Video Ni Memang Lucu, Tapi Itulah Hakikat Yang Berlaku

Tinggalkan komen

Video Ni Memang Lucu, Tapi Itulah Hakikat Yang Berlaku

Video di atas memang melucukan. Ianya satu parody yang menyindir syarikat penerbangan tambang murah yang suka menekan pelanggan dengan pelbagai caj tersembunyi. Malah sebuah syarikat penerbangan tambang murah di Malaysia juga tak terkecuali mengalami simptom penyakit yang sama.

Jika di dalam video di atas, seat belt pun kena bayar kalau nak guna. Bukan itu sahaja, baca leaflet pun kena caj. Itu belum lagi jika berlaku kecemasan, nak guna oxygen mask pun kena bayar. Macam-macam hal…

Tak perlu lah aku sebutkan nama syarikat penerbangan tambang murah tu, semua dah tahu. Sengaja aku siarkan video ni supaya korang semua sedar, bagaimana korang sebagai penumpang diperkotak-katikkan oleh syarikat ini dengan mengenakan caj itu dan ini yang tak masuk dek akal.

Individu di atas adalah Ketua Pegawai Eksekutif syarikat penerbangan tambang murah tersebut. Individu ini juga berkuasa menetapkan caj-caj tertentu yang dikenakan terhadap penumpang syarikat penerbangan ini. Aku malas nak sebut nama individu ini, jadi apa kata kalau korang klik je link di bawah ini….

EMEL KEDUA: AIR ASIA DELAY EVERYDAY EVERYWAY EVERYTIME

PECAT AZRAN OSMAN RANI ATAU TARIK BALIK LESEN PENERBANGAN AIR ASIA

Video 18SX Individu Mirip Pemimpin PAS Tersebar

Tinggalkan komen

Video 18SX Individu Mirip Pemimpin PAS Tersebar (Updated)

Hari ini telah tersebar video yang dikatakan mirip dengan pemimpin PAS, Mustapha Ali yang sedang mentenet seorang wanita yang dipercayai melayu…

Inilah dia pemimpin yang memperjuangkan ISLAM… Perjuangan menegakkan Islam hanyalah topeng semata-mata… Ramai kalangan pemimpin PAS dan PKR terlibat dengan skandal zina… Adakah Mustapha Ali akan dipecat dari PAS? Atau adakah Nik Aziz akan keluarkan fatwa yang menghalalkan zina pula? Sama-sama kita tunggu…


SMILE! YOU ARE ON CANDID CAMERA!!

Update!! Jom layan video penuh… Macam gampang je perangai… Ptuihhh!!