Blogger A.P.A Tinggalkan UMNO?? Ada Aku Kesah??

Haa… Molek la tu… Dua-dua kawan baik kan??? Sorang gila… Sorang mabuk dadah… Siapa tak kenal dengan blogger taik dadah, Uncleseekers… Segala apa melintas depan dia dikatakan hantu… Kucing melintas dikatanya toyol melintas… Ayam berkokok atas pokok dikatanya langsuir mengilai atas pokok… Biasalah bila otak dalam pengaruh dadah… Macam-macam boleh nampak… Benda yang tak wujud dikatakan wujud…


Program bual-bicara antara Uncle dengan Dr Fadzilah Kamsah jelas menunjukkan kebodohan Uncle

Uncle mengamuk bila ditanya isu penipuan rancangan Seekers

Selepas membernya si Uncle sudah kena tahan sebab positif dadah, Azmi si blogger gila nak propa pulak… Kononnya dia nak tinggalkan UMNO…

Satu pertanyaan aku buat Azmi… MASA BILA HANG JADI AHLI UMNO!!?? MASA BILA HANG DILANTIK JADI BLOGGER UMNO?? HANG CUMA BLOGGER UMB!!

Sudah-sudah la meroyan Azmi oii… Walaupun hang tua dari aku, tapi aku juga ada hak menegur serta mengecam perangai meroyan hang… Masa bila hang menyebelahi UMNO?? Banyak artikel dalam blog hang yang ditulis sedap tekak… Tak sudah-sudah merapu… Aku tau hang cuma ‘anjing belaaan’ untuk dijadikan senjata tuan hang meraih populariti dalam parti dan diarahkan untuk menggigit sesiapa sahaja yang cuba menggugat tuan hang tu… Kirim salam la kat tuan hang tu…

Oh ya… Satu lagi… Aku nak cakap… MAHKOTA TOP BLOGGER PRO BN sejak awal lagi adalah milik Papa Gomo… Hang toksah berangan la bila hang mengaku dapat mahkota tu… Masa bila hang jadi blogger Pro BN?? Aku sendiri tak mengaku hang ni blogger pro BN… SEDARLAH DIRI TU SIKIT!!! Hang cuma ada MAHKOTA BLOGGER GILA NOMBOR 1 sahaja!!

Jadi… Hang nak tinggalkan BN ke… UMNO ke… ADA AKU KESAH?? Hang kena terima hakikat… Hang bukan blogger BN… Bukan blogger UMNO… Kami takde blogger gila macam hang ni…

Sumber: Lagi Bloggers Pro Umno Tinggalkan Umno

Nota: Artikel ditulis pada jam 12:56 pagi dan diset autopublish jam 8.00 pagi