PENGHINAAN TERLAMPAU TERHADAP ALLAH…

11 Komen

Inikah Natijahnya Jika Kalimah Allah Digunakan Oleh Kristian

Jika korang tengok video ni, memang hati korang akan rasa terbakar… Korang tentu rasa mcm nak humban je budak-budak ni dalam Sungai Rejang, biar kena baham dek buaya… Video ni dipercayai dirakam di sebuah gereja di kawasan Betong, Sarawak. Budak-budak hingusan ni memang betul kurang ajar.

Korang tengoklah aksi gedik budak-budak ni… Aku pun berbulu je tengok… MasyaAllah… Macam ni lah jadinya jika Kristian Sabah dan Sarawak dibenarkan guna kalimah Allah dalam ajaran mereka… Kepada Nazri Aziz, silalah lihat… Inilah natijahnya jika kalimah Allah digunakan sesuka hati oleh fahaman selain dari Islam.

Mereka mempersendakan kalimah Allah seolah-olah ianya bahan jenaka yang menggelikan hati. Tetapi bagi kita ianya menyakitkan hati.

Video Rakaman Perhimpunan 1 Ogos 2009

7 Komen


Di sini aku siarkan beberapa klip video rakaman sepanjang perhimpunan haram anjuran GMI. Pesan aku, tengok boleh tapi jangan ikut perangai diorang ni… Semuanya manusia bodoh yang tidak menghargai akal yang diberikan Allah…

Apapun terima kasih kepada: Marahku kerana sudi membenarkan klip video ini disiarkan.

Rakaman 1

Itulah sahaja rakaman yang dapat aku siarkan. Nanti ada lagi aku siarkan lagi. Wokeh? So sama-samalah kita gelakkan pada kuda-kuda DAP ini. Kerana mereka berjaya diperkudakan oleh DAP demi kepentingan politik mereka… Sememangnya puak-puak bodoh macam ni memang bodoh tak boleh diajar lagi… Jadi kepada pembaca sekelian, pesan aku, tengok boleh, tapi ikut jangan… Setiap ikutan membawa padah…

Newer Entries