Jika korang kalangan anjing-anjing Pakatan Anak Haram Jadah mengakui mereka adalah orang yang sama hanya perpandukan keseirasan… Maka mengapa korang ragu-ragu untuk MENGAKU BAHAWA PELAKU DI BAWAH ADALAH INDIVIDU YANG SAMA DENGAN INDIVIDU…

INI….!!!

Panas!! Laporan Sulit Video Seks Anwar Dibocorkan!!

3 Komen

Laporan Sulit Video Seks Anwar Dibocorkan Oleh Pakar Luar Negara??


LAPORAN PENILAIAN VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM


(A) Penilaian secara Teknikal:

1-   Tarikh video dirakamkan adalah pada 21-02-2011.

2-   Waktu ianya mula dirakamkan – bermula pada 22:23 bersamaan 10.23 malam.

3-   Waktu ianya selesai dirakamkan adalah pada 22:45 bersamaan 10.45 malam.

4-   Saiz Fail yang dirakamkan adalah – hanya 6.5MB

5-   Dipercayai kamera yang digunakan untuk merakam aksi dalam video ini adalah
dari jenis “web camera”.

6-   Ini adalah disebabkan ianya mempunyai bukaan ruang rakaman 18mm-34mm.

7-   Selain itu kejelasan gambar hanya boleh dibandingkan secara pemerhatian
100% mode pada tahap 54Kbps (Kilobits per second).

8-   “Kbps” (Kilobits per second) adalah suatu indeks dan sistem untuk mengukur
kelajuan rakaman serta kualiti atau resolusi sesuatu gambar dan video.

 

"K" is expressed in binary bits as "01001011." In traditional usage, 1,024
bits of data equals a kilobit, while 1,024 bytes equals a kilobyte. Kbps
always refers to kilobits, while the designation of KB/sec refers to
kilobytes.
1024 bits = 1 kilobit
1024 bytes = 1 kilobyte = 8 kilobits
1024 kilobytes = 1 megabyte = 8,192 kilobits
· Written By: R. Kayne
· Edited By: Niki Foster
· Copyright Protected:
2003-2012 Conjecture Corporation


Kanta atau lensa kamera

 


Gambar 1 – Video dinilai pada saiz pemerhatian 100% dan FLV 54Kbps

 


Gambar 2 – Perbandingan kanta (lens) yang digunakan pada ‘Webcam’

9. Dari segi penggunaan kanta atau lensa kamera, kita dapat lihat dengan jelas
perbandingan bentuk ruang lensa yang digunakan. Parameter saiz ruang kanta
adalah didalam lingkungan 18mm hingga 34mm.

10. Ini dapat dilihat dengan jelas pada lekok seperti dalam gambar rajah di atas.

11. Perkaitan huraian teknikal ini sekaligus menyangkal bahawa sebelum ini
terdapat kenyataan bahawa saiz badan di bahagian perut adalah tidak sama. Jika
mengikut penilaian teknikal ianya pasti akan berlaku sedikit “distortion” atau
lengkung pada paparan gambar kerana kesan daripada penggunaan kanta atau lensa
kamera. Atas dasar itu, penelitian terperinci telah dilakukkan dan menunjukkan
persamaan yang jelas antara individu di dalam video ini dan rupa paras fizikal
Dato’ Seri Anuar Ibrahim adalah dua individu yang sama.

12. Percanggahan pendapat yang menyatakan bahawa saiz perut Anwar Ibrahim tidak
sama, sepatutnya tidak timbul dan sememangnya ianya merupakan Anwar Ibrahim.
Berikut dilampirkan imej-imej yang menunjukkan bahawa individu yang dinyatakan
dalam video in dan Dato’ Seri Anuar Ibrahim adalah dua individu yang sama.

 


Gambar 3: Imej yang menunjukkan persamaan yang sangat jelas kedua-dua rupa.
Penilaian imej ini dijalankan berdasarkan perbandingan dari pandangan sisi serta
cara belahan rambut yang sama.

 


Gambar 4: Imej ini juga menunjukkan pandangan sisi. Gaya potongan rambut yang
sama serta rangka bentuk muka yang sangat serupa dapat dilihat di sini.

 


Gambar 5: Imej ini menunjukkan keluasan dahi Anwar Ibrahim. Selain itu,
komposisi, ruang lekuk pada pipi, serta sudut pandangan Anwar Ibrahim juga sama
dalm gambar ini.

 


Gambar 6: Persaman iras muka serta ekspressi yang sama dapat

dilihat dengan jelas pada imej ini.

 


Gambar 7: Persamaan dari aspek perut yang menonjol ke

depan secara perbandingan asas adalah sama.

 


Gambar 8: Iras muka yang sememangnya merupakan Anwar Ibrahim

 


Gambar 9 : Rangka muka serta bentuk badan yang sememangnya adalah Anwar Ibrahim
dapat dilihat dengan jelas dalam imej ini.

 


Gambar 10 : Rangka muka serta bentuk badan yang sememangnya adalah Anwar Ibrahim
dapat dilihat dengan jelas dalam imej ini. Kali ini imej ini dirakamkan pada
jarak pandangan yang sedikit jauh bagi memudahkan penilaian persamaan dilakukan.

 


Gambar 11 – Persamaan jenis kanta yang digunakan untuk merakam video ini hasil
perbandingan fakta teknikal pada Gambar 2


Night Vision

i. Sepanjang pemerhatian penilai, model kamera juga menunjukkan yang aksi
didalam video ini dirakamkan dengan menggunakan “Night vision Mode”.

 

"Night vision is the ability to see in low light conditions. Whether by
biological or technological means, night vision is made possible by a
combination of two approaches: sufficient spectral range, and sufficient
intensity range.

By: Philip Gibbs 1996 (Can Human See a single Photon?)

ii. Penggunaan “Night vision” adalah bertujuan untuk merakamkan sesuatu aktiviti
didalam gelap dengan lebih terang dan jelas. Ini adalah disebabkan kemampuan
pemerhatian mata manusia sangat terhad untuk melihat didalam sesuatu keadaan
yang gelap jika hendak dibandingkan dengan haiwan-haiwan. Selain itu, “mode”
bagi rakam menggunakan “night vision” adalah hitam putih. Ini adalah kerana
kualiti “sensor” pada masa ini lebih berkesan dengan penghasilan warna hitam dan
putih. Belum ada alat atau kamera lagi yang mampu merakam gambar berwarna pada
ketika suasana yang gelap pada tahap kejelasan yang ditanyang dalam video ini.
Ini adalah sebab utama mengapa video ini dirakamkan dalam bentuk dan hasil hitam
putih.

 


Gambar 12 – Contoh penggambaran menggunakan kamera “Night Vision latest Model
2012”

iii. Selain itu, secara teknikal juga, keseluruhan gambar yang ditayangkan tidak
mempunyai unsur manipulasi atau penambahbaikan semula kepada video ini. Proses
suntingan atau “editing” yang dilakukan hanyalah terlalu sedikit iaitu,
mengemaskini tempoh masa video itu dirakamkan sahaja. Ini bermaksud rakaman ini
hanya memainkan adegan penting dan tidak ditunjukkan adegan mula dan akhir.

iv. Jika kita perhatikan pada tempoh masa yang dimainkan sepanjang 22 minit
penting iaitu adegan ketika Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik dan hinggalah
beliau keluar dari bilik tersebut. Dapat dilihat pada jam waktu yang bergerak,
ianya selaras dan sememangnya jika ianya di manipulasikan (edit and adjust),
tempoh masa yang ditunjukkan pada gambar 12 pasti akan tidak selari (pasti akan
berlaku “distortion” dari segi masa pada video ini).

v. Jika proses manipulasi dilakukan pada video ini, pasti akan mempunyai kesan
manipulasi pada bahagian tempoh masa yang tercatat disebelah kanan video ini.

 


Gambar 13 – Indikator kukuh membuktikan bahawa masa adalah bukti utama video ini
dirakam dan tidak dimanipulasi.


Rumusan

(A) ‘Sudah terang lagi bersuluh’, berdasarkan daripada penilaian penilai,
rakaman yang dilakukan ini secara teknikalnya adalah tulen dan tiada unsur
manipulasi dilakukan oleh mana-mana pihak. Dari segi individu yang terlibat
dalam rakam ini 100% merujuk kepada rupa paras Anwar Ibrahim. Ini dapat dilihat
dengan jelas pada setiap sudut rakam ini dilakukan serta individu-individu yang
terlibat.

(B) Penilai membuat penilaian secara telus tanpa ada sebarang unsur tokok tambah
atau kepentingan peribadi. Aspek yang dinilai adalah dari segala segi iaitu,
rangka muka, cengkung pipi, penggayaan serta potongan rambut, rangka badan, alat
yang digunakan untuk merakam, komen dari maklumat pihak professional di luar
negara yang telah dinyatakan didalam buletin 8.oo malam, perbandingan gambar
dalam video dan gambar fotografi di luar dan juga jarak pandangan, dekat,
sederhana dekat dan juga jauh. Selain itu, rujukan buku-buku yang menunjukkan
indeks persamaan teknikal video kamera juga dinilai dan diperhalusi.

(C) Hasil dari semua aspek penilai yang dinyatakan di atas, keputusannya
menjurus kepada kebenaran, bahawa Anwar Ibrahim merupakan individu yang berada
di dalam rakaman video ini yang bertarikh 21 Feb 2011.

(D) Diharapkan laporan ini dapat membantu usaha dalam mencari kebenaran dan
keadilan yang diperjuangkan untuk kepentingan agama, bangsa dan negara.

Sumber: MyMassa

Hebat Sangatkah Papa Gomo!?

Tinggalkan komen

Hebat Sangatkah Papa Gomo?? Jika Dibandingkan Dengan….

Hebat sangatkah Papa Gomo?? Jika dibandingkan dengan Papa Hebat??

Papa Hebat mampu sebat depan belakang… Jantan dan betina… Papa Gomo mampu??

Papa Hebat melanggan China Doll dan Siam Doll… Papa Gomo mampu??

Papa Hebat melanggan China Doll dan Siam Doll… Azizah tetap percayakan lakinya… Papa Gomo mampu??

Papa Hebat tak perlu bersumpah laknat… Orang tetap percaya… Papa Gomo mampu??

Berdiri di belakang Papa Hebat ialah ularmak-ularmak PAS… Papa Gomo ada??

Berdiri di belakang Papa Hebat ialah Yahudi Zionis… Papa Gomo ada??

Papa Hebat jika menipu sekalipun juak-juaknya tetap percaya… Papa Gomo mampu??

Papa Hebat mampu bersekongkol dengan Yahudi ataupun Kafir Harbi… Papa Gomo mampu??

Akan tetapi… Papa Gomo mampu publish video skandal seks Papa Hebat…

Papa Hebat mampu hentikannya?? Oh tidak…

Papa Hebat hanya mampu menjawab… SEMUA INI KONSPIRASI UMNO!!

Papa Gomo hanya perlu menjawab… IT’S ALL ABOUT MORAL!!

Populariti Najib Merudum Gara-Gara Anwar?

Tinggalkan komen

Populariti Anwar Berjaya Membuatkan Populariti Najib Bersepai

Berita yang paling menggembirakan buat Anwar dan cai-cai (anjing-anjing) peliharaan Anwar… Anwar pasti berpuas hati dengan peningkatan popularitinya yang mendadak yang berjaya mengatasi rekod populariti Datuk Seri Najib iaitu mencapai 127 juta berbanding Datuk Seri Najib yang hanya mendapat undi populariti 28 juta… Jumlah yang sangat besar!!

Jika Datuk Seri Najib hanya popular di Malaysia… Datuk Seri Anwar pula bukan hanya popular di Malaysia, Indonesia, Israel, Amerika… Malah kini nama Datuk Seri Anwar meniti di bibir kalangan penduduk negara matahari terbit, iaitu Jepun…

Malah populariti Anwar juga bakal meranapkan populariti Maria Ozawa yang juga dikenali sebagai Miyabi yang merupakan SIMBOL SEKS di Jepun… Yang mana banyak melakonkan filem bergred 18SX… Berikutan tersebarnya video klip rakaman kamera tersembunyi yang merakamkan aksi Anwar mengongkek China Doll…

Jika di dada-dada akhbar arus perdana di Malaysia seperti Utusan Malaysia, Berita Harian dan lain-lain banyak menyebut nama Datuk Seri Najib, media di Jepun apa kurangnya… Lihat sahaja gambar di bawah ini…

Majalah di atas merupakan antara majalah menjadi kegilaan remaja Jepun terutama sekali kepada kaki porno. Majalah ini namanya BUBKA… Tak tahu lah apa mende BUBKA tu… Apapun majalah ini tidak ada kena mengena dengan Sergey Bubka… Ha ha ha ha ha…

Jadi, mari kita tanya apa pendapat Anwar dengan populariti beliau yang meningkat ini??

Emmm… Seperti yang diduga… Ayat yang tipikal…

Older Entries