Blogger Meroyan Pas Media PAU 2012 Kena Sorok??

Tinggalkan komen

Blogger Meroyan Pas Media PAU 2012 Kena Sorok??

Tak habis-habis dengan blogger sorang ni… Ingatkan dia dah tinggalkan terus dunia blogging, tapi masih lagi menulis… Sah la memang kaki kencing… Dulu declare nak tinggalkan dunia blogging, siap umum satu dunia… Konon nak suruh pemimpin UMNO pujuk laa… Tak seorang pun kalangan pemimpin UMNO yang ambik kisah…

Kesian… Punyalah lama tunggu kot-kot ada wakil dari Perdana Menteri datang membawa ufti berupa harta berkoyan-koyan… Sorang pun tak datang…

Kali ni dia dok meroyan pasal pas media Perhimpunan Agung UMNO 2012 kena sorok… Ehh… Hairan betul eXception, masa bila pulak dia ni jadi blogger UMNO?? Tak tahu malu ke dia mengaku sokong UMNO??

Dok hentam pemimpin-pemimpin dalam UMNO tak ingat dunia… Bila tak dapat pas, merajuk macam budak kecik…

Sudah-sudah la meroyan… Hang tu dah tua… Buat cara orang tua laa…

Ini blog blogger yang kuat meroyan tu: UMB dah ada pengerusi baru ke? @NajibRazak @tunfaisal ~ Aku Peduli Apa @ APA

Perhimpunan Agung UMNO 2012 Tamat Hari Ini

Tinggalkan komen

Perhimpunan Agung UMNO 2012 Tamat Hari Ini

Hari ini, 1 Disember 2012, berakhirlah sudah Perhimpunan Agung UMNO untuk tahun 2012…

Banyak kisah suka dan duka dicoretkan sepanjang berlangsungnya perhimpunan ini…

Datuk Seri Najib, selaku Presiden UMNO membuat ucapan penggulungan sebelum menangguhkan PAU 2012 ini…

Kepada semua perwakilan yang hadir, terima kasih diucapkan…

Kepada semua pengamal media baru UMNO, tahniah diucapkan…

Kepada semua jentera UMNO & BN yang bertugas bagi memastikan kelancaran PAU 2012, syabas diucapkan…

Kepada keluarga dua perwakilan yang meninggal dunia, eXception ucapkan takziah…

Semoga anda semua pulang ke negeri masing-masing dengan selamat …

InsyaAllah… Jika dipanjangkan umur…

InsyaAllah… Jika Barisan Nasional masih mengekalkan majoriti…

InsyaAllah… Selagi UMNO masih bertahan…

InsyaAllah… Kita akan bertemu lagi pada tahun hadapan…

Perjuangan kita masih belum selesai…

Medan pilihanraya bakal menanti kita tahun hadapan…

Ayuh! Kita sama-sama berjuang untuk memastikan Barisan Nasional kekal menjadi parti pemerintah Malaysia…

HIDUP UMNO!!!
HIDUP UMNO!!!
HIDUP UMNO!!!

Selamat Datang Kepada Semua Perwakilan #PAU2012

Tinggalkan komen

Selamat Datang Kepada Semua Perwakilan Perhimpunan Agung UMNO 2012

eXception mengucapkan selamat datang kepada perwakilan-perwakilan yang datang dari seluruh pelusuk negeri di dalam Malaysia…

Hari ini akan diadakan sesi pendaftaran untuk para perwakilan bahagian di Bilik Melati, Aras 2, Pusat Dagangan Dunia Putra… Malah serentak itu juga akan berlangsung Persidangan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO yang mana lokasi persidangan berbeza-beza.

Sila rujuk bawah untuk mengetahui waktu dan lokasi Persidangan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO…

PERSIDANGAN PERGERAKAN PEMUDA
Tarikh : 28 November 2012 (Rabu)
Masa : 8.30 pagi – 6.00 petang
Tempat : Dewan Tun Dr. Ismail, Aras 2, PWTC

PERSIDANGAN PERGERAKAN WANITA
Tarikh : 28 November 2012 (Rabu) Masa : 8.30 pagi – 6.00 petang
Tempat : Dewan Merdeka, Aras 4, PWTC

PERSIDANGAN PERGERAKAN PUTERI
Tarikh : 28 November 2012 (Rabu)
Masa : 8.30 pagi – 6.00 petang
Tempat : Dewan Tun Hussein Onn, Aras 2, PWTC

Kepada semua perwakilan bagi Pergerakan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO… eXception ucapkan selamat bersidang…

Manoharan Hanya Pandai Bercakap Tapi Tak Pandai Main Badminton

Tinggalkan komen

Manoharan Hanya Pandai Bercakap Tapi Tak Pandai Main Badminton

Salah satu penyakit orang politik ialah bila banyak merapu… Contohnya macam M.Manoharan. Kadang-kadang apa yang dia merapu tu sekadar mahu mencari populariti dan publisiti murahan dengan harapan ada yang menjilat buntutnya hitam berkarat dan berkerak macam buntut kuali yang satu abad tak pernah dibasuh…

Manoharan secara sinis menghina Datuk Lee Chong Wei, tetapi tanpa menyedari antara dia dan Datuk Lee Chong Wei ibarat langit dan bumi… Sekurang-kurangnya Datuk Lee Chong Wei pernah memenangi banyak acara pertandingan badminton dan memungut banyak pingat serta kejuaraan. Jika dibandingkan dengan Manoharan, hanya juara dalam bab merapu dalam Sidang DUN dan akhbar… Manoharan bukan pandai sangat main badminton macam Datuk Lee Chong Wei…

Agaknya jika dicabar oleh oleh Datuk Lee Chong Wei berentap dalam gelanggang, mahu kelam-kabut sampai tersungkur Manoharan apabila setiap smash yang dibuat oleh Datuk Lee Chong Wei gagal disambutnya.

Percayalah orang politik macam Manoharan ni hanya mahu meraih populariti sahaja… Gebang… Pokok kelapa pun boleh tumbang… Maksudnya bila pandai bercakap hingga orang yang mendengar tak sedar yang mereka kena kencing…

Politikus macam Manoharan ni apabila sudah menghidapi penyakit meroyan macam ni, adalah antara petanda yang dia bakal kalah dalam PRU 13 nanti… Percayalah!!

Jadi… Mari kita tanya pendapat Datuk Lee Chong Wei berkenaan penghinaan yang dilakukan oleh Manoharan kepada beliau??

Tahniah Datuk Lee Chong Wei!!

Tinggalkan komen

Tahniah Datuk Lee Chong Wei!!

Tahniah Datuk Lee Chong Wei!! Walaupun tewas di tangan jaguh ranking pertama dunia, Lin Dan. eXception tetap berbangga dengan usaha yang dilakukan oleh Datuk Lee Chong Wei untuk memastikan pingat emas sukan olimpik di dalam genggamannya… Walaupun kalah… Tetapi biar kalah dengan bermaruah…

Datuk Lee Chong Wei telah tewas 21-19 kepada Lin Dan dalam 3 set permainan, yang mana pada masa set pertama Datuk Lee Chong Wei berjaya menang 21-15. Kemudian Lin Dan kembali bangkit memenangi set kedua 10-21 dan set ketiga 19-21, sekaligus menyebabkan Malaysia sekali lagi kempunan pingat emas Sukan Olimpik London bagi acara badminton.

Apapun… eXception pula berasa kecewa kerana tak dapat makan aiskrim free… Hu hu hu hu…

Suasana Pada Hari Terakhir Floria Putrajaya

Tinggalkan komen

Suasana Pada Hari Terakhir Floria Putrajaya

Petang tadi eXception sempat merakamkan hari terakhir Floria Putrajaya 2012, sebelum acara ini menutup tirainya pada malam ini.

Hujung minggu adalah hari yang sesuai untuk orang ramai untuk membawa keluarga ke Floria Putrajaya… eXception dapat saksikan suasana pada hari terakhir ini lebih meriah dengan para peniaga berlumba-lumpa menawarkan diskaun untuk menghabiskan stok barang niaga mereka. Malah ada juga pengunjung yang memborong hingga 5 batang anak pokok buah-buahan untuk di bawah pulang.

Percayalah… Jika anda semua berkunjung pada hari terakhir Floria Putrajaya ini, anda pasti takkan pulang dengan tangan kosong, kecuali anda datang hanya untuk mengambil gambar sahaja. Jika anda merupakan peminat pokok-pokok hiasan, inilah masanya untuk anda datang ke sini. Banyak jenis pokok yang dijual antaranya pokok hiasan, pokok buah-buahan dan pokok herba. Selain itu ada juga dijual baja dan hormon penggalak tumbuhan.