Panas!! Bukti Perdana Menteri Israel Seorang Yang Pengecut!!

Lihatlah bagaimana rupa muka cuak Benjamin Menatangyahu… Eh silap… Benjamin Netanyahu yang pucat dan cuak disebabkan takut mati apabila roket yang dilancarkan oleh Briged Al-Qassam berjaya sampai ke Tebing Barat.

Bukan sahaja Benjamin Menatangyahu… Opss… Silap… Benjamin Netanyahu… Tapi Ehud Berak juga… Eh silap lagi… Ehud Barak juga lintang pukang melarikan diri apabila serangan roket tersebut sampai ke Tebing Barat.

Malah roket Briged Al-Qassam juga hampir mengenai Parlimen Knesset dan sampai ke rumah Menteri Luar Israel…

Ingatkan berani sangat la Bangsa Israel ni… Rupa-rupanya seorang bangsa yang pengecut… Lihat sahaja, gambar ini di mana mereka terpaksa bersembunyi di dalam terowong…

Serangan roket dari Briged Al-Qassam juga betul-betul mengejutkan Israel kerana tidak menyangka roket tersebut boleh sampai sejauh itu…

Pada tahun 2009 roked Briged Al-Qassam ini hanya mampu mencapai jarak 40-50 KM sahaja. Namun berkat kebijaksanaan Briged Al-Qassam, mereka berjaya mengubahsuainya supaya boleh mencapai jarak lebih dari itu. Ianya betul-betul mengejutkan Israel hingga memaksa Israel melakukan gencatan senjata lebih awal walaupun Briged Al-Qassam baru menggunakan 15% daripada roket tersebut.