Inikah Natijahnya Jika Kalimah Allah Digunakan Oleh Kristian

Jika korang tengok video ni, memang hati korang akan rasa terbakar… Korang tentu rasa mcm nak humban je budak-budak ni dalam Sungai Rejang, biar kena baham dek buaya… Video ni dipercayai dirakam di sebuah gereja di kawasan Betong, Sarawak. Budak-budak hingusan ni memang betul kurang ajar.

Korang tengoklah aksi gedik budak-budak ni… Aku pun berbulu je tengok… MasyaAllah… Macam ni lah jadinya jika Kristian Sabah dan Sarawak dibenarkan guna kalimah Allah dalam ajaran mereka… Kepada Nazri Aziz, silalah lihat… Inilah natijahnya jika kalimah Allah digunakan sesuka hati oleh fahaman selain dari Islam.

Mereka mempersendakan kalimah Allah seolah-olah ianya bahan jenaka yang menggelikan hati. Tetapi bagi kita ianya menyakitkan hati.