Datin Seri Rosmah Perdana Menteri Malaysia??

Bila tengok gambar di atas, eXception nak aje bantai gelak berguling-guling lima nam kali…

Bukan apa, eXception geli hati melihat hasil Photoshop yang TAK MENJADI ni…

Kot ye nak fitnah pun… Fitnah le bebetul…

Tapi apa boleh buatkan… Allah sentiasa menunjukkan kebenaran…

Maka kebenaran terserlah…

Itu baru satu… Ada lagi satu fitnah…

Nak tahu lebih lanjut pasal fitnah kat atas, sila masuk blog ini:

RTM DAN TV3 SABOTAJ ROSMAH MANSOR??

Tapi apa boleh buat… Sudah mentaliti puak PR ni dah macam ni…

Kita doakan semoga Allah membalas pemfitnah ni dengan balasan yang setimpal…

Amin…