Kebabian Apakah Ini Sampai Soal Halal Dan Haram Dipersendakan?

Penulis blog berunsur seks, Alvin Tan dan Vivian Lee sekali lagi mencipta kontroversi dengan memuat naik gambar ‘Selamat Berbuka Puasa’ di akaun Facebook milik mereka berdua malam Khamis.

Gambar berkenaan memaparkan mereka sedang makan ‘bak kut teh’ yang digambarkan sebagai makanan yang wangi, enak dan menyelerakan.

Mereka mengesahkan posting berkenaan dibuat tanpa ada apa-apa niat disebaliknya. “Ia hanya bahan jenaka. Saya rasa.


KEPALA HOTAK KAU!!!!

Apa kau ingat soal halal dan haram boleh dibuat bahan jenaka ke BABI??

Inilah jadinya bila terlalu manjakan sangat kaum mata sepet…

Soal halal dan haram dijadikan bahan senda atas alasan…

HAK KEBABIAN BERSUARA!!!?

Ketika ditanya sama dia menyesal dengan membuat posting sedemikian, Tan berkata, “belum lagi…”

“Mungkin, selepas ini. Saya tidak pasti. Saya tidak sabar untuk melihat bagaimana menerima isu ini. Nampaknya tidak semua orang mempunyai pemikiran yang sama seperti kami.

“Ia hanyalah satu lawak menyedihkan. Ini adalah satu percubaan kami untuk melihat bagaimana masyarakat menerimanya. Saya hanya mencuba untuk membuat kelakar dalam perkara seperti ini,” katanya dalam satu perbualan telefon bersama The Star Online.

eXception ingin ingatkan kepada Alvin dan Vivian…

JANGAN JADIKAN SOAL HALAL DAN HARAM DALAM ISLAM SATU PERKARA YANG LAWAK!!

LAHANAT!!!

Makin lama makin melampau pulak eXception tengok perangai dua ekor babi sundal ni…

Ikutkan hati mau aje…

Sumber:

Melampau!!! Alvin Dan Vivian Ajak Umat Islam Bukak Puasa Dengan Sup Babi!

” Saya Hanya Nak Buat Kelakar…,” Kata Alvin Tan