Keraguan 24

Anwar buat solat hajat laknat terhadap KPN dan Peguam Negara. Betul ke?

Setahu GM, dalam Islam kaedah “matlamat menghalalkan cara” tidak dibenarkan sekali. Dah tu yang pegi buat solat hajat laknat tu apsal. Depa ni dah tak siuman ke? Mintalah hajat lain macam solat hajat minta negara selamat ke, rakyat makmur, minta supaya kes liwat Anwar Asshole nie tak pecah belahkan umat Islam lagi bagus. Ni minta solat hajat laknat. Apa kejadahnya..!seolah-olah boleh jadi syirik. Benarlah Allah S.W.T maha pengasih dan maha penyayang dan dia boleh makbulkan permintaan hambanya. Tapi benda berdosa tetap berdosa esok di ‘sana’ tanggunglah sendiri.

Satu lagi kalau betul setan nie teraniaya, takkan dari tahun 1998 sampai sekarang Allah S.W.T tak jawab-jawab permintaan dia. Malah makin teruk jadinya. Cuba fikirkan, mesti ada sebabnya dan mungkin Anwar Asshole tahu kenapa. Manusia macam nie tak pernah serik dan tak pernah menyesal. Mungkin sedar dapat ‘kemut’ yang lebih setan nie jadi bapa segala setan. Tapi kita kena beringat. Dalam kita meminta-minta Allah S.W.T melaknat seseorang, takut kena kat kita balik. Kita pun tak tahu betul ker salah kes dia sebab dia yang tak mahu bagi kerjasama kepada Polis untuk lengkapkan kes main bontotnya. Yelah takkan Polis dungu sangat nak aniaya dia. Neraka jahanam ubatnya.

Keraguan 25

Anwar kata Najib terlibat dalam bermacam-macam penyelewengan termasuk jadi tok dalang isu liwat. Betul ke?

Apa salah Najib pada Anwar? Yang GM tahu selama nie Anwar yang buat macam-macam pada Najib. Banyak serangan peribadi dibuat Anwar Asshole dan pemuja taksubnya terhadap Najib. Najib pula jarang kita dengar rembat Anwar habis-habisan. GM pelik juga kenapa Anwar marah sangat dengan Najib. Ada ke Najib usik Kak Wan? Siapa boleh bagi jawapan. Hajat setan nie tak sampai.

Bagi GM, kalau setan nie nak marah dia patut marah pada Tun M sebab Tun M yang pecat dia dari UMNO dan kerajaan, bukannya Najib. Ini mesti ada sebab lain setan nie benci sangat dengan Najib. Mungkin sebab Najib jadi PM ke 6, Anwar melopong. Orang kampong cakap mati beragan. Satu perkara yang GM nak tanya korang, perasan tak muka Anwar makin hari makin gelap. Cuba tenung betul-betul, muka dia kejap macam serigala dan musang. Tapi GM nampak muka setan nie dah macam karipap pun ada rasa nak telan je.! La nie Anwar heboh kat media kata dalam laporan hospital tiada kesan tusukan pada bontot Saiful. Dari tahun lepas sampai la nie, Anwar dok main aci nyorok-nyorok dan dekat tiba masa bicara Anwar boleh buat sawan khinzir depan rakyat Malaysia. Apsal dari dulu tak nak kemukakan laporan ‘kononnya’ tiada kes liwat. Fikirkan balik, betul ke takda kes liwat atau setan nie dah memang terdesak tahap dewa ke-10. kalau dah goyang pasti otak pun jadi mereng. Sah-sah Anwar dilanda sindrom sawan khirzir yang teruk. Gm dah boleh baca langkah sumbang Anwar.

Terima kasih: Garamanis

Advertisements