P.I Balasundram Meninggal Dunia Membawa Rahsia Ke Alam Kubur

Tinggalkan komen

P.I Balasundram Meninggal Dunia Membawa Rahsia Ke Alam Kubur

KUALA LUMPUR – Penyiasat persendirian, P. Balasubramaniam atau lebih dikenali sebagai PI Bala meninggal dunia kira-kira pukul 2.30 petang ini.

Mendiang yang pernah menimbulkan kontroversi berhubung kes pembunuhan warga Mongolia Altantuyaa Shaariibu dilaporkan meninggal dunia sewaktu dalam perjalanan ke Hospital Sungai Buloh.

Sebuah portal berita tempatan dalam laporannya hari ini memaklumkan PI Bala mendaftar keluar dari Pusat Perubatan Sime Darby pada Selalu lalu.

Dia dimasukkan ke pusat perubatan itu selepas mengalami serangan jantung kecil ketika bercakap dalam ceramah pakatan pembangkang di Kota Bharu, Kelantan.

Mendiang bagaimanapun mengalami kesukaran bernafas ketika makan tengah hari di restoran dekat rumahnya di Rawang, Selangor kira-kira pukul 2.30 petang ini.

Dia kemudian bergegas ke klinik untuk mendapatkan bantuan tetapi meninggal dunia sebelum ambulans daripada Hospital Sungai Buloh tiba.

Portal berita itu turut melaporkan Ahli Parlimen Subang R.Sivarasa semasa dihubungi memaklumkan penyiasat persendirian itu sepatutnya membuat pembedahan pintasan jantung dalam tempoh dua minggu. – mynewshub.my

Musnahlah harapan Anwar mahu mempergunakan lagi Balasundram dalam siri fitnahnya terhadap Datuk Seri Najib. Allah Maha Kuasa. Pelaburan Anwar lebur begitu sahaja. Kini Bala sudah mati, Deepak sahaja masih hidup lagi. Akan tetapi kata-kata Deepak sudah tidak boleh dipakai lagi.

Deepak seorang opportunist yang mengambil kesempatan yang diberikan Anwar tanpa menyedari dia sedang mencipta perangkap sendiri. Bukan perangkap kepada Datuk Seri Najib. Video kenyataan awal yang menafikan kaitan dan penglibatan Datuk Seri Najib dengan Altantuya sudah tersebar. Tetapi masih dengan muka tembok tak tahu malu menjaja fitnah.

Aku tunggu bila pula ajal menjemput keling penjual karpet ni…

Apapun, Bala pergi membawa segala rahsia konspirasi Anwar ke dalam kubur…

Anwar pakat gigit jari bila Bala mati…

P/S: Khabarnya Bala kena makan sumpah, sebab bersumpah dengan kitab suci hindu…

Panas!! Deepak Dedahkan Konspirasi Anwar Terhadap Najib & Rosmah

Tinggalkan komen

Panas!! Deepak Dedahkan Konspirasi Anwar Terhadap Najib & Rosmah

Video ini merupakan suntingan video yang diambil dari video Malaysiakini yang mana dirakamkan pada bulan April 2011. Apa yang ingin disampaikan disini adalah penipuan Deepak yang mana pada tahun 2011 menafikan terlibat dalam kes Balasundram dan waktu ini setelah diarahkan Anwar Ibrahim Deepak menyatakan beliau orang penting dalam kes Balasundram.

Satu konspirasi telah dirancang dalam menfitnah najib Razak dan Rosmah Mansor oleh Anwar Ibrahim dan Pakatan pembangkang yang lain.

Semoga kita dapat menilai segala keterangan Deepak dalam video ini dan kita sendiri berfikir secara waras dan bijak untuk melihat dimana pembohongan Deepak yang berkerjasama dengan Pakatan PAS, DAP dan PKR. – Papa Gomo

Deepak sanggup menipu untuk membantu Anwar, pada masa yang sama Anwar menabur janji terhadap Deepak… Tak taulah apa janji Anwar pada Deepak…

Mungkin Anwar menawarkan Deepak menjadi calon pada PRU 13 nanti… Mahukah korang mengundi calon takde kualiti yang hanya sekadar tangkap muat sahaja?

Teringat dengan seorang pemimpin yang menang dalam PRU 12 yang lalu. Terpilih jadi calon pun sebab dedahkan video Linggam… Tapi apa khidmat dia kat masyarakat?? Zero… Takde… Taunya dok menyalak macam anjing…

Panas!! Kantoi Fitnah Datuk Seri Najib Dan Isteri. Perbualan Dirakam.

Tinggalkan komen

Panas!! Kantoi Fitnah Datuk Seri Najib Dan Isteri. Perbualan Dirakam.

Pelbagai konspirasi dibuat bagi menjatuhkan Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor.

Terbaru, melibatkan toket karpet, Deepak Jaikinshan yang dikatakan ada ‘niat jahat’ bagi menjatuhkan kedua-dua nama itu.

Video di bawah ini merupakan satu rakaman sulit yang mana ia menjelaskan Deepak ada berjumpa dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum melemparkan fitnah yang dikeluarkan pada 27 November lalu.

Sebahagian kisah itu boleh dibaca di Versi INTRO…!! Dalang Jembalang Saudagar Karpet Deepak Jaikishan Dikenal Pasti…

Kita sendiri dengar yang Deepak berkata Nurul Izzah adalah orang pertama yang menghubunginya.

Tetapi semua itu tidak diendahkannya, walaupun Anwar ada turut sama merayu ingin berjumpa Deepak bermula sekitar 2010.

Namun, perkara sebaliknya pula berlaku apabila Deepak menghadapi tekanan akibat tuntutan hutang bernilai RM170 juta daripada pihak bank!

Dia kini sudah mula berbaik-baik dengan ketua pembangkang itu demi kepentingan sendiri.

Lihat saja video ini. Anda sendiri boleh menilainya…

Sumber: VIDEO: Deepak Kantoi Fitnah PM, Isteri, Perbualan Dirakam

Artikel Berkaitan: Exclusive Video Conspiracy – Anwar Ibrahim Said To Deepak “I Help U, U Help Me” For Defamation Najib Razak & Rosmah Mansor.

Gambar Luna Maya Mabuk Konspirasi UMNO??

Tinggalkan komen

Gambar Luna Maya Mabuk Konspirasi UMNO??

Semenjak Ariel Peterpan dibebaskan dari penjara, kini kecoh habis, dunia hiburan Indonesia apabila sekeping gambar (foto) tersebar luas di blog-blog hiburan di sana mendakwa Luna Maya yang terbaring tidak sedarkan diri akibat mabuk.

Gambar yang turut memaparkan dua (2) orang jejaka lain ini seperti sengaja dirakamkan dan mula timbul apabila dimuat naik dalam akaun Twitter milik pelakon Tyas Mirasih.

Namun, Luna Maya yang dihubungi laman Kapan Lagi melalui telefon menafikan yang wanita dalam gambar mabuk yang tersebar tersebut merupakan dirinya.

Luna Maya turut mendakwa yang beliau tidak pernah memiliki baju atau persalinan seperti dikenakan oleh wanita dalam gambar ini & susuk tubuhnya juga berbeza.

Mengakui sudah melihat gambar tersebut lebih awal sebelum dikesan media, Luna Maya berkata beliau tidak pernah kenal dengan dua jejaka dalam gambar tersebut.

“Kalau dilihat, jari gadis itu ‘kan lebih lentik tidak seperti jari saya. Jadinya perkara sebegini tidak perlu saya pedulikan dan rasanya tidak perlu diperbesarkan,” ujar Luna Maya.

Berdasarkan gambar tersebut, eXception pasti ianya bukan Luna Maya… Sebab wanita di dalam gambar tersebut berperut buncit, tetapi sebaliknya pada Luna Maya.

eXception pasti ini adalah konspirasi jahat UMNO… Luna Maya perlu segera membuat sidang media dan segera menuduh UMNO sebagai dalang penyebaran gambar ini. Jahat betul UMNO!!

Luna Maya perlu bertemu dengan Tuan Garu Nik Aziz dan serahkan segera keahlian PAS untuk Luna Maya bersama-sama dengan Ostazah Aisyah, Ostazah Abby Abadi dan Ostad Hairie Othman berjuang di dalam PAS menegakkan LBGT… Eh… Silap… Menegakkan totey Anwar yang basah….

Semua Salah UMNO… Takdir…